quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
hoho, eerst AT kaarten, anders zoek je het maar uit.
Dat is nou juist geheim.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:39 schreef THA-PIETERT het volgende:
waar ergens wordt dat gehouden?
Ja, kom maar op met de "jij zou toch niet rijden" opmerkingen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo, Belgie ook weer overleefd. Ondanks een mega-file tussen Brussel en Antwerpen dankzij verloren lading, ongevallen en gestrande voertuigen.
okej, stel ik wil mee... wel makkelijk om te weten waar ik moet zijn. en hoe ik er komquote:
reelaxed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Jump, wedstrijd gaat niet door!
Het was op het randje, maar het veld is toch niet goed genoeg. Ondanks dat het hier al een paar uur droog is.
Wat moeten mijn ouders dan wel niet denkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:30 schreef Jumparound het volgende:
denk niet dat ik het ga zien van het jaar...
maar het is wel leuk, al die maffe homo's op die bootjes
misschien met tapas bekogelen?
Dat je een lief onschuldig meisje bent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat moeten mijn ouders dan wel niet denken![]()
Dat denken ze en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat je een lief onschuldig meisje bent?
Thee met een koekje dus, in plaats van Gay Pride bootjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat denken ze en dat wil ik graag zo houden![]()
Is dit nou brandweerwagenrood? Mijn monitor geeft de rode kleur kennelijk niet zo hard door. Staat wel goed bij je groene ogen, of is dat ook vertekend op mijn monitor?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef Aventura het volgende:
Oh en Skaai, de volgende keer denk ik niet dat je nog moeite hebt om ons uit elkaar te houden. Mijn haar is nu brandweerwagenrood. Net vanmorgen gedaan
[afbeelding]
De kleur komt op de camera niet helemaal over nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Is dit nou brandweerwagenrood? Mijn monitor geeft de rode kleur kennelijk niet zo hard door. Staat wel goed bij je groene ogen, of is dat ook vertekend op mijn monitor?
De kwaliteit van posts in dit topic gaat je brakheid te boven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben te brak voor dit topic.
Maar het was dus wel gezellig gisteren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben te brak voor dit topic.
Hallo blonde schone.quote:
Ja. Wel veel homo's. Helaas niet veel mooie dames met wie ik kon zoenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar het was dus wel gezellig gisteren?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Jumparound het volgende:
haha
ik heb dan liever een CHICK topic
Ha! Mooi! Zal ik er een tapas koppelmeet van maken heren?quote:
Ik heb al besloten jou voor mezelf te houden. Dus nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Ripley het volgende:
Ha! Mooi! Zal ik er een tapas koppelmeet van maken heren?
Veel homo's op de gay pride? Hoe durven ze!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja. Wel veel homo's. Helaas niet veel mooie dames met wie ik kon zoenen
De gay pride is ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Veel homo's op de gay pride? Hoe durven ze!
Maakt niet uit in welke voetbalshirts.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Er liepen wel veel van die homos in ManU shirts.
Ik ben mezelf ernstig aan het koppelen op het moment... sorryquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Ha! Mooi! Zal ik er een tapas koppelmeet van maken heren?
Noem het maar niks.quote:
Nou ja, mijn hele koppelplezier naar de klote iigquote:
Ja jij blaast die bbq af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, mijn hele koppelplezier naar de klote iig![]()
Het staat je vrij om je paint skills hier te laten zien.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel een beetje een one-man-show he
Het ging regenenquote:
Smoesjes!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Ripley het volgende:
Het ging regenen
En het was uitstel, geen afstel.
Maar nu is Jump zelf aan het koppelene n jij stribbelt ook al tegen ...
Tuurlijk wel!quote:
Wat voor opzienbarende plannen had je nu weer dan?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
Misschien hoeven er heul geen mensen te worden gekoppeld tijdens de meet!
Zijn jullie nog vrijgezel?quote:
Wel! Ik heb godlike gekoppeld aan een vriendin van me en die hebben zeker 3 dates gehad en gezoend (voordat hij erachter kwam dat ie het niks vondquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Koppelpogingen werken toch bijna nooit.
Geen idee, sinds wanneer heb ik een plan nodigquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat voor opzienbarende plannen had je nu weer dan?
Je hebt een project lopen.quote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, sinds wanneer heb ik een plan nodig.
@UIO, ja, maar dat is vrij nutteloos mbt Aventura en ik, trust us.
quote:
Heatwave, the man without the planquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, sinds wanneer heb ik een plan nodig.
@UIO, ja, maar dat is vrij nutteloos mbt Aventura en ik, trust us.
Jij bent ook nog vrijgezel hè.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Alles is gewoon voor 1 september al vastgesteld![]()
Woont ie in een voliere?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij bent ook nog vrijgezel hè.
Rip, heb jij nog een vrijgezelle dame in de aanbieding die niet moeilijk doet over vogeltjes in huis?
quote:
Jij editter jij. Gewoon een hengeltje uitgeworpen op zoek naar een enkele vis in de zee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ik heb inderdaad een lijntje uithangen.
Een lead lopen.
Mijn oog op iemand laten vallen.
Nog niets is zeker. Maar ik doe mijn bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij editter jij. Gewoon een hengeltje uitgeworpen op zoek naar een enkele vis in de zee.
Je hebt ze niet in je zak zitten, om zo te zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben blij dat mijn ogen vast zitten, want als ik ze elke keer kwijt zou zijn als ze ergens op vallen.
Nou, wat scheelt het.quote:
Is die niet te jong?quote:Nou, die van Jump is nu over natuurlijk
Dat komt zeker goed. En anders is het uiteraard gewoon een eikelquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nog niets is zeker. Maar ik doe mijn best
Integendeel zelfsquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt ze niet in je zak zitten, om zo te zeggen
Dan gaan we naar de volgendequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed. En anders is het uiteraard gewoon een eikel
Die heb ik nog nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou, wat scheelt het.
[..]
Is die niet te jong?
Ow wacht, hij vraagt net om foto's.
A. op veroveraarstocht! Mannen van Nederland hoedt u!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
Nog niets is zeker. Maar ik doe mijn best
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet![]()
Maar als ie 23 te jong vindt mogen jullie ook onderling ruilen met die van 28 hoor. Als ik maar even van te voren op de hoogte wordt gesteld
En vrouwenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
A. op veroveraarstocht! Mannen van Nederland hoedt u!
quote:
Hij is jonger dan ik, dus we laten het zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
Die heb ik nog niet![]()
Maar als ie 23 te jong vindt mogen jullie ook onderling ruilen met die van 28 hoor. Als ik maar even van te voren op de hoogte wordt gesteld
* kwartje valt nu ook aan deze kantquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef Aventura het volgende:
Woops die kun je natuurlijk op 2 manieren uitleggen.
De tijd van blijspelen. Wat is daar toch mee gebeurd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:57 schreef Ripley het volgende:
Anders krijg je van die blijspeltaferelen
John Lanting is waarschijnlijk gevierendeeld, gecastreerd en in beton gegoten. Als er enige gerechtigheid bestaat tenminstequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De tijd van blijspelen. Wat is daar toch mee gebeurd?
Teleurstellende resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dus vertel, waar kunnen we jou mee blij maken? Blond, donker, peervormig, zandlopertje, Rubensiaans, leeftijd, andere criteria?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Koppelpogingen werken toch bijna nooit.
Op een of andere manier zie ik JMG altijd voor me met een hele grote negerinquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Teleurstellende resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dus vertel, waar kunnen we jou mee blij maken? Blond, donker, peervormig, zandlopertje, Rubensiaans, leeftijd, andere criteria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |