Die postte je eergister ook alquote:Op zondag 30 juli 2006 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
we might make out
when nobody's there
it's not that we're scared
it's just that it's delicate
we might make love
in some sacred place
that look on your face
is delicate
WTF?quote:
Doet me denken aan die muziek-aflevering van de Powerpuff Girlsquote:
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:21 schreef Litso het volgende:
Je wíl gewoon dat ik je verkracht he?
Hehe, die is tof. Dat alles zwart wit is en ze kleur willen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Doet me denken aan die muziek-aflevering van de Powerpuff Girls
Als we dat doen moet het wel een door BeFers gemaakt iets zijn, kom eens langs als je tijd hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Wacht, wacht!
[afbeelding]
Deze moet in de OP!.
"I've got a cunning plan!"quote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Wacht, wacht!
[afbeelding]
Deze moet in de OP!.
"Nee edelachtbare, ze postte romantische lyrics! Als dat geen hint was weet ik het ook niet meer! Ze hunkerde naar me!".quote:
I'm in charge here.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als we dat doen moet het wel een door BeFers gemaakt iets zijn, kom eens langs als je tijd hebt.
Is goed, ik wil best onderdanig zijn.quote:
Tof!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik wil best onderdanig zijn.
Je zit nog steeds op dat LAN-gedoe waar het vol staat met lelijke nerdjongetjes?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik wil best onderdanig zijn.
Ja, en ook mooie meiden, maar die hebben allen een vriend.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zit nog steeds op dat LAN-gedoe waar het vol staat met lelijke nerdjongetjes?
Ja, het lijkt me niet bepaald de plek om leuke meiden te ontmoeten. Verrassend.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en ook mooie meiden, maar die hebben allen een vriend..
Foto's? Ik wil wel eens zien wat jij beschouwt als "mooi"?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en ook mooie meiden, maar die hebben allen een vriend..
Ben jij nerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel er wel leuke nerdmeisjes bestaan. Ik bijvoorbeeld. Ik ben zó leuk hè. Ik ben de definitie van 'leuk'.
Juist wel! Je weet in elk geval dat ze niet zullen zeuren over je computergedragquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet bepaald de plek om leuke meiden te ontmoeten. Verrassend.
zal ff screen maken van een filmpje.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Foto's? Ik wil wel eens zien wat jij beschouwt als "mooi"?
Dude, de meiden die daar vrijwillig zitten en net zo enthousiast meedoen als de nerdjongetjes zijn geen 'meiden' te noemen. Het is dat ze toevallig schaamlippen hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Juist wel! Je weet in elk geval dat ze niet zullen zeuren over je computergedrag
Maar als je veel achter de computer zit, ben je nog niet gelijk nerd, hè...quote:
Mja, maar je FoBo maakt me alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel er wel leuke nerdmeisjes bestaan. Ik bijvoorbeeld. Ik ben zó leuk hè. Ik ben de definitie van 'leuk'.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
zal ff screen maken van een filmpje.
Pfieuw, gelukkig maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je veel achter de computer zit, ben je nog niet gelijk nerd, hè...
Nou ja, voor meisjesbegrippen weet ik best veel van PC's nog.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je veel achter de computer zit, ben je nog niet gelijk nerd, hè...
Dat is de bedoeling.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, maar je FoBo maakt me alleen maar nieuwsgieriger.![]()
Hoi trouwens.
Mja, jij bent niet vrouwelijk, dan ligt het anders.quote:
Wow, zoals de aan-knop enzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, voor meisjesbegrippen weet ik best veel van PC's nog.
Ow. Hoe ligt het dan dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, jij bent niet vrouwelijk, dan ligt het anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |