Ook wel bekend onder de term 24/7quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jou tel ik al niet meer, jij bent hier 24/24 en 7/7![]()
![]()
Nog altijd beter 'spelen' dan een sport/toer of een (super)sportmotor. 25KW op circa 190 kilo of meer of 25KW op 120 - 150 kg, wat speelt makkelijker?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zou je ook eerst maar eens op je rijbewijs concentreren
en ik gok dat je je daarna de eerste tijd ook nog wel vermaakt op dat ding dat stof staat te happen
daar komt bij dat je met die 'leuke' 25kw regeling beter ver uit de buurt kan blijven van de supermotards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
probleem zit hem eerder in het gewicht....quote:
Oh shit, vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
probleem zit hem eerder in het gewicht....
134 kilo x 0.16 kw/kg = 21.44 kw wat ie dan maximaal mag hebben, is dus ipv 4kw eraf het dubbele...
die 25kw versie is dus eigenlijk niet eens legaal
Ach ja op mijn kentekenbewijs staat ook 19KW oid aangezien het zoiets aan het achterwiel is en 25 op de motor.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
probleem zit hem eerder in het gewicht....
134 kilo x 0.16 kw/kg = 21.44 kw wat ie dan maximaal mag hebben, is dus ipv 4kw eraf het dubbele...
die 25kw versie is dus eigenlijk niet eens legaal
ik zal er geen opmerking over makenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt kloptMaar ik heb het geduld van een klein kutkind (jaja dit gaat me heel wat opmerkingen opleveren
) en dat schiet dus niet echt op
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de term 24/7![]()
[..]
Nog altijd beter 'spelen' dan een sport/toer of een (super)sportmotor. 25KW op circa 190 kilo of meer of 25KW op 120 - 150 kg, wat speelt makkelijker?Bovendien ook nog eens lichte vertanding
zie ook mijn reply hierboven... 25kw op 120kg mag officieel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de term 24/7![]()
[..]
Nog altijd beter 'spelen' dan een sport/toer of een (super)sportmotor. 25KW op circa 190 kilo of meer of 25KW op 120 - 150 kg, wat speelt makkelijker?Bovendien ook nog eens lichte vertanding
Niks voor jou zodra je je bandit helemaal al rijdende hebt gedemonteerd, lekker makkelijk wheelien en stoppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach ja met wat mazzel volgend jaar een wat oudere SM om op te spelen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zal er geen opmerking over makenmaar ongeduldig ben ik ook
![]()
ik ga het nog een jaartje uithouden op de gs... en dan komt er een leuke fiets voor in de plaatsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja met wat mazzel volgend jaar een wat oudere SM om op te spelen.
Al enige gegadigden uitgezocht?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga het nog een jaartje uithouden op de gs... en dan komt er een leuke fiets voor in de plaatsis de bedoeling tenminste
ag ja... dat ben jijquote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind ik van dat lijstje ook de mooiste, maar zou voor dat geld zelf wat anders kopen
Koop een SM, zet hem slecht op slot en verzeker em goed en zet je adres hier neerquote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag ja... dat ben jij
maar wie weet.... vorig jaar was ik nog helemaal gek van de sv.... kan volgens jaar zo maar weer anders zijn![]()
laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Koop een SM, zet hem slecht op slot en verzeker em goed en zet je adres hier neer![]()
![]()
jawel hoor... dat goed verzekeren was een goede suggestiequote:Op maandag 31 juli 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent ook nooit in voor een goede suggestie he
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jawel hoor... dat goed verzekeren was een goede suggestie
dat gaat je toch niet lukkenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben er al half dus, nu je nog even een SM aanpraten
Zoek een rijke vriendin, of beter, zoek een rijke vriendin voor mijquote:Op maandag 31 juli 2006 01:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat gaat je toch niet lukkentenzij ik ineens op een of andere manier geld heb voor 2 motoren
als ik er ooit eentje overheb mag jij d'r hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoek een rijke vriendin, of beter, zoek een rijke vriendin voor mij![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik er ooit eentje overheb mag jij d'r hebben
ga maar eens pitten
Pap aan met -XX- en je kan haar exploiteren als paaldanseres en evt meerquote:Op maandag 31 juli 2006 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoek een rijke vriendin, of beter, zoek een rijke vriendin voor mij![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |