In het café forum?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hele topics volgeschreven tijdens de vorige kampioenschappen hoor. Gewoon op Fok!
Het regent hierquote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Asmodian het volgende:
Hahaha! Yay!![]()
Geweldige hints, Daf, echt magnifiek
Helaas kan ik echt geen nieuwe vraag stellen. Zou het op prijs stellen als iemand anders dat namens mij zou kunnen doen
Ga nog ff inpakken en dan slapies doen. Tot morgen!
Tuurlijk. Momentje, ik ben ondertussen een broodje kebab met sambal naar binnen aan 't werken...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:00 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap lekker. Daff, doe jij nu een iets meer algemene vraag?
bijnaquote:Op maandag 31 juli 2006 00:03 schreef Soempie het volgende:
woestijn, safari en oceaan?
uhmmmmquote:Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef wendytje het volgende:
dartfanaat +1
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Gooitzen het volgende:
John Lennon?
ja, maar safari hebben veel parken.... is burgers niet om bekendquote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
desert, ocean en safari dan? Die zijn er alledrie
Okee, ik dacht dat je er gewoon 3 wilde horenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, maar safari hebben veel parken.... is burgers niet om bekend
de andere 3 waren/zijn revolutionair
sorry, nu ik de vraag terug lees, zie ik dat ik niet helemaal duidelijk was in mijn bedoelingquote:Op maandag 31 juli 2006 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Okee, ik dacht dat je er gewoon 3 wilde horen
Maakt niet uit. 't Is al laatquote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef wendytje het volgende:
[..]
sorry, nu ik de vraag terug lees, zie ik dat ik niet helemaal duidelijk was in mijn bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |