Dat denken ze en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat je een lief onschuldig meisje bent?
Thee met een koekje dus, in plaats van Gay Pride bootjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat denken ze en dat wil ik graag zo houden![]()
Is dit nou brandweerwagenrood? Mijn monitor geeft de rode kleur kennelijk niet zo hard door. Staat wel goed bij je groene ogen, of is dat ook vertekend op mijn monitor?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef Aventura het volgende:
Oh en Skaai, de volgende keer denk ik niet dat je nog moeite hebt om ons uit elkaar te houden. Mijn haar is nu brandweerwagenrood. Net vanmorgen gedaan
[afbeelding]
De kleur komt op de camera niet helemaal over nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Is dit nou brandweerwagenrood? Mijn monitor geeft de rode kleur kennelijk niet zo hard door. Staat wel goed bij je groene ogen, of is dat ook vertekend op mijn monitor?
De kwaliteit van posts in dit topic gaat je brakheid te boven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben te brak voor dit topic.
Maar het was dus wel gezellig gisteren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben te brak voor dit topic.
Hallo blonde schone.quote:
Ja. Wel veel homo's. Helaas niet veel mooie dames met wie ik kon zoenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar het was dus wel gezellig gisteren?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Jumparound het volgende:
haha
ik heb dan liever een CHICK topic
Ha! Mooi! Zal ik er een tapas koppelmeet van maken heren?quote:
Ik heb al besloten jou voor mezelf te houden. Dus nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Ripley het volgende:
Ha! Mooi! Zal ik er een tapas koppelmeet van maken heren?
Veel homo's op de gay pride? Hoe durven ze!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja. Wel veel homo's. Helaas niet veel mooie dames met wie ik kon zoenen
De gay pride is ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Veel homo's op de gay pride? Hoe durven ze!
Maakt niet uit in welke voetbalshirts.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Er liepen wel veel van die homos in ManU shirts.
Ik ben mezelf ernstig aan het koppelen op het moment... sorryquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Ha! Mooi! Zal ik er een tapas koppelmeet van maken heren?
Noem het maar niks.quote:
Nou ja, mijn hele koppelplezier naar de klote iigquote:
Ja jij blaast die bbq af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, mijn hele koppelplezier naar de klote iig![]()
Het staat je vrij om je paint skills hier te laten zien.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel een beetje een one-man-show he
Het ging regenenquote:
Smoesjes!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Ripley het volgende:
Het ging regenen
En het was uitstel, geen afstel.
Maar nu is Jump zelf aan het koppelene n jij stribbelt ook al tegen ...
Tuurlijk wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |