Perfect voorbeeld van wat Israel doet dusquote:Op zondag 30 juli 2006 15:21 schreef manhattan het volgende:
Ik vind je post emotioneel geladen, en kant nog wal slaan.
Precies helemaal mee eens irak,iran etc allemaal om te huilenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Klopt, Maar niet alleen Israel... dat hele gebied moet schoongeveegt worden.
Neuj Irak niet daar zijn ze juist bezig met een democratiequote:Op zondag 30 juli 2006 15:38 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens irak,iran etc allemaal om te huilen![]()
Emotioneel oke, maar hij heeft wel een punt.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:21 schreef manhattan het volgende:
Ik vind je post emotioneel geladen, en kant nog wal slaan.
Wel in Israel. Ik veroordeel het vermoorden van ontschuldige kinderen en mensen ook maar het is belachelijk om te zeggen dat ze niets meer te zoeken hebben in het MO; Israel is joods grondgebied en zal dat ook blijven!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Emotioneel oke, maar hij heeft wel een punt.
Die joden zijn gewoon slecht/dom bezig met al die aanvallen.
Het zijn onschuldige burgers en ik sta volledig achter Libanon, zowiezo hebben de Joden niets meer te zoeken in het Midden-Oosten.
Israel wil graag een hek om hun land maar dat mag ook nietquote:Op zondag 30 juli 2006 15:40 schreef Enchanter het volgende:
lekker een groot hek om heen bouwen omdat midden oosten , allemaal droevige figuren die godsdienstidioten
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Israėl heeft elk recht zich te verdedigen tegen een massa die vrouwen gebruikt als biologische zonen-produceer-wapens.
Net zoals Suriname vroeger Nederlands Grondgebied was.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Wel in Israel. Ik veroordeel het vermoorden van ontschuldige kinderen en mensen ook maar het is belachelijk om te zeggen dat ze niets meer te zoeken hebben in het MO; Israel is joods grondgebied en zal dat ook blijven!
Gaan we ze nou vergassen dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Het zit nu eenmaal in de aard van de jood om ruzie te zoeken. Ze doen al 3500 jaar lang niets anders.Madagascar is nog niet eens zo'n gek idee.
Dat gaat wat ver. Maar weer een keer goed op hun plaats zetten lijkt me geen slecht idee.quote:
Mee eensquote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Maar weer een keer goed op hun plaats zetten lijkt me geen slecht idee.
Exact en daarom gooien we bommen op baby's!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Israėl heeft elk recht zich te verdedigen tegen een massa die vrouwen gebruikt als biologische zonen-produceer-wapens.
En jij bent Ariėr?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Het zit nu eenmaal in de aard van de jood om ruzie te zoeken.
En daarom is Israel gesticht in arabisch gebied.....quote:Op zondag 30 juli 2006 16:12 schreef cocobv het volgende:
Israel moet alle Palestijnen de zee in drijven! Weg met dat smerig volkje!
Er is toch zat plek voor die Palestijnen bij hun vredelievende broeders en zusters op Arabisch grongebied (Saudi-Arabie, Syrie, Egypte, Iran, Irak)
Moslims vallen alleen soldaten aan, kijk maar naar Beslan.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Exact en daarom gooien we bommen op baby's!![]()
![]()
![]()
Oh ja, nu gaan we nog generaliseren ook... Had die vent met die snor 60 jaar geleden toch gelijk volgens jou?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Moslims vallen alleen soldaten aan, kijk maar naar Beslan.
Waarom een smerig volkje? Hoe zou jij reageren als er een stuk land van je wordt afgenomen en aan een ander volk wordt toebedeeld? Er zijn natuurlijke wat nettere manieren om daar mee om te gaan, maar ik kan hun woede goed begrijpen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:12 schreef cocobv het volgende:
Israel moet alle Palestijnen de zee in drijven! Weg met dat smerig volkje!
Er is toch zat plek voor die Palestijnen bij hun vredelievende broeders en zusters op Arabisch grongebied (Saudi-Arabie, Syrie, Egypte, Iran, Irak)
Hoe was het op de camping??quote:Op zondag 30 juli 2006 16:12 schreef cocobv het volgende:
Israel moet alle Palestijnen de zee in drijven of deporteren naar de woestijn. Weg met dat smerig volkje!
Wat een simplistische weergave van de geschiedenis.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:15 schreef Frasier het volgende:
als er een stuk land van je wordt afgenomen en aan een ander volk wordt toebedeeld?
Die was al dood 60 jaar geledenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Oh ja, nu gaan we nog generaliseren ook... Had die vent met die snor 60 jaar geleden toch gelijk volgens jou?![]()
Ach simplistisch. De waarheid kan je moeilijk omheen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat een simplistische weergave van de geschiedenis..
Dat is nog geen reden om jezelf op te blazen en dan honderden, zoniet duizenden onschuldigen mee de dood injagen!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom een smerig volkje? Hoe zou jij reageren als er een stuk land van je wordt afgenomen en aan een ander volk wordt toebedeeld? Er zijn natuurlijke wat nettere manieren om daar mee om te gaan, maar ik kan hun woede goed begrijpen.
Hoppa, en gooi er nog een dooddoener tegenaan. Jaja, niveautje weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef Frasier het volgende:
Ach simplistisch. De waarheid kan je moeilijk omheen.
Je vergeet Cuba en Venezuela.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef existenz het volgende:
De oplossing is gewoon heel simpel: We pakken de VS, Iran, Palestina & Israel, sluiten de hele boel af en gooien er vervolgens atoombommen op. Zijn we meteen van alle randdebielen af.
Oh ja, dat doe je inderdaad door een land aan te vallen waar 80% vd bevolking tegen Hezbollah is en alles wat niets met Hezbollah te maken heeft kapot te schieten en vervolgens 95% onschuldige vredelievende slachtoffers te maken.....quote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef cocobv het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om jezelf op te blazen en dan honderden, zoniet duizenden onschuldigen mee de dood injagen!
En waar heeft hij precies ongelijk dan??quote:Op zondag 30 juli 2006 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoppa, en gooi er nog een dooddoener tegenaan. Jaja, niveautje weer..
Wat kan jou het toch schelen wat daar allemaal gebeurd. Van mij mogen ze lekker doorgaan met mekaar afmaken, zolang dat daar maar blijft! Praat liever over de Formule 1want dat is toch wel een stuk belangrijker.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:18 schreef daaaaan het volgende:
Opnieuw een aanval op Libanon met tientallen onschuldige slachtoffers die al waren gevlucht voor de aanvallen. Dat je terroristen pakt ok, maar dit achterlijke land moet door de NAVO aangepakt gaan worden. Hoe kun je doodsbange gezinnen zo opjagen en vermoorden???
Israel![]()
![]()
![]()
Cuba is helemaal geen probleem. De VS vindt hen tot een probleem. En Venezuela is meer geouwehoer dan daadwerkelijk ook daden...quote:Op zondag 30 juli 2006 16:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Je vergeet Cuba en Venezuela.
Yeah right, ik ga effe vele A4'tjes zitten typen hier he?quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Topic kan wel op slot, verder in Centrale topic. Stel daar die vraag maar.
Greta kan met Abu Jahjah gaan @%(*^#"e:Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
En Greta meenemen als menselijk schild?
En heel GL, SP & D'66quote:Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
En Greta meenemen als menselijk schild?
Dus je weet het niet??quote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga effe vele A4'tjes zitten typen hier he?.
Uiteraard met prefabclubhuizen en een jaarvoorraad thee.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Job Cohen zou naar Libanon moeten afreizen om vrede te stichten.
Kom is met een samenvatting. Je lijkt zo fanatiek dus je moet wel iets kunnen melden.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga effe vele A4'tjes zitten typen hier he?.
Mensen wijzen op een simpel spellingsfoutjequote:Op zondag 30 juli 2006 16:38 schreef DennisMoore het volgende:
Het is 'kom eens', niet 'kom is'.
Spelling, kleine moeite, groot plezier.
En over Israėl discussiėren doe je maar Centraal.
Niks simpel, 't is gewoon een koei van een taalfout eigenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:40 schreef Frasier het volgende:
Mensen wijzen op een simpel spellingsfoutje. En discuseren doe ik waar ik wil. Daar hoef je mij niet op aan te spreken.
Die gast weet het zelf niet, erg slap van je om je visie niet met ons te delen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niks simpel, 't is gewoon een koei van een taalfout eigenlijk.
Verder verwacht ik weinig van een discussie met mensen die het over 'discuseren' hebben. 'k Heb wel wat beters te doen..
De C snap ik niet, leg eens uit?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
Welk deel van 'Centraal' snappen jullie niet?.
Sinds wanneer bepaal jij waar waarover gediscussieerd mag worden? Men is in dit topic gewoon benieuwd naar de echte waarheid die alleen jij ons kan vertellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
Welk deel van 'Centraal' snappen jullie niet?.
Ik bepaal waar waarover ik reageer op users die uit verveling naar de bekende weg vragen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:52 schreef knowall het volgende:
Sinds wanneer bepaal jij waar waarover gediscussieerd mag worden?
Ik plan de uitgave van een boek. Hou de betere boekwinkels in de gaten, zou ik zeggen!quote:Men is gewoon in dit topic benieuwd naar de echte waarheid die alleen jij ons kan vertellen.
Wat 'n vervelend mannetje ben jij.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
-
Maar meneer Olmert is er wel "diep bedroefd" over.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Spoedzitting VN na bloedbad Qana
54 A4tjes....
Maar we willen het van jou horen, ik heb die topics allang doorgelezen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:01 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, die... ik dacht posts in dit topic..
Zoals ik zei: stel de vraag maar in 't Centrale topic. Genoeg users daar die het willen uitleggen.
Anders verdiep je je even in de geschiedenis van het gebied. Kijk je dan wel even wat verder dan een jaar of 40 terug?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Het zijn onschuldige burgers en ik sta volledig achter Libanon, zowiezo hebben de Joden niets meer te zoeken in het Midden-Oosten.
Anders doe jij het ook ffquote:Op zondag 30 juli 2006 17:06 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Anders verdiep je je even in de geschiedenis van het gebied. Kijk je dan wel even wat verder dan een jaar of 40 terug?
Kunnen ze meteen bespreken wat ze tegen de bestorming van het VN-kwartier in Beiroet gaan doen, maar dat wordt door alle media verzwegen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Spoedzitting VN na bloedbad Qana
54 A4tjes....
Ja gek he.. VS met hun scheit veto die elke vorm van resolutie tegen houden onder de naam van de VN... Het is niet goed om het te doen, maar altijd nog beter dan maar gewoon 54 onschuldige mensen afslachten in de genocide.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen bespreken wat ze tegen de bestorming van het VN-kwartier in Beiroet gaan doen, maar dat wordt door alle media verzwegen.
rectificatie: Fok! meldt het wel!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen bespreken wat ze tegen de bestorming van het VN-kwartier in Beiroet gaan doen, maar dat wordt door alle media verzwegen.
Is FOK eindelijk eens een keer objectiefquote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
rectificatie: Fok! meldt het wel!
VN-kantoor bestormd na luchtaanval Israėl
Daar zijn de palestijnen en joden allebei toch behoorlijk mee bezig niet met een volkeren moord?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef DennisMoore het volgende:
ge·no·ci·de (de ~ (v.), ~s)
1 stelselmatige uitroeiing van een ras of een volk => volkerenmoord
Achja, ook taal is aan inflatie onderhevig..
Nee.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef existenz het volgende:
Daar zijn de palestijnen en joden allebei toch behoorlijk mee bezig niet met een volkeren moord?
Oh ja, terrorisme is het nieuwe woord ervoor. Je hebt gelijkquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, ook taal is aan inflatie onderhevig..
Dat komt al wat beter in de buurt.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:21 schreef existenz het volgende:
Oh ja, terrorisme is het nieuwe woord ervoor. Je hebt gelijk![]()
Laten we daar maar mee eindigen... Daar hoort iedereen het mee eens te zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Nu zijn er 54 onschuldige Libanezen omgekomen, heel erg, maar er komen elke week 54 onschuldige Israėlischen om bij de zoveelste aanslag op een bus.
RIP en sterkte aan de nabestaanden, aan beide zijden van de grens.
elke weekquote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Nu zijn er 54 onschuldige Libanezen omgekomen, heel erg, maar er komen elke week 54 onschuldige Israėlischen om bij de zoveelste aanslag op een bus.
Kansloosquote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Tenzij de benzineprijs omhoog gaat, dan mogen we weer klagen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Wat kan jou het toch schelen wat daar allemaal gebeurd. Van mij mogen ze lekker doorgaan met mekaar afmaken, zolang dat daar maar blijft! Praat liever over de Formule 1want dat is toch wel een stuk belangrijker.
Nog 11 punten verschil in het kampioenschap. Michael is the best, en wordt wederom weltmeister!
Damn, jij denkt scheef, op wat voor manier hebben jou mammie en pappie je opgevoed?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef Mustard_Man het volgende:
dat er meer burgerslachtoffers bij de libanezen vallen betekend niet dat Israel ongelijk heeft
dat schijnen veel mensen te vergeten. ik sta 100% achter Israel en ik hoop dat ze heel hezbollah en hamas uitmoorden, die "paar" burgerslachtoffers neem ik dan maar voor lief en daar is hezbollah bovendien meer schuldig aan dan het Israelische leger.
stelletje huillies.
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef MrSASO het volgende:
Als je word onderdrukt dan moet je je eigen verzetten.
I
Heel goed, Kluivert.quote:
ik zie niet in hoe dat scheef denken is, kan je dat verder beargumenteren?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Nee het volgende:
[..]
Damn, jij denkt scheef, op wat voor manier hebben jou mammie en pappie je opgevoed?
Meer waarde hechten aan een oorlog dan aan een mensenleven vind ik behoorlijk scheef.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:10 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat scheef denken is, kan je dat verder beargumenteren?
en als antwoord op je vraag: vrij streng vergeleken met de jeugd van nu(ook al ben ik zelf ook nog maar 18) en wanneer ik het verdiende met corrigerende tikken.
dus omdat er burgerslachtoffers vallen in Libanon, moet Israel maar stoppen en zich laten aanvallen door hezbollah en dergelijk gespuis? waardoor er weer burgerslachtoffers in Israel vallen?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Meer waarde hechten aan een oorlog dan aan een mensenleven vind ik behoorlijk scheef.
Ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus omdat er burgerslachtoffers vallen in Libanon, moet Israel maar stoppen en zich laten aanvallen door hezbollah en dergelijk gespuis? waardoor er weer burgerslachtoffers in Israel vallen?
volgens mij ben jij degene die scheef aan het denken is.
Lo-gisch dat Israel dit zegt na de hevige kritiek van buitenaf op de misdaden van Israel zoals o.a. deze aanval op Qana.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:13 schreef kansloze_dertiger het volgende:
'Israėl niet verantwoordelijk voor bloedbad'
He, dat moet nog onderzocht worden he! Het zou me niet verbazen dat Hezbollah zelf die raketten heeft geschoten! En als israel het heeft gedaan zou dat denk ik niet expres zijn...quote:Op zondag 30 juli 2006 21:13 schreef kansloze_dertiger het volgende:
'Israėl niet verantwoordelijk voor bloedbad'
Zoals al te verwachten was van die barbaren: het was een inside job. Israėl heeft helemaal niet geschoten, het was Hezbollah zelf.![]()
![]()
![]()
Was jij erbij? Heb jij gezien dat het een Israėlische raket was?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:21 schreef Lo-gisch het volgende:
[..]
Lo-gisch dat Israel dit zegt na de hevige kritiek van buitenaf op de misdaden van Israel zoals o.a. deze aanval op Qana.
Heb jij gezien dat het een Hezbollah-raket was?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:24 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Was jij erbij? Heb jij gezien dat het een Israėlische raket was?
Jij denkt zeker dat de aanval op het VN-gebouw in Beiroet vandaag is gedaan door Joden die zich als Arabieren hebben verkleed.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef Lo-gisch het volgende:
[..]
Heb jij gezien dat het een Hezbollah-raket was?
Wat lul je vent, je verwijt mij dat ik 'er niet bij was' en toch meen te weten wie de raket(ten) op Qana heeft afgeschoten, terwijl je zelf precies hetzelfde doet. Je hebt jezelf gewoon gepwnd wie unne n00b!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat de aanval op het VN-gebouw in Beiroet vandaag is gedaan door Joden die zich als Arabieren hebben verkleed.
Nee dat waren wanhopige libanezen die eisen dat de VN maatregelen neemt tegen de terreur van Israel. En terecht.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat de aanval op het VN-gebouw in Beiroet vandaag is gedaan door Joden die zich als Arabieren hebben verkleed.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat waren wanhopige libanezen die eisen dat de VN maatregelen neemt tegen de terreur van Israel. En terecht.
Zoek eens de betekenis van 'terrorist' op, daarna praten we verder.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad kansloos... Zeker ook een grote neus he?
Je maakt met de combinatie van je avatar en je verderfelijke 'mening' de paus ten schande, lamlul!quote:Paus hoopt op staakt-het-vuren
Benedictus zegt dat hij meevoelt met de bevolking van zowel Israėl als Libanon. Hij hoopt dat het geweld snel zal stoppen.
ter·ro·ris·me (het ~)quote:Op zondag 30 juli 2006 21:52 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Zoek eens de betekenis van 'terrorist' op, daarna praten we verder.
Ik bid voor vrede in het MO , als iedereen dat zou doen is het snel afgelopen met die onzin daar.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:54 schreef Lo-gisch het volgende:
[..]
Je maakt met de combinatie van je avatar en je verderfelijke 'mening' de paus ten schande
Verdedigen = terreur ?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
ter·ro·ris·me (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk
bron
Volgens mij is dat nu precies waar Israel mee bezig is...
Bid dan eens harder zeg, want er is nog steeds oorlog!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik bid voor vrede in het MO , als iedereen dat zou doen is het snel afgelopen met die onzin daar.
Dit is zinloos, ik ga niet verder in discussie met Ongelovigen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
de een z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder he?
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dit is zinloos, ik ga niet verder in discussie met Ongelovigen.
Ik vind Antarctica een beter idee.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Het zit nu eenmaal in de aard van de jood om ruzie te zoeken. Ze doen al 3500 jaar lang niets anders.Madagascar is nog niet eens zo'n gek idee.
Een bepaald volk zijn de grootste racisten die je maar kunt bedenken. Iedereen is inferieur aan ze en minder dan ze... Rara wie zijn het... Tip: Er zijn minimaal 3 topics per uur over hun landquote:
En nog een extra tip: Ze hebben al 3500 jaar lang constant ruzie/oorlog.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Een bepaald volk zijn de grootste racisten die je maar kunt bedenken. Iedereen is inferieur aan ze en minder dan ze... Rara wie zijn het... Tip: Er zijn minimaal 3 topics per uur over hun land
Het is er weer: Antisemitisme!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad kansloos... Zeker ook een grote neus he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |