Miranda IM geeft nieuwe berichten aan met een icoontje in de systray, meestal duurt het dus even tot ik het door heb,quote:
Moet gewoon kunnen volgens mij want je kan je Mac als access-point laten werken...quote:Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef Lassekjus het volgende:
Kan ik op mijn Intel imac met bekabelde @home een draadloze printer aansluiten zodat ie over wifi gaat?
Of heb ik daar een draadloze @home modem voor nodig?
Systray? Wasda?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Miranda IM geeft nieuwe berichten aan met een icoontje in de systray, meestal duurt het dus even tot ik het door heb,
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef tonks het volgende:
Dan komt de mac knokploeg in aktie isegrim! maak je maar geen zorgen
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Kun je trouwens makkelijk extra geheugen in zo'n iBook doen? Hij is 30GB, kan me voorstellen dat ik er op termijn wat meer in zou willen hebben.
Geheugen en diskspace zijn andere dingenquote:
Ja, sowwy, ik weet echt niks van hardware.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geheugen en diskspace zijn andere dingen![]()
Sowieso het handigst denk ik. Kan ik daar al mijn films enzo op gooien en ze vanaf beide computers makkelijk bekijken.quote:en geheugen upgraden is cookie... HD zou ik een externe nemen, ja...
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..ben er weer. Iemand interesse in wat foto's van de nieuwe Apple Store in NYC?![]()
Wel in een zeker mailtje met een zeker datumpje erin van jequote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..ben er weer. Iemand interesse in wat foto's van de nieuwe Apple Store in NYC?![]()
Nah op zich, ik ga er over een aantal maandjes heen, dus op zich niet nodig. Maar toch wel leuk om te zienquote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |