jij hebt lekker gegeten!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Opgebakken nieuwe aardappeltjes, met champignons spekjes en lenteui
Biefstuk en zelfgemaakte appelmoes!
We hebben bij BastiJan gegeten in Haarlem. Best te doen, en prima bediening, meisje in der uppie, kok in zijn uppie, best knapquote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Straks maar even ergens een hapje uit eten doen, want we hebben niets meer in huis.
Straks weer. mijn huisgenoot kwam niet thuis eten. Helemaal niet ergquote:Op zondag 30 juli 2006 18:44 schreef Ole het volgende:
Salade met mozzarella en pijnboompitjes, kogelbiefstuk en ciabatta. ;9~
Hmm, vandaag wordt het of spaghetti-restje, of pizzarestje of aardappeltjes met sateschnitzel en groenten...quote:Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
Vanavond bami met Chinese roerbakgroente, cashewnoten en zoetzure saus![]()
En het is uiteindelijk een broodje hamburger geworden...quote:Op maandag 31 juli 2006 16:59 schreef Kauki het volgende:
[..]
Hmm, vandaag wordt het of spaghetti-restje, of pizzarestje of aardappeltjes met sateschnitzel en groenten...
Vooralsnog denk ik het laatste![]()
Wraps en knoflooksaus vergeten te kopenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
We hebben bij BastiJan gegeten in Haarlem. Best te doen, en prima bediening, meisje in der uppie, kok in zijn uppie, best knap
Vanavond maak ik zelf turkse pizza's denk ik
quote:1 zakje panklare tafelaardappelen (800 g)
2-3 eetlepels olijfolie
2 schaaltjes Catalaanse braadworstjes (a 6 stuks)
2 zakken verse spinazie (a 300 g)
1/2 teentje knoflook, geperst
125 ml crème fraîche
Bereiden
Breng water met zout aan de kook en kook de aardappels hierin met de deksel op de pan in 10-12 minuten gaar. Verhit 1 eetlepel olie in een koekenpan met antiaanbaklaag en bak de worstjes op laag vuur in 7-8 minuten gaar, keer ze regelmatig om. Houd de worstjes tot gebruik warm (bijv. in aluminiumfolie). Verhit intussen in een wok 1 eetlepel olie en roerbak in gedeelten de spinazie. Breng op smaak met knoflook, zout en peper, voeg eventueel meer olie toe. Doe de spinazie over in een vergiet en druk zo veel mogelijk overtollig vocht eruit. Stamp de gekookte aardappels fijn met de crème fraîche en schep de uitgelekte spinazie erdoor. Serveer het stamppotje met de worstjes
Toen ik het las vond ik het een erg heftigsoepje om te maken iddquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb net de knoflooksoep uit de allerhande gemaakt.
Ik heb al even voorgeproefd en is ook ten zeerste aan te raden.
Zoenen kan ik wel vergeten vanavond.
Dittuh:quote:Op maandag 31 juli 2006 20:18 schreef a-child-in-chains het volgende:
"fruit toffees"?
[edit: oh, wacht. tsssss..
*ACIC. traag van begrip is...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |