Wat voor opzienbarende plannen had je nu weer dan?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
Misschien hoeven er heul geen mensen te worden gekoppeld tijdens de meet!
Zijn jullie nog vrijgezel?quote:
Wel! Ik heb godlike gekoppeld aan een vriendin van me en die hebben zeker 3 dates gehad en gezoend (voordat hij erachter kwam dat ie het niks vondquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Koppelpogingen werken toch bijna nooit.
Geen idee, sinds wanneer heb ik een plan nodigquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat voor opzienbarende plannen had je nu weer dan?
Je hebt een project lopen.quote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, sinds wanneer heb ik een plan nodig.
@UIO, ja, maar dat is vrij nutteloos mbt Aventura en ik, trust us.
quote:
Heatwave, the man without the planquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, sinds wanneer heb ik een plan nodig.
@UIO, ja, maar dat is vrij nutteloos mbt Aventura en ik, trust us.
Jij bent ook nog vrijgezel hè.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Alles is gewoon voor 1 september al vastgesteld![]()
Woont ie in een voliere?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij bent ook nog vrijgezel hè.
Rip, heb jij nog een vrijgezelle dame in de aanbieding die niet moeilijk doet over vogeltjes in huis?
quote:
Jij editter jij. Gewoon een hengeltje uitgeworpen op zoek naar een enkele vis in de zee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ik heb inderdaad een lijntje uithangen.
Een lead lopen.
Mijn oog op iemand laten vallen.
Nog niets is zeker. Maar ik doe mijn bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij editter jij. Gewoon een hengeltje uitgeworpen op zoek naar een enkele vis in de zee.
Je hebt ze niet in je zak zitten, om zo te zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben blij dat mijn ogen vast zitten, want als ik ze elke keer kwijt zou zijn als ze ergens op vallen.
Nou, wat scheelt het.quote:
Is die niet te jong?quote:Nou, die van Jump is nu over natuurlijk
Dat komt zeker goed. En anders is het uiteraard gewoon een eikelquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nog niets is zeker. Maar ik doe mijn best
Integendeel zelfsquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt ze niet in je zak zitten, om zo te zeggen
Dan gaan we naar de volgendequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed. En anders is het uiteraard gewoon een eikel
Die heb ik nog nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou, wat scheelt het.
[..]
Is die niet te jong?
Ow wacht, hij vraagt net om foto's.
A. op veroveraarstocht! Mannen van Nederland hoedt u!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
Nog niets is zeker. Maar ik doe mijn best
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet![]()
Maar als ie 23 te jong vindt mogen jullie ook onderling ruilen met die van 28 hoor. Als ik maar even van te voren op de hoogte wordt gesteld
En vrouwenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
A. op veroveraarstocht! Mannen van Nederland hoedt u!
quote:
Hij is jonger dan ik, dus we laten het zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
Die heb ik nog niet![]()
Maar als ie 23 te jong vindt mogen jullie ook onderling ruilen met die van 28 hoor. Als ik maar even van te voren op de hoogte wordt gesteld
* kwartje valt nu ook aan deze kantquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef Aventura het volgende:
Woops die kun je natuurlijk op 2 manieren uitleggen.
De tijd van blijspelen. Wat is daar toch mee gebeurd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:57 schreef Ripley het volgende:
Anders krijg je van die blijspeltaferelen
John Lanting is waarschijnlijk gevierendeeld, gecastreerd en in beton gegoten. Als er enige gerechtigheid bestaat tenminstequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De tijd van blijspelen. Wat is daar toch mee gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |