Niet kunnen overboeken? Goede reis, slaap lekker.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik dit wel behoor te weten, maar ik heb geen flauw benul
En misschien is dat maar goed ook, anders was ik wast de hele nacht blijven posten terwijl ik best wel wat slaap kan gebruiken: ik moet over zo'n 5 uurtjes opstaan om me naar het vliegveld te begeven. Morgenmiddag/avond zal ik weer online zijn vanuit het oude, vertrouwde kikkerlandje
Tot dan!![]()
De mogelijkheid was er wel, maar ik moet vet veel doen deze komende week en het leek me dus toch verstandiger om dat vanuit NL te doenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:43 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Niet kunnen overboeken? Goede reis, slaap lekker.
Dank je welquote:
Je komt in de buurt, maar bent nog op een afstand.quote:
Geweldige hint, Dafquote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben terug
De man is Nederlander en op afstand familie van Zoef uit de Fabeltjeskrant.
En vergeet de whisky niet, Asmo...
Ook niet. De afstand is een deel van de achternaam.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Jan van de Haas
Hehe...quote:
Hele topics volgeschreven tijdens de vorige kampioenschappen hoor. Gewoon op Fok!quote:
In het café forum?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hele topics volgeschreven tijdens de vorige kampioenschappen hoor. Gewoon op Fok!
Het regent hierquote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Asmodian het volgende:
Hahaha! Yay!![]()
Geweldige hints, Daf, echt magnifiek
Helaas kan ik echt geen nieuwe vraag stellen. Zou het op prijs stellen als iemand anders dat namens mij zou kunnen doen
Ga nog ff inpakken en dan slapies doen. Tot morgen!
Tuurlijk. Momentje, ik ben ondertussen een broodje kebab met sambal naar binnen aan 't werken...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:00 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap lekker. Daff, doe jij nu een iets meer algemene vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |