Dat eerste gedeelte, met dat krakende en splijtende ijs, is geweldig met een opgeschroefd volume.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb net trouwens Ice Age (deel 1) in mijn HT gepropt...
Sneller kan je eigenlijk ook niet verwachten voor 1.95equote:
Hmm heet dat tegenwoordig zo. 10 jaar geleden ofzo 2x geweest vond het toen zeker leuk. Hebben ze nog steeds de police academy show?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
weer thuis
vandaag naar Movie Park geweest in Duitsland, leuk park. Film museum was ook mooi om te zien
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmm heet dat tegenwoordig zo. 10 jaar geleden ofzo 2x geweest vond het toen zeker leuk. Hebben ze nog steeds de police academy show?![]()
ja met die politieauto's en boeven, leuk trouwens toen een grietje uit het publiek werd gehaald. Stond ze op een gebouw en moest ze naar onder springen (veiligheidskussen enz) nee ik wil niet, politieagent woppa duwt haar maar even naar benedenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmm heet dat tegenwoordig zo. 10 jaar geleden ofzo 2x geweest vond het toen zeker leuk. Hebben ze nog steeds de police academy show?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja met die politieauto's en boeven, leuk trouwens toen een grietje uit het publiek werd gehaald. Stond ze op een gebouw en moest ze naar onder springen (veiligheidskussen enz) nee ik wil niet, politieagent woppa duwt haar maar even naar beneden
ja daarom heb ik ook afgezien van die powerbuy op `t import forumquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:10 schreef Shogo het volgende:
Zijn er nog meer mensen aan het kijken naar die Best buy exclusive V for Vendetta set? Zit zo op ebay te kijken maar die shippingcosts maken het een beetje een duur geintje.
Met de Buy it now optie kom ik bij sommigen op rond de 55 euro incl. verzenden. Maar met bieden schiet het ook niet op want er staat er nu al één op dat bedrag geloof ik.quote:
Fuck, kunnen we heeeeeeeeeeeeeel lang wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:22 schreef Shogo het volgende:
CDwow heeft ook humor zeg.
[afbeelding]
of zullen ze door de kortingslinks + vouchers failliet gegaan zijn...![]()
whehequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef pascalheister het volgende:
wat een hoeruh forum ook zeg dat importshit
Mja idd, regeltje voor dit, regeltje voor dat, dvd.nl is gewoon relaxt vergeleken met dat forum.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef pascalheister het volgende:
wat een hoeruh forum ook zeg dat importshit
Link dat forum eens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe
gewoon typen welke je hebt ontvangen/besteld/ whatever, geen plaatjes plaatsen
ze overdrijven `t idd. nogalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Mja idd, regeltje voor dit, regeltje voor dat, dvd.nl is gewoon relaxt vergeleken met dat forum.
www.theimportforums.comquote:
plaatjes is veel leukerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe
gewoon typen welke je hebt ontvangen/besteld/ whatever, geen plaatjes plaatsen
weet ikquote:
dat zuigtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
weet ik
daarom zeg ik: je kunt ze ook uploaden bij imageshack/photobucket en dan uploaden op `t forum
anyweg: ik ben pitten, moet om 05.00uur weer op![]()
jup, plus dat een plaatje meteen duidelijkheid bied, omdat er van 1 film wel meerdere uitgaven zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef slindenau het volgende:
Ik erger me inderdaad ook aan die mensen die een waslijst aan titels typen bij "laatsgekochte dvd", op wel forum dan ook. Ik wil plaatjes zien.
Onze taiwanese vrienden, daar komen de lotr wooden box en hofd wooden kist ook vandaan. Alleen met creditcard kun je er betalen. Trouwens verzendkosten zijn ook nog vrij hoog daar, komt omdat je met EMS moet verzenden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:53 schreef Shogo het volgende:
Er is nog een release van V for Vendetta met het maskertje:
een linkje
[afbeelding]
Ziet er ook wel netjes uit en komt wat goedkoper uit. Alleen betwijfel ik of ze paypal accepteren op die site.
bestbuy exclusive is stiekem toch wel iets mooier
dat lijkt me wel ja. ik zou zeggen: probeer `t eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zuigt
mag van je eigen domein wel gelinkt worden?![]()
inderdaad: plaatjes zijn coolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef slindenau het volgende:
Ik erger me inderdaad ook aan die mensen die een waslijst aan titels typen bij "laatsgekochte dvd", op wel forum dan ook. Ik wil plaatjes zien.
'avond trouwens.
Meneer slindenau begint net wakker te worden, na 10 uur verstand-op-nul werk.
ik werk in het Facilitair Bedrijf van het ziekenhuis. Dat betekent dat ik op iedere afdeling kan werken waar ze mensen te kort hebben (bijv. door ziekte/vakantie etc.).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef pascalheister het volgende:
wat voor werk timo?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik werk in het Facilitair Bedrijf van het ziekenhuis. Dat betekent dat ik op iedere afdeling kan werken waar ze mensen te kort hebben (bijv. door ziekte/vakantie etc.).
Zo werkte ik gisteren en eergisteren van 16.30 tot 20.30 uur in het bezoekers restaurant. En maandag, vandaag en morgen in de schoonmaakdienst op een andere locatie (Kerkrade). Daar werken ze altijd maar van 0600uur tot 0900uur![]()
De rest van de dag lekker vrij
Wij (ik en nog een paar anderen die het zelfde doen als ik) worden ook wel betiteld als de hoer van `t ziekenhuis: kunnen overal voor gebruikt worden![]()
![]()
zeker variėrendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Wel variėrend werk. Lijkt me best geinig. Maa ik blijf bij mijn part-time baan
Leuk toch van dat soort part-time banen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zeker variėrend. Leert heel veel mensen kennen en veel verschillende aspecten van het ziekenhuis
.
Dit is trouwens ook een part time baan![]()
kun je hier ook wel een keer de boel komen doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik werk in het Facilitair Bedrijf van het ziekenhuis. Dat betekent dat ik op iedere afdeling kan werken waar ze mensen te kort hebben (bijv. door ziekte/vakantie etc.).
Zo werkte ik gisteren en eergisteren van 16.30 tot 20.30 uur in het bezoekers restaurant. En maandag, vandaag en morgen in de schoonmaakdienst op een andere locatie (Kerkrade). Daar werken ze altijd maar van 0600uur tot 0900uur![]()
De rest van de dag lekker vrij
Wij (ik en nog een paar anderen die het zelfde doen als ik) worden ook wel betiteld als de hoer van `t ziekenhuis: kunnen overal voor gebruikt worden![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je hier ook wel een keer de boel komen doen
pioneer, panasonic en sony in het rijtje van Loewequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk toch van dat soort part-time banen?
Ik heb ook best een leuke part-time baan.
Verkoop electronica, mag de hele dag met plasma's en lcd's spelen van hele dure merken (pioneer, Loewe, Panasonic, sony) en moet vaak wat den met NAD, Harman Kardon, Vincent versterkers en dan hele dure Quadral speakers van 1000 euro per stuk.
Daarnaast beheer ik de hele computer afdeling, inkoop/verkoop/assortimentbepaling/training geven. En vanaf september, ga ik meer richting hoofdkantoor voor het vernieuwen van de website en het onderhoud ervan plus hoop ik een beetje marketing
Je kan roepen, schreeuwen en janken wat je wilt, maar loewe ziet er gaaf uit en heeft leuk snufjes, maar GEEN EEN PLASMA kan tegen het beeld van een pioneer of een panasonic! Ik als Sony FERAK, zeg dat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pioneer, panasonic en sony in het rijtje van Loewe
wat schuift `t ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je hier ook wel een keer de boel komen doen
als jij dat vind hoeft iemand anders dat nog niet zo te vindenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan roepen, schreeuwen en janken wat je wilt, maar loewe ziet er gaaf uit en heeft leuk snufjes, maar GEEN EEN PLASMA kan tegen het beeld van een pioneer of een panasonic! Ik als Sony FERAK, zeg dat.
Nee hoor, ik vind niks. Ik ervaar. Alles staat bij ons inderdaad op HD. En dan al zie je duidelijk dat Loewe mindere beeldkwaliteit heeft dan Pioneer en Panasonic. Ik niet alleen, de klanten en mijn collega's zien dat. En zo een tv staat meestal maar een paar weken aan op HD en daarna gaat ie weg omdat wij ook vaak plankmodellen uitverkoop doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als jij dat vind hoeft iemand anders dat nog niet zo te vinden
en in de winkel staan ze allemaal zo mooi ingesteld dat het zo mooi lijkt (verkooptruukjes enz), terwijl het de levensduur van een tv wel verkort. Daar kom je na een calibratie wel achter, van het verschil val je achterover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |