Ik leef er niet voor, ik gebruik het alleenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:55 schreef most_wanted het volgende:
Leven voor msn is zo pauperig.
En wat moeten wij met dit topic.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:56 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik leef er niet voor, ik gebruik het alleen![]()
Je moet nix met dit topic, je mag het lezen. Je bent ook niet verplicht om te lezen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En wat moeten wij met dit topic.
Dit is eigenlijk het minst boeiende topic in de AT nu, altijd dat msn gezeik. Neem dan iets anders ofzo.
Msn hoofdscherm --> Contactpersonen --> Contactpersonen filteren: --> alleen messenger-contactpersonenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:52 schreef Logitik het volgende:
Spui hier je gal over die nieuwe MSN 8![]()
TS begint:
MSN heeft alle adressen uit mijn hotmail account automatisch toegevoegd aan mijn contactpersonenlijst.. wat is dit voor een bullshit??! Nu krijgen al mijn contacten die ik jááren geleden verwijderd heb, een melding dat ik hun heb toegevoegd
En tot overmaat van ramp kan ik ze niet verwijderen! Als ik ze wil verwijderen loopt MSN vast!
Nu ben ik op zoek naar 7.5, maar die kan ik nergens meer vinden(En dan moet ik ook die patch erbij hebben om die reclame en buzzershit eruit te gooien).
Pauper MSN![]()
Wat ben jij sneu..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het minst boeiende topic in de AT nu, altijd dat msn gezeik. Neem dan iets anders ofzo.
Kunnen wij er iets aan doen dat Live messenger vol bugs zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
nieuwe versies gewoon niet gedownloadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |