En meteen weer een KLB topic openen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug na een welverdiende vakantie van 12 dagen in het Turkse Marmaris.
Dat kun je verwachten, kijk maar is op www.trosradar.nlquote:Niks lof, het was gewoon ronduit kut.
Geboekt in een 4 sterren all-in hotel. Kom je daar aan; Niets dan prolete pauper hollandse bouwvakkers vol met tattoos, goud om de nek en petjes op de kop.![]()
Wil je de eerste dag lekker gaan zwemmen met z'n allen rond een uurtje of 11 smorgens blijken die paupers al om 6:00 uur op te staan om een handdoek over het bedje te leggen om hun plaatsen te reserveren![]()
; Gevolg we hebben geen 1 dag relex aan het zwembad gelegen. En 6:00 opstaan was ook geen optie als je om 05:00 thuiskomt van een nachtje buizen.....
Dan het eten. Ronduit goor, zweterig en vol met feta. Na 12 dagen dat vieze voedsel te hebben gehad verlang ik dadelijk naar een lekkere degelijke oerhollandse kost, klaargemaakt door mezelf en niet door zo'n behaarde turk die nog te chagrijnig is dat hij je goedendag zegt.
Kortom een kutvakantie gehad![]()
![]()
![]()
Ik zie bij flugeltje haar post tubgirl staan, wordt zij nu ook gebanned.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Ablaze het volgende:
Dat is je straf voor het openen van dit topic: Ik vind dit echt erg voor jullie
Nooit meer. Probeer zijn vakantie op voorhand te verpestenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Nesto het volgende:
TurkijeWeet je ook waar je niet meer terug naartoe hoeft. Ik zal het doorgeven aan iemand die ik ken die ook naar Marmaris gaat.
Lekker goedkoop geboekt ook zeker? Nou dan kan je dat verwachten.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug na een welverdiende vakantie van 12 dagen in het Turkse Marmaris.
Niks lof, het was gewoon ronduit kut.
Geboekt in een 4 sterren all-in hotel. Kom je daar aan; Niets dan prolete pauper hollandse bouwvakkers vol met tattoos, goud om de nek en petjes op de kop.![]()
Wil je de eerste dag lekker gaan zwemmen met z'n allen rond een uurtje of 11 smorgens blijken die paupers al om 6:00 uur op te staan om een handdoek over het bedje te leggen om hun plaatsen te reserveren![]()
; Gevolg we hebben geen 1 dag relex aan het zwembad gelegen. En 6:00 opstaan was ook geen optie als je om 05:00 thuiskomt van een nachtje buizen.....
Dan het eten. Ronduit goor, zweterig en vol met feta. Na 12 dagen dat vieze voedsel te hebben gehad verlang ik dadelijk naar een lekkere degelijke oerhollandse kost, klaargemaakt door mezelf en niet door zo'n behaarde turk die nog te chagrijnig is dat hij je goedendag zegt.
![]()
![]()
Yepquote:Op zondag 30 juli 2006 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nooit meer. Probeer zijn vakantie op voorhand te verpesten![]()
De lay-out!!! Wat doe jequote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Moet je echt deze link eens bekijken, is briljant.
Zal je vast wel herkennen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sandstorm, heette het hotel "kervansaray"?
750 euro voor 12 dagen niet bepaald goedkoop dacht ik zoquote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef parselmouth het volgende:
Goedkope all-inclusive vakanties in Turkije. Voor paupers die ook eens 'luxe' op vakantie denken te gaan
Als je nou ff uitlegt hoe de layout veranderd kan worden in plaats van gelijk aggressief te worden, dan hebben we er nog wat aan. Fijne bijdrage hoor.quote:
Uitgaan was wel ok, Leidseplein cocktails drinken ook wel. Alleen duur. 4 euro voor een lauw biertjequote:Op zondag 30 juli 2006 17:50 schreef WeirdMicky het volgende:
De bar street en de Crazy Dazy waren toch wel relaxed? Fish bowls drinken op het 'leidseplein'?
2 rode gezichtjes plaatsen is niet agressief hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je nou ff uitlegt hoe de layout veranderd kan worden in plaats van gelijk aggressief te worden, dan hebben we er nog wat aan. Fijne bijdrage hoor.
Cker ook een kutvakantie gehad?![]()
Dat deed ik dus al......quote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Weet je wat je doet:
[url]en hier je link]hiertypejewatjeinbeeldwiltzienstaan[/url]
Erg cool. Zelf nooit in Turkije op vakantie geweest en na t zien van dit stukje ben ik t ook absoluut niet van plan.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
link van stukje cabaret
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://portal.omroep.nl/mplayer?mpstream=wmbb&mpurl=http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/variatee/vansauers_wareliefde_turkije-hi.asf&titel=TV%20OP%20JE%20PC%20|%20Eric%20van%20Sauers&genre=fossGsHEdGeZtHjPtDG&omroep=sgssGsHEdGeZtHjPpDsM&progurl=http://www.ericvansauers.nl/&refered=btiaaBsHEbGcZtHnSopBbqB');http://www.mixfight.nl/phpBB2/
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef InsertCredit het volgende:
Naar Marmaris gaan en geen paupervakantie verwachten
Oh vandaar de frustratie! De vrouwen gingen neuken met iedereen behalve met jou. Ocharme ...quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
En wat heel in was onder Nederlandse vrouwen: Neucken met turkse playerts.
Dus als je vriendin in Turkije zit. Maak je dan maar langzaam zorgen![]()
Dat is toch al heel lang in? Al die sletjes neucken hier ook met allemaal van die berbers enzo.....quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
En wat heel in was onder Nederlandse vrouwen: Neucken met turkse playerts.
Dus als je vriendin in Turkije zit. Maak je dan maar langzaam zorgen![]()
Ja echt johquote:
Nee ik heb een vriendinquote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh vandaar de frustratie! De vrouwen gingen neuken met iedereen behalve met jou. Ocharme ...
Ja maar moet ik dan gefrustreerd zijn terwijl ik iemand thuis heb zittenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lul niet vrouwelijk aandacht is altijd 14.gif, ook al heb je een vriendin.
Precies want als ze alleen maar zit, heb je er niet veel aan. Kun je beter een turkse vrouw daar regelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja maar moet ik dan gefrustreerd zijn terwijl ik iemand thuis heb zitten
Je vergeet het weerquote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef WesHell het volgende:
Ik ben nu zelf 3 keer in Marmaris geweest, en 3 keer een pracht vakantie gehad. Hotel personeel echt vriendelijk.. We gingen zelfs met hun stappen.. Geen last van dat NL bedje pikken idee gehad. Het eten was in het hotel lekker. Kamers lekker schoon. Niks op aan te merken.
het kan ook perfect, heerlijk voedsel zijn hoor, kijk maar naar riu hotels met all.inc...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Sukkels die een volpension nemen en dan gaan klagen over het voedsel
Geldtquote:Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef Burakius het volgende:
Als ik als Turk in marmaris de hele dag neerlandse paupers moet aankijke zou ik ook niet erg blij worden. Je vakantie is dus verneukt door Nederlanders zelf. En het eten moet je zoiezo niet eten in hotels etc. Dat is regel nummer 1. Ik zelf als Turk eet niet eens restaurant eten in Turkije of uit hotels. Altijd zelf maken die hap voor het zelfde geldt krijg je buikgriep en moet je naar het ziekenhuis ( spreekt uit ervaring )
Wat rot voor je, daar werk je dan een heel jaar voor. Maar dat handdoeken over de stoelen gooien om 06.00 uur gebeurt ook in andere vakantielanden bij de zwembaden, da's balen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Niks lof, het was gewoon ronduit kut.
![]()
![]()
Dat maken de mensen toch altijd nog zelf uit denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 07:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je in een ver land bent moet je je tijd niet dagelijks verspillen met nutteloos aan het strand te liggen. Ga 's ergens heen, iets bezichtigen. Veel leuker.
Idd een grote pauperzooi daar. Normaal volk komt er toch niet in die gebieden meer, dat hebk vorig jaar met eigen ogen mogen aanschouwen al was dat in Salou.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:09 schreef Woutey het volgende:
Dit jaar zijn wij naar Lloret de mar geweest. Het is daar al net zo'n pauperzooi als bij TS denk ik.
Je moet ook totaal kapot want anders slaap je niet. Op een gegeven moment wilden wij een rustdagje doen en gewoon rond half 1 gaan slapen na een paar pilsjes: nee.
Geknok, gewerp met bedden, geschreeuw, schoonmakers hier, veegturken daar enz.
Ik was de volgende dag nog kapotter, dus weer rustig aan, weer niet slapen.
Twee dagen voor het einde van de vakantie heb ik een reis terug geboekt en diezelfde avond sliep ik veilig en rustig thuis.Het had me 10000 euro mogen kosten, ik was daar niet gebleven.
Wat ook zo tering pauper is zijn die balletjes van die tokkies. Je wilt gewoon een boek lezen relaxed aan het zwembad, gaan die stumpers een beetje zo hard mogelijk op alles wat maar leeft schieten. En als je er wat van zegt wordt je hoofd ingebeukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |