De één valt op negers en de ander niet. Dus qua kiezen blijft er dan niet veel over.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Lastig, lastig... wat zijn naast de leeftijd nog de grootste verschillen? Mbv een twee jaar oude foto is het natuurlijk moeilijk kiezen.
Mwoah, die één wisselde toch af?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De één valt op negers en de ander niet. Dus qua kiezen blijft er dan niet veel over.
Een mooie grote neger is aan jou niet besteed? Schokkerend nieuws dit. Wel altijd gedacht namelijk.quote:
Ja, en die heeft grotere tieten. En een eigen huis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Mwoah, die één wisselde toch af?
De magische woorden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ja, en die heeft grotere tieten.
Voor mitä hè, voor mitä!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef Aventura het volgende:
Ik wist niet dat je zo oppervlakkig was
Weer wat geleerd, negerinnen trouwens ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een mooie grote neger is aan jou niet besteed? Schokkerend nieuws dit. Wel altijd gedacht namelijk.
Mijn ervaring is dat vrouwen met meer levenservaring meer inhoud hebben, dus bij deze is de keuze gemaaktquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en die heeft grotere tieten. En een eigen huis.
En die andere is dus jonger en houdt meer van stappen.
keuzes, keuzes
Ik heb even nagevraagd, maar ze moest je niet. Sorry.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil jong, strak, dikke tieten, leuk koppie, redelijk hoog IQ, eigen huis, baan, en nymfonaan..
Maar verder heb ik geen eisen.
Dan kent ze me niet IRLquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb even nagevraagd, maar ze moest je niet. Sorry.
Kijk, zo slim is ze nou!quote:
Afgezien van Jong past dit profiel wel op suusquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil jong, strak, dikke tieten, leuk koppie, redelijk hoog IQ, eigen huis, baan, en nymfonaan..
Maar verder heb ik geen eisen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afgezien van Jong past dit profiel wel op suus
Nee, die heeft al te veel over jou gehoordquote:
Adverteren doet verkopenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, die heeft al te veel over jou gehoorden een en ander gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |