Tiramisu vind ik persoonlijk echt ranzig, maar misschien ga jij het zelf errug lekker vindenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef Kauki het volgende:
Ik ga vanavond bij m'n oma eten. We zouden eigenlijk naar de Griek gaan, maar het plan is gewijzigd.
Ze gaat nu andijviestamppot maken, met tiramisu als toetje. Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ik heb het geen van beide ooit op
En wat is het geworden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef Double-U het volgende:
Gisteren Zweedse balletjes met patat. (Ikea)
Vandaag ligt het er nog aan wat vriendjelief strax gaat kopen. Wat mij betreft aardappeltjes in roomsaus, vissticks en worteltjes.
Haha, spareribs van de grill, patat en worteltjes. Altijd heel verrassend als hij de boodschappen doet!quote:
Klint goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:30 schreef Double-U het volgende:
[..]
Haha, spareribs van de grill, patat en worteltjes. Altijd heel verrassend als hij de boodschappen doet!![]()
De tiramisu vond ik niet echt lekker, en de andijviestamppot is ook niet iets wat ik zelf ooit klaar zou maken. Maar ach, oma vond het wel lekker en was blij dat ze met iemand kon eten; dat maakt al een hoop goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
Tiramisu vind ik persoonlijk echt ranzig, maar misschien ga jij het zelf errug lekker vinden
OT: Vanavond moet ik zelf koken, dus dat wordt wat![]()
Morgen ga ik het restje van dat gerecht, dat ik in de vriezer had bewaard, nog even op eten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef Day het volgende:
Morgen ga ik dat spinaziegerecht dat Bluezz een aantal dagen terug posten proberen. Zag er lekker uit!Alleen doe ik het met draadjesvlees.
Ik ben gek op spinazie, dus twijfel er niet aan dat ik het lekker zal vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen ga ik het restje van dat gerecht, dat ik in de vriezer had bewaard, nog even op eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |