Je bent niet op vakantie, je post hier!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben op vakantie.
Jullie zullen mijn kwaliteitstopics even moeten missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doei
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:55 schreef Klonk het volgende:
en beren en tijgers mag je gewoon met de hand voerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerder zo:quote:
flikker (quote:Op maandag 17 juli 2006 21:06 schreef postmortum het volgende:
afbeelding verwijderd
gezellig spelend met zijn campingvriendje
valt toch mee dat flugeltje dit al 20 min staan laatquote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
flikker (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) nou op met die plaatjesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo beterquote:Op maandag 17 juli 2006 21:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
valt toch mee dat flugeltje dit al 20 min staan laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou ja zegquote:Op maandag 17 juli 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie in jouw de opvolger van de TS, opdat flugeltske voor niks heeft gejuichtquote:Op maandag 17 juli 2006 21:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou ja zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Libanon hoop ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop