ja, want in veel gevallen is chronische hoofdpijn psychisch...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aja, logische behandeling, inderdaad.
Maar dat interview waarin je zegt dat Fortuyn op Jezus lijkt is wel echt?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
de enige beweging waar ik ooit bijgezeten heb, waren de JONGE fortuynisten toen ze net opkwamen, nog voor de dood van Pim Fortuyn...
En daar had ik het snel bekeken, veels te dogmatisch allemaal, en aan helden verering doen daar had ik ook geen zin in, dus was er snel weg...wat op zijn beurt weer zorgde voor roddels dat ik infiltrant zou zijn voor extreem-links?![]()
![]()
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
ja, want in veel gevallen is chronische hoofdpijn psychisch...
Geloof je nog steeds dat ze hoer is? Een beetje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ze gaat je zo geen korting geven, hoor.
Die kerels die over haar op het internet zitten liegen zouden een roman moeten schrijven.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
Een te dikke tiener die zowel extreem rechts als extreem links is geweest, daarbij ook nog voor hoer speelde én chronische hoofdpijn heeft. Je verzint t toch niet
ging jij niet slapenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef razzberry het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds dat ze hoer is? Een beetje ongeloofwaardig.
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef Roellio het volgende:
Als ik zoveel moest liegen zou ik ook hoofdpijn krijgen.
Exactly my thoughts. Ga maar weg.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef razzberry het volgende:
En nu lig ik verdomme nog niet in bed.
loop zelf heenquote:
Whahaha!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
loop zelf heen![]()
je moet wel een erg kleine twinky winky hebben om zoveel kritiek op iemand op internet te hebben. voel je je nu al beter, nu je weet dat je iemand kan beledigen?![]()
Hey, maar kun jenu een leuke recente foto van jezelf posten? Dat zou wel lekker hip en sexy en gezellig zijn. Kusje van Sai.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
loop zelf heen![]()
je moet wel een erg kleine twinky winky hebben om zoveel kritiek op iemand op internet te hebben. voel je je nu al beter, nu je weet dat je iemand kan beledigen?![]()
Ze is veul te complex voor een kloon. Nee, nee, ze isquote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef michiel_merk het volgende:
ik vind CuteSanDiegoGrl maar een rare kloon
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
loop zelf heen![]()
je moet wel een erg kleine twinky winky hebben om zoveel kritiek op iemand op internet te hebben
but a little boat doesn't shift much water.....quote:Op maandag 31 juli 2006 00:16 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
![]()
It's all about the motion in the ocean.
hmm, en dan weer de hele avond aanhoren hoe lelijk en dik ik ben, en geen recht heb op een normaal bestaan? nee dank je, ik sla een rondje over, ik pasquote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef Sai het volgende:
[..]
Hey, maar kun jenu een leuke recente foto van jezelf posten? Dat zou wel lekker hip en sexy en gezellig zijn. Kusje van Sai..
triest eigenlijk wel hequote:Op maandag 31 juli 2006 00:16 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ze is veul te complex voor een kloon. Nee, nee, ze isecht
.
Je was aan het begin van de avond nog woest aantrekkelijk en iig beter dan ál je vriendinnen. Toe nou....quote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
hmm, en dan weer de hele avond aanhoren hoe lelijk en dik ik ben, en geen recht heb op een normaal bestaan? nee dank je, ik sla een rondje over, ik pas![]()
Oh, maar je was nu toch normaal? Waarom foto's in je fobo zetten van toen je wél lelijk en dik was, en geen recht had op een normaal bestaan?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
hmm, en dan weer de hele avond aanhoren hoe lelijk en dik ik ben, en geen recht heb op een normaal bestaan? nee dank je, ik sla een rondje over, ik pas![]()
of je bewijst het tegendeel toch? is iedereen gelijk stil!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je bewijst het tegendeel toch? is iedereen gelijk stil!!!!
ik kan me nog minder sexuele intenties voorstellen bij iemand die een sok heeft gegetenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
Bij een wijf met zo'n lelijke bolle kop kan ik me voorstellen dat hij in ieder geval geen seksuele intenties heeft...
Hormonen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
Een te dikke tiener die zowel extreem rechts als extreem links is geweest, daarbij ook nog voor hoer speelde én chronische hoofdpijn heeft. Je verzint t toch niet
Een beetje meer zelfverzekerd! Meid, je weet dat je een lekker ding bent! Do het gewoon! Pak je kans! Verblind ons met je schoonheid!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Als jij vindt dat je recht hebt op normaal bestaan dan moet je niet zoveel poep op internet plaatsen...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
kom op zeg, lelijk is toch lelijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je bewijst het tegendeel toch? is iedereen gelijk stil!!!!
mwah laat dat profileren maar weg....het is er eenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als jij vindt dat je recht hebt op normaal bestaan dan moet je niet zoveel poep op internet plaatsen...
Waarschijnlijk ben je zo onzeker als de pest irl en probeer je dat te compenseren door je hier te profileren als een omhoogevallen snol....
Schat, overdrijven is ook een vak. De mensen hier hebben gewoon een paar minder geslaagde foto's van je gezien waarop je tóch nog (dankzij die ontzettend mooie ogen van je) ontzettend aantrekkelijk bent. Laat al die opgefokte nerds zien wat een stuk seks je bent geworden!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
kom op zeg, lelijk is toch lelijk?
vind mij maar fijn lelijk dan, misschien ben ik idd kankerlelijk, nou laat me dan maar kankerlelijk zijn![]()
echt ongekend dom, zo zie ik ze zeldenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
kom op zeg, lelijk is toch lelijk?
vind mij maar fijn lelijk dan, misschien ben ik idd kankerlelijk, nou laat me dan maar kankerlelijk zijn![]()
Wacht maar tot hij alle gaatjes geprobeerd heeft. Dan wordtie ineens heel anders!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
heb nog geen pics gemaakt van hem
maar hij is mooooi, lief, en intelligent, grappig...he's all in one![]()
Kon je niet opmaken uit mijn sarcastische reactie dat ik er net hetzelfde over denk?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als wat zij nu deed pwnen is dan ben ik de Paus![]()
quote:
Ze weegt 68 ofzo, en dat vind ik het perfecte gewicht voor zo'n prachtige vrouw! Ik kan me niet voorstellen dat iemand een foto van zo'n hemelse parel zou afkraken. Kom op, CSDG, je weet dat het ze een lesje zal leren! Post een foto en zie al die apathische kutfokkers in hun zielige schulpjes wegkruipen!quote:
Sorry...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Kon je niet opmaken uit mijn sarcastische reactie dat ik er net hetzelfde over denk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |