Nu de derde dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn tweede dubbele espresso....wakker worden is moeilijk
En dit was het geworden (andere worstjes)quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik had voor 2 dagen eten gekocht, dus golfer is nu bezig om dit te maken uit de Allerhande :
[afbeelding]
[..]
Bedankt voor je tip, maar ik kan kokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar goed uit met bakken. Ik had laatst van die krengen uit de vriezer gehaald, en kennelijk te lang laten ontdooien. Was de hele panering er zo ongeveer af gevallen. Ze gingen de pan in met de helft van de panering over. Dat ging dus helemaal fout met bakken, die dingen heb ik weg kunnen gooien.
Ik ga overigens nu ff een wrap eten van de AH, met iets van groente ofzoVerslag volgt
Dat is veel te veel voor mij man...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh. Ik vreet er altijd gewoon twee op
Het was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen ga ik dit maken :
[afbeelding]
2 eetlepels olijfolie
1 ui, gesnipperd
300 g rundergehakt
1 blik tomatenblokjes (400 g)
1 theelepel paprikapoeder
8 wraptortilla's
1 krop ijsbergsla, in reepjes
1 komkommer, in plakjes
250 ml knoflooksaus
Verwarm de oven voor op 225 °C. Verhit de olie in een koekenpan, fruit de ui tot deze glazig ziet. Voeg het gehakt toe en bak het al omscheppend rul. Zet het vuur laag, schep de tomatenblokjes erdoor en breng de gehaktsaus op smaak met paprikapoeder, zout en peper. Bestrijk de tortilla's dun met de gehaktsaus en bak ze op de bakplaat 2 minuten in de hete oven. Beleg de Turkse pizza met ijsbergsla en plakjes komkommer en verdeel er wat knoflooksaus over. Rol de pizza op en serveer direct.
Je had beter mijn receppie kunnen maken danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Verslag van de wrap: op zich goed te eten, ware het niet dat het laatste stuk veel te veel deeg bevat en amper vulling. Dit was ook nog eens knetterdroog geworden in de magnetron.
Wel okay voor tussendoor, maar voor 2 euro mag je meer verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |