Ze moeten er toch zijn, mannen die borsten leuk vindenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die dame van die foto in Cuba is ook niet verkeerd. Als je op borsten valt tenminste.
Geloof het of niet... ik heb de volgende dag de introductie dag op mijn opleiding.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Skaai het volgende:
Ik weet niet of ik kan
School weetje, is allemaal onzeker en het is nu nog onduidelijk of ik al op 1 september mijn eerste werkdag heb. En op dit moment heeft dat een hogere prioriteit, sorry darlings.
Wel eens van posts per pagina instellen gehoord?quote:
Maar is Cuba niet wat ver?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moeten er toch zijn, mannen die borsten leuk vinden.
Ik ben van de longdistance dingenquote:
Nee, vertel eens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens van posts per pagina instellen gehoord?
Als je van maandenlang droogstaan houd is het een optie, ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van de longdistance dingen.
ok, je kan het aantal posts per pagina instellen.quote:
Houden van is een groot woordquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je van maandenlang droogstaan houd is het een optie, ja.
Geen nood, dat is pas een jaar zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Aventura het volgende:
Ik had ook zo'n briljante actie; ik wist niet dat je een topicreport kon markeren als gelezen waardoor dat gele uitroeptekentje verdwijt. Kom ik na 3 jaar 's achter.
Die leggen we je OOK nog wel een keertje goed uit danquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef Aventura het volgende:
Oh. In dat geval. Toch wel blij dat niemand me heeft genomineerd voor een Darwin-award.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die leggen we je OOK nog wel een keertje goed uit dan.
Keuze te overquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik twijfel op dit moment nog tussen de twee overige 'opties'![]()
Lovely, de darwin award is voor mensen die zonder opzet op een hele stomme manier overlijden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef Aventura het volgende:
Darwin is voor topicstarters toch? Minor detail.
Ik ken alleen de uit zijn verband gerukte versie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lovely, de darwin award is voor mensen die zonder opzet op een hele stomme manier overlijden...
Maar het wordt, vooral op de FP, overal toegepast als het maar dom is. Totaal uit zijn verband gerukt dus.
n00bquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ken alleen de uit zijn verband gerukte versie.
Troost je, ik kende zelfs de nieuwe versie nietquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eerder in dit topic meldde iemand zich met nieuw brandweerwagenrood-haar.
troost je, wij weten het ookquote:
Mijn zusje is rood. Maar die heeft een grote negerquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik heb woensdag niks te doen!
Maar ik doelde meer op natuurlijk-rood.
En als je voor hem nou eens een grote negerin zoekt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje is rood. Maar die heeft een grote neger
Ik zie hier een eenvoudige oplossing.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is rood. Maar die heeft een grote neger
Lastig, lastig... wat zijn naast de leeftijd nog de grootste verschillen? Mbv een twee jaar oude foto is het natuurlijk moeilijk kiezen.quote:
De één valt op negers en de ander niet. Dus qua kiezen blijft er dan niet veel over.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Lastig, lastig... wat zijn naast de leeftijd nog de grootste verschillen? Mbv een twee jaar oude foto is het natuurlijk moeilijk kiezen.
Mwoah, die één wisselde toch af?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De één valt op negers en de ander niet. Dus qua kiezen blijft er dan niet veel over.
Een mooie grote neger is aan jou niet besteed? Schokkerend nieuws dit. Wel altijd gedacht namelijk.quote:
Ja, en die heeft grotere tieten. En een eigen huis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Mwoah, die één wisselde toch af?
De magische woorden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ja, en die heeft grotere tieten.
Voor mitä hè, voor mitä!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef Aventura het volgende:
Ik wist niet dat je zo oppervlakkig was
Weer wat geleerd, negerinnen trouwens ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een mooie grote neger is aan jou niet besteed? Schokkerend nieuws dit. Wel altijd gedacht namelijk.
Mijn ervaring is dat vrouwen met meer levenservaring meer inhoud hebben, dus bij deze is de keuze gemaaktquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en die heeft grotere tieten. En een eigen huis.
En die andere is dus jonger en houdt meer van stappen.
keuzes, keuzes
Ik heb even nagevraagd, maar ze moest je niet. Sorry.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil jong, strak, dikke tieten, leuk koppie, redelijk hoog IQ, eigen huis, baan, en nymfonaan..
Maar verder heb ik geen eisen.
Dan kent ze me niet IRLquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb even nagevraagd, maar ze moest je niet. Sorry.
Kijk, zo slim is ze nou!quote:
Afgezien van Jong past dit profiel wel op suusquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil jong, strak, dikke tieten, leuk koppie, redelijk hoog IQ, eigen huis, baan, en nymfonaan..
Maar verder heb ik geen eisen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afgezien van Jong past dit profiel wel op suus
Nee, die heeft al te veel over jou gehoordquote:
Adverteren doet verkopenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, die heeft al te veel over jou gehoorden een en ander gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |