En jij moet eens kappen met jezelf te verdedigen. Dit is een forum, internet, hyperspace, virtuele wereld, geen realiteit. Los van het feit dat de meeste mensen hier standaard op zoek zijn naar relletjes, moet je niet zo veel waarde hechten aan dit soort gelul als je nu doet (zelfs als het waar isquote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Goed joh, dan zijn ze toch lekker waar!![]()
Ik heb een Arubaanse getinte vader en ben wel blank, maar roomwit? Nee...nooit geweest ook trouwens.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je vermoedelijk ferme roomwitte kont waarover gesproken wordt komt anders aardig overeen, schat ik zo in.
*gooit wat nacho chees tortillas met guacodinges dip richting sol*quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik krijg honger van dit topic en aangezien Bio ookal niet met de popcorn komt neem ik maar even een reep chocolade om de lekkere trek te stillen![]()
Wat een non-argument. Laat ik zeggen dat er heus geen mensen zijn die op zo'n grote schaal zo'n "bedrog" op poten zouden kunnen zetten.quote:
verleid haar nou niet!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef SeaOfLove het volgende:
neem ik maar even een reep chocolade om de lekkere trek te stillen![]()
Hoe komt dat dan in de wereld? Alsof mensen dat zomaar opeens gaan verzinnen? Of was dat ook een jaloerse ex?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
de enige beweging waar ik ooit bijgezeten heb, waren de JONGE fortuynisten toen ze net opkwamen, nog voor de dood van Pim Fortuyn...
En daar had ik het snel bekeken, veels te dogmatisch allemaal, en aan helden verering doen daar had ik ook geen zin in, dus was er snel weg...wat op zijn beurt weer zorgde voor roddels dat ik infiltrant zou zijn voor extreem-links?![]()
![]()
Nee, die mensen zijn gewoon zwaar paranoïde... en kennelijk ben ik zo interessant dat het gewoon leuk is en blijft om dingen over mij te verzinnen.... ik hou de gemoederen wel bezig kennelijkquote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan in de wereld? Alsof mensen dat zomaar opeens gaan verzinnen? Of was dat ook een jaloerse ex?
oepsss voor je het weet is ze weer 20 kilo aangekomen dat wil ik niet op mijn geweten hebben natuurlijkquote:
True that. Als een jaloerse ex zoveel moeite doet om iemand op internetquote:Op zondag 30 juli 2006 23:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Laat ik zeggen dat er heus geen mensen zijn die op zo'n grote schaal zo'n "bedrog" op poten zouden kunnen zetten.
En dan gaan die para mensen flyerts maken en door Apeldoorn heenhangen?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn gewoon zwaar paranoïde... en kennelijk ben ik zo interessant dat het gewoon leuk is en blijft om dingen over mij te verzinnen.... ik hou de gemoederen wel bezig kennelijk
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En jij moet eens kappen met jezelf te verdedigen. Dit is een forum, internet, hyperspace, virtuele wereld, geen realiteit. Los van het feit dat de meeste mensen hier standaard op zoek zijn naar relletjes, moet je niet zo veel waarde hechten aan dit soort gelul als je nu doet (zelfs als het waar is).
En nu niet zeggen dat je dat ook niet doet, want dat doe je overduidelijk wel. Laat het los, ga terug naar de echte wereld.
Zo, mogen we dan nu weer verder rellen?![]()
dat waren 2 rechts-extremistjes van de Jonge Fortuynisten ja. die zijn er overigens ook voor aangehoudenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan gaan die para mensen flyerts maken en door Apeldoorn heenhangen?
Geloof je dit nu echt zelf?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn gewoon zwaar paranoïde... en kennelijk ben ik zo interessant dat het gewoon leuk is en blijft om dingen over mij te verzinnen.... ik hou de gemoederen wel bezig kennelijk
Geef 's een beeldend goed voorbeeld?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Geloof je dit nu echt zelf?!
Neuh, die mensen verzinnen alles, ik ben een gewone meid
De manier waarop je je hier op Fok! gedragen hebt in die vorige topics zegt al genoeg.
Ja, hállo! Die zullen er wel een reden voor gehad hebben, hoor. Niet dat dat goedmaakt voor wat ze doen, maar 't is toch niet dat ze als reactie op allemaal verzonnen dingen, nog zoiets gaan doen? Of zijn het die twee die de volgens jouw hele 'hoax' rond jou hebben opgezet?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
dat waren 2 rechts-extremistjes van de Jonge Fortuynisten ja. die zijn er overigens ook voor aangehouden![]()
geef jezelf niet teveel creditquote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
en kennelijk ben ik zo interessant dat het gewoon leuk is en blijft om dingen over mij te verzinnen.... ik hou de gemoederen wel bezig kennelijk
Neehee, dat is r jaloerse exvriend geweestquote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, hállo! Die zullen er wel een reden voor gehad hebben, hoor. Niet dat dat goedmaakt voor wat ze doen, maar 't is toch niet dat ze als reactie op allemaal verzonnen dingen, nog zoiets gaan doen? Of zijn het die twee die de volgens jouw hele 'hoax' rond jou hebben opgezet?![]()
ze had ze zachtjes met een bierflesje tegen de oogkassen getiktquote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, hállo! Die zullen er wel een reden voor gehad hebben, hoor. Niet dat dat goedmaakt voor wat ze doen, maar 't is toch niet dat ze als reactie op allemaal verzonnen dingen, nog zoiets gaan doen? Of zijn het die twee die de volgens jouw hele 'hoax' rond jou hebben opgezet?![]()
tuurlijk, iedereen heeft een reden om tegen mij te zijn, want iedereen kent mij ó zooo goed, van een paar fucked up artikelen van internet en iedereen heeft zn mening wel klaar en dat geeft jullie allemaal het volste recht om mij te veroordelen...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze had ze zachtjes met een bierflesje tegen de oogkassen getikt
Je geeft mensen ook niet echt veel reden om je niet te veroordelen he?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen heeft een reden om tegen mij te zijn, want iedereen kent mij ó zooo goed, van een paar fucked up artikelen van internet en iedereen heeft zn mening wel klaar en dat geeft jullie allemaal het volste recht om mij te veroordelen...
Er zijn een paar zieke mensen op de wereld. En internet als de waarheid beschouwenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
True that. Als een jaloerse ex zoveel moeite doet om iemand op internetstuk te maken dan isty niet goed bij zn hoofd. Wat heeft dat nou voor nut? Hoeveel mensen gaan nou googlen naar haar? Hier op Fok! toevallig omdat ze, blijkbaar, de boel loopt te verkutten.
Aargh!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen heeft een reden om tegen mij te zijn, want iedereen kent mij ó zooo goed, van een paar fucked up artikelen van internet en iedereen heeft zn mening wel klaar en dat geeft jullie allemaal het volste recht om mij te veroordelen...
sorry hoor, maar ben nooit in een kraakpand geweest?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:53 schreef Roellio het volgende:
De vrienden uit verschillende kraakpanden die ze bezocht en bewoonde schetsen op o.a. Indymedia ook al een prachtig beeld met praktijkvoorbeelden dat ze liegt, feiten verdraait, aandachtsgeil is en geestelijk labiel.
Neeeeheee het grootste gedeelte is 'tegen' je of vindt je op zijn minst ongeloofwaardig door je postgedrag hier op FOK!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Half Fok! vindt mij een irritante klootzak, maar er staan van mij geen verhalen op hookers.nl en 5 pagina tellende artikelen op indymedia.nl en stormfront.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ben nooit in een kraakpand geweest?![]()
en heb er al helemaal niet gewoond? jij gelooft gewoon alle fucking crap die je op internet leest he
en hulp zoeken.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon kappen met liegen, je niet zo krampachtig verdedigen en accepteren dat je 'een beetje raar' bent.
die verhalen op hookers.nl gaan ook over heel iemand anders, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Half Fok! vindt mij een irritante klootzak, maar er staan van mij geen verhalen op hookers.nl en 5 pagina tellende artikelen op indymedia.nl en stormfront.
Je kunt ook gewoon kappen met liegen, je niet zo krampachtig verdedigen en accepteren dat je 'een beetje raar' bent.
Het is simpelweg teveel bewijs van tientallen verschillende kanten. Maar neeeh... iedereen is tegen je en wil je zwart maken.
Misschien vreemd, maar ze is geen hoer en rechtsextremis en linksextremis en AIVD informant. Als je dat gelooft. Om dr.dre te quoaten (hahah ik quote dr.drequote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Half Fok! vindt mij een irritante klootzak, maar er staan van mij geen verhalen op hookers.nl en 5 pagina tellende artikelen op indymedia.nl en stormfront.
Het is simpelweg teveel bewijs van tientallen verschillende kanten. Maar neeeh... iedereen is tegen je en wil je zwart maken.
ben ik al eens op getest, en nee, dat had ik nietquote:Op maandag 31 juli 2006 00:00 schreef Sai het volgende:
Hey CSDG. Weet je wat echt een goed idee zou zijn hè? Als je je even laat testen op borderline. Ik ben serieus. Kusje van Sai..
Moet ik een foto postenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
bewijs? je hebt me niet eens irl gezienik zou net zogoed een vent kunnen zijn
![]()
Omg. Dit is alsof fucking Hoessein ineens zou zeggen: Nou.. euhm.. Ik weet niet waar je het over hebt, hoor? Ik zat hier rustig in mijn hol wat te breien, en jullie komen mij hier uit halen?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
die verhalen op hookers.nl gaan ook over heel iemand anders, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?
op indymedia is mijn naam vaak gebruikt, ik weet precies door wie, iig niet door mijzelf... extremisten, of ze nu links of rechts zijn, gebruiken graag andermans naam om een artikel of oproep te ondertekenen...om zichzelf in te dekken
![]()
Heb je de psychiater toen 'per ongeluk' gepijpt? Dat kan de uitslag beïnvloeden hè.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
ben ik al eens op getest, en nee, dat had ik niet
Je bent verdorie al getest.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom als het achtereind van een varken he (oke nu misschien van een biggetje aangezien je 20 kilo bent afgevallen)... Met dit soort posts kom je steeds minder geloofwaardig over mopquote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
die verhalen op hookers.nl gaan ook over heel iemand anders, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?
op indymedia is mijn naam vaak gebruikt, ik weet precies door wie, iig niet door mijzelf... extremisten, of ze nu links of rechts zijn, gebruiken graag andermans naam om een artikel of oproep te ondertekenen...om zichzelf in te dekken
![]()
Wat was t wel dan? Gezien t feit dat ze op alle mensen waarvan ze niet weten wat ze hebben t etiket "borderline" plakken?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Flikker zowat van de bank van het lachen!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Omg. Dit is alsof fucking Hoessein ineens zou zeggen: Nou.. euhm.. Ik weet niet waar je het over hebt, hoor? Ik zat hier rustig in mijn hol wat te breien, en jullie komen mij hier uit halen?Wat is er gebeurd?
Niet alles geloven wat de media zegt, hè. Er zijn wat mensen waar ik nog nooit contact mee heb gehad die mijn naam daar eens genoemd hebben..
![]()
ben op van alles getest, vanwege hoofdpijnklachten, zijn ze ook psychisch alles doorgegaan...ben op meerdere stoornissen getest, en had helemaal nietsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je bent verdorie al getest.Dat zegt genoeg?
![]()
Ze gaat je zo geen korting geven, hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:03 schreef razzberry het volgende:
CSDG het ga je goed, ik ga nu maar echt m'n bed in, heb schijt aan aan die mensen hier. Je bent wie je bent en niemand weet dat beter als jij. En dit gezegd hebbende ook Dikke mensen zijn wie ze zijn netzo als jij dat bent. Dus bash ze niet zoals ik jou ook niet bash. Hoop dat je er tenminste over wil nadenken.
Zie je nog wel op het forum.
Aja, logische behandeling, inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:03 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
ben op van alles getest, vanwege hoofdpijnklachten, zijn ze ook psychisch alles doorgegaan...ben op meerdere stoornissen getest, en had helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |