Die postte je eergister ook alquote:Op zondag 30 juli 2006 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
we might make out
when nobody's there
it's not that we're scared
it's just that it's delicate
we might make love
in some sacred place
that look on your face
is delicate
WTF?quote:
Doet me denken aan die muziek-aflevering van de Powerpuff Girlsquote:
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:21 schreef Litso het volgende:
Je wíl gewoon dat ik je verkracht he?
Hehe, die is tof. Dat alles zwart wit is en ze kleur willen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Doet me denken aan die muziek-aflevering van de Powerpuff Girls
Als we dat doen moet het wel een door BeFers gemaakt iets zijn, kom eens langs als je tijd hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Wacht, wacht!
[afbeelding]
Deze moet in de OP!.
"I've got a cunning plan!"quote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Wacht, wacht!
[afbeelding]
Deze moet in de OP!.
"Nee edelachtbare, ze postte romantische lyrics! Als dat geen hint was weet ik het ook niet meer! Ze hunkerde naar me!".quote:
I'm in charge here.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als we dat doen moet het wel een door BeFers gemaakt iets zijn, kom eens langs als je tijd hebt.
Is goed, ik wil best onderdanig zijn.quote:
Tof!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik wil best onderdanig zijn.
Je zit nog steeds op dat LAN-gedoe waar het vol staat met lelijke nerdjongetjes?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik wil best onderdanig zijn.
Ja, en ook mooie meiden, maar die hebben allen een vriend.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zit nog steeds op dat LAN-gedoe waar het vol staat met lelijke nerdjongetjes?
Ja, het lijkt me niet bepaald de plek om leuke meiden te ontmoeten. Verrassend.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en ook mooie meiden, maar die hebben allen een vriend..
Foto's? Ik wil wel eens zien wat jij beschouwt als "mooi"?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en ook mooie meiden, maar die hebben allen een vriend..
Ben jij nerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel er wel leuke nerdmeisjes bestaan. Ik bijvoorbeeld. Ik ben zó leuk hè. Ik ben de definitie van 'leuk'.
Juist wel! Je weet in elk geval dat ze niet zullen zeuren over je computergedragquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet bepaald de plek om leuke meiden te ontmoeten. Verrassend.
zal ff screen maken van een filmpje.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Foto's? Ik wil wel eens zien wat jij beschouwt als "mooi"?
Dude, de meiden die daar vrijwillig zitten en net zo enthousiast meedoen als de nerdjongetjes zijn geen 'meiden' te noemen. Het is dat ze toevallig schaamlippen hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Juist wel! Je weet in elk geval dat ze niet zullen zeuren over je computergedrag
Maar als je veel achter de computer zit, ben je nog niet gelijk nerd, hè...quote:
Mja, maar je FoBo maakt me alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel er wel leuke nerdmeisjes bestaan. Ik bijvoorbeeld. Ik ben zó leuk hè. Ik ben de definitie van 'leuk'.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
zal ff screen maken van een filmpje.
Pfieuw, gelukkig maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je veel achter de computer zit, ben je nog niet gelijk nerd, hè...
Nou ja, voor meisjesbegrippen weet ik best veel van PC's nog.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je veel achter de computer zit, ben je nog niet gelijk nerd, hè...
Dat is de bedoeling.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, maar je FoBo maakt me alleen maar nieuwsgieriger.![]()
Hoi trouwens.
Mja, jij bent niet vrouwelijk, dan ligt het anders.quote:
Wow, zoals de aan-knop enzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, voor meisjesbegrippen weet ik best veel van PC's nog.
Ow. Hoe ligt het dan dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, jij bent niet vrouwelijk, dan ligt het anders.
En hoe je een Nintendo-gamepad aansluit op je pc, zodat je met een Nintendo-emulator Super Mario kan spelen terwijl je zielig in bed ligtquote:
Kijk uit, c_c, hij is al helemaal getrouwd enzo.quote:
Wat één van mijn betere ideeën was, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En hoe je een Nintendo-gamepad aansluit op je pc, zodat je met een Nintendo-emulator Super Mario kan spelen terwijl je zielig in bed ligt.
Ik heb dan weer gewoon een toffe gamecube naast mijn bed.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En hoe je een Nintendo-gamepad aansluit op je pc, zodat je met een Nintendo-emulator Super Mario kan spelen terwijl je zielig in bed ligt.
Oeh. Vuig. Ik mail meteen wat foto's.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk uit, c_c, hij is al helemaal getrouwd enzo.
Mijn Super Nintendo is gestolen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb dan weer gewoon een toffe gamecube naast mijn bed.
Ik eerst ook niet, vroeger moest ik een nieuwe computer kopen als ik hem uit had gezet.quote:
Domme turken!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn Super Nintendo is gestolen.
Ik heb haar dus gezien hè, poedelnaakt.quote:
Ik had gelukkig een handige buurjongen. Een homoseksuele buurjongen. Ik moest hem in natura betalen. Mijn achterwerk doet nog pijn als ik er aan denk. Vandaar dat ik altijd begin te huilen als ik een pc zie die uit staat.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, vroeger moest ik een nieuwe computer kopen als ik hem uit had gezet.
Sssssst, daar voelt niemand wat van.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk uit, c_c, hij is al helemaal getrouwd enzo.
Ik wou eerst heel verontwaardigd reageren, maar las toen nog 's. Dat zegt genoeg over hoe duf ik wel niet ben.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb haar dus gezien hè, poedelnaakt.
Maar toen kreeg ik het koud en heb ik snel maar een paar sokken aangetrokken.
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb haar dus gezien hè, poedelnaakt.
Maar toen kreeg ik het koud en heb ik snel maar een paar sokken aangetrokken.
Zo is Heerde, hè.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een handige buurjongen. Een homoseksuele buurjongen. Ik moest hem in natura betalen. Mijn achterwerk doet nog pijn als ik er aan denk. Vandaar dat ik altijd begin te huilen als ik een pc zie die uit staat.
Heeft Croupouque een webcam?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaja, Croup en ik hebben érg heftige camsessies achter de rug.
Ik heb na 20x maar een boek gekocht. Sindsdien kan ik, mits ik het boek bij me heb, zelfstandig een pc aanzetten.quote:
Hm-hm. En dat is dan één obstakel. Maar daarna komt nog het moeilijkste; het internet op.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb na 20x maar een boek gekocht. Sindsdien kan ik, mits ik het boek bij me heb, zelfstandig een pc aanzetten..
Hoe post jij hier?quote:
Soms, als ik mijn ogen stevig dichtknijp en de wind geruisloos is, dan hoor ik het mekkeren van de lammeren en voel ik de Oegandese tepelklemmen nog steeds. Als de dag van gisteren, als de dag van gisteren.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaja, Croup en ik hebben érg heftige camsessies achter de rug.
Dat heb ik allemaal in laten stellen door mijn "computermannetje" zodat alles automagisch opstart zodra ik op het knopje druk.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm-hm. En dat is dan één obstakel. Maar daarna komt nog het moeilijkste; het internet op.
Ik schrijf iets op een briefje, fax het naar Danny die het op FOK! zet, een print maakt en het weer naar mij faxt. Best handig hoor.quote:
Denk aan mij.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:59 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga nu even masturberen.
Die Oegandese tepelklemmen doen het em.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:59 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga nu even masturberen.
Mijn leukste herinneringen brengen me terug naar de dag dat we gespeeld hebben met de Trans-Siberische ijsdildo.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Soms, als ik mijn ogen stevig dichtknijp en de wind geruisloos is, dan hoor ik het mekkeren van de lammeren en voel ik de Oegandese tepelklemmen nog steeds. Als de dag van gisteren, als de dag van gisteren.
dat doe je snelquote:Op zondag 30 juli 2006 18:59 schreef Croupouque het volgende:
Poeh, dat lucht op.
Druk even op send ajb.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn leukste herinneringen brengen me terug naar de dag dat we gespeeld hebben met de Trans-Siberische ijsdildo.
Transsiberische ijsdódo! Geen wonder dat hij is uitgestorven!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn leukste herinneringen brengen me terug naar de dag dat we gespeeld hebben met de Trans-Siberische ijsdildo.
Het wil om de een of andere manier niet lukken, ik upload de cctv beelden wel als ik terug ben.quote:
Dat bibberende snaveltje zal ik nooit meer vergeten.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Transsiberische ijsdódo! Geen wonder dat hij is uitgestorven!
Neuh, gewoon veel wil ik zien.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, moment, helemaal vergeten. Heb je nog een voorkeur qua foto's?
Jij hebt al een hele rar vol man.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:20 schreef Litso het volgende:
c_c, ik krijg toch wel een CC'tje he?
Cool.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, een bescheiden foto waar toch het een en ander op te zien is, coming your way.
Dat heb ik altijd als ik foto's maak op de cam, ik kijk dan te serieus naar het beeld om op het knopje te drukken die het opslaat.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
Wat kijk je zielig Bob.
Ik wil meerquote:Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt al een hele rar vol man.
Het lijkt me dat ijsmeis dat wel kan.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben zó makkelijk hè. ijsmeis kan nog een puntje aan me zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |