Wat dan wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef amaranta het volgende:
vervelend voor je
maar dat noem ik geen kutvakantie
Je heb die vakantie toch zelf geboekt!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug na een welverdiende vakantie van 12 dagen in het Turkse Marmaris.
Niks lof, het was gewoon ronduit kut.
Geboekt in een 4 sterren all-in hotel. Kom je daar aan; Niets dan prolete pauper hollandse bouwvakkers vol met tattoos, goud om de nek en petjes op de kop.![]()
Wil je de eerste dag lekker gaan zwemmen met z'n allen rond een uurtje of 11 smorgens blijken die paupers al om 6:00 uur op te staan om een handdoek over het bedje te leggen om hun plaatsen te reserveren![]()
; Gevolg we hebben geen 1 dag relex aan het zwembad gelegen. En 6:00 opstaan was ook geen optie als je om 05:00 thuiskomt van een nachtje buizen.....
Dan het eten. Ronduit goor, zweterig en vol met feta. Na 12 dagen dat vieze voedsel te hebben gehad verlang ik dadelijk naar een lekkere degelijke oerhollandse kost, klaargemaakt door mezelf en niet door zo'n behaarde turk die nog te chagrijnig is dat hij je goedendag zegt.
Kortom een kutvakantie gehad![]()
![]()
![]()
Ik zat dus ook in Marmaris prima vakantie gehad maar idd alleen maar bouwvakkers in het appartement vol met tattoos ende gouden kettingenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef Freshthinking het volgende:
Welke pauper boekt dan ook een vakantie tussen bouwvakkerpaupers![]()
Niks mis mee, jij bent zeker zo een decadent mannetje die denkt hoe duurder en verder weg = hoe beter en hoe cooler ik overkom bij de mensheid.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En jij: Zeker Scheveningen dit jaar ?
Op de camping geen paupervolk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:06 schreef Corelli het volgende:
gewoon naar een camping gaan. Misschien iets minder comfort dan in het hotel maar je bent verlost van dat kaaskoppen paupervolk.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Ablaze het volgende:
Dat is je straf voor het openen van dit topic: Ik vind dit echt erg voor jullie
Dat ken ik! Net toen wij aankwamen van de vorige nacht....gingen de sjonnies er op uit met een stapel badlakens voor de gehele familiequote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug na een welverdiende vakantie van 12 dagen in het Turkse Marmaris.
Niks lof, het was gewoon ronduit kut.
Geboekt in een 4 sterren all-in hotel. Kom je daar aan; Niets dan prolete pauper hollandse bouwvakkers vol met tattoos, goud om de nek en petjes op de kop.![]()
Wil je de eerste dag lekker gaan zwemmen met z'n allen rond een uurtje of 11 smorgens blijken die paupers al om 6:00 uur op te staan om een handdoek over het bedje te leggen om hun plaatsen te reserveren![]()
; Gevolg we hebben geen 1 dag relex aan het zwembad gelegen. En 6:00 opstaan was ook geen optie als je om 05:00 thuiskomt van een nachtje buizen.....
Dan het eten. Ronduit goor, zweterig en vol met feta. Na 12 dagen dat vieze voedsel te hebben gehad verlang ik dadelijk naar een lekkere degelijke oerhollandse kost, klaargemaakt door mezelf en niet door zo'n behaarde turk die nog te chagrijnig is dat hij je goedendag zegt.
Kortom een kutvakantie gehad![]()
![]()
![]()
hotel kutkickquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:15 schreef RounderX het volgende:
sandstorm hoe heette dat hotel van die kutvakantie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |