need for speed underground 2 ruilen tegen jouw new super mario bros?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef witte_fantasie het volgende:
Uuhm Snever, je zou NFS Underground 2 toch voor me apart houden?
-edit- pakketje is dus een dag later pas verzonden. Hoop dat het morgen binnenkomt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:32 schreef pmensink het volgende:
Omdat ik erop uitgekeken ben... bied ik je dit spel aan. zo goed als nieuw.
Vraag prijs 27,50 incl verzenden dmv enveloppe met zegels.
ook op te halen in apeldoorn dan gaat er 1,60 vanaf
Blond ben ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mogen we ook weten welk spel of is het een verrassing?
vraagprijs is geen verkoopprijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef Maraca het volgende:
Ah, dat spel heb ik gekocht voor 24 euro nieuw incl. verzendkostenJe bent een beetje duur
Nah nee, ben toch niet zo blij met de koop... Pakketje is vandaag gewoon bezorgd, verders alles ok met de games hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef Snever het volgende:
[..]
need for speed underground 2 ruilen tegen jouw new super mario bros?
Luister is, maandag stond het geld er nog niet op dus stuur ik ook niks op. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:50 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Nah nee, ben toch niet zo blij met de koop... Pakketje is vandaag gewoon bezorgd, verders alles ok met de games hoor. Het enige jammere is dat je had gezegd het maandag op te sturen, wat je niet had gedaan. Verders had ik wel interesse om nfsu2 te kopen, maar ik had je ook gezegd dat ik nsmb pas wil ruilen/verkopen als ik hem heb uitgespeeld (wat nog een tijd kan duren, ook dat had ik gezegd). Dus nee thanks.
![]()
Daar bedoel je toch niet mij mee he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:33 schreef outcast_within het volgende:
Waar is ook alweer het vorige ds topic.
ik zocht die enthousiaste reactie van hall005 over electroplankton.
euh zo werkt mijn breinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Daar bedoel je toch niet mij mee he?![]()
Ik heb nog liggen, Phoenix Wright en Trauma center... ben opzoek naar mario en brain training.
Ja, maar ik wil gewoon iets duidelijk maken. Dit al de zoveelste keer dat hij loopt te klagen.quote:
Verkoop je ook? Interesse namelijk in beide spellen, maar ik wil Mario niet kwijt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb nog liggen, Phoenix Wright en Trauma center... ben opzoek naar mario en brain training.
Voor 70 euro stuur ik ze op, beide games zijn een maand oud en ook de vip-punten zijn nog aanwezig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Verkoop je ook? Interesse namelijk in beide spellen, maar ik wil Mario niet kwijt.
Heb je games te ruil? Ben op zoek naar new super mario bros en metroid prime: hunters.quote:
trauma center ruilen tegen another code?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas voor het eerst. Nah ik ben klaar met jou en wens geen zaken meer te doen met je. Mensen die A zeggen en B doen, daar heb ik een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Luister is, maandag stond het geld er nog niet op dus stuur ik ook niks op. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Ik heb New Super Mario Bros, alleen moet ik even kijken of ik die dan wel wil ruilen (speel de laatste tijd geen NSMB meer).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb je games te ruil? Ben op zoek naar new super mario bros en metroid prime: hunters.
Als je hem wil kopen hoeveel geld wil je er dan voor uitgeven?
welke spel wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb New Super Mario Bros, alleen moet ik even kijken of ik die dan wel wil ruilen (speel de laatste tijd geen NSMB meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |