Welk Pukkelpoptopicquote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaaa, bij het Pukkelpoptopic hebben ze niet zo'n mooie OP, he?![]()
Hier nog een zonder geduld....quote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef Roellio het volgende:
Verdorie, ik heb geen geduld!
WIL NAAR LOWLANDS!
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach...
Pannenkoeken, stukken pizza, everzwijnhammetjes, gepofte aardappelen, fruitcocktails, irish coffee, broodje warm vlees, broodje beenham, falafel, salmonella-omelet, racekak-friet, brand-je-bakkes-en-klauwen-koffie... Het zal dit jaar allemaal wel weer langskomen...
Ik heb ze nog nooit gehadquote:
moet je doen, als je er eenmaal eentje op hebt, wil je elk jaar weerquote:Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gehad![]()
Stond vorig jaar nog in de rij, maar had zo'n enorme honger, duurde mij te lang en ben ergens anders heengegaan.
Dit jaar in de herkansing![]()
In de groep waarmee ik ga zitten er een aantal, die niet 's ochtends gaan bespreken wat ze gaan bekijken die dag, maar vooral wat ze allemaal gaan eten.quote:
Ze verkopen die service op de campings geloof ik. Je krijgt dan een sticker voor op je tent, een t-shirt en bonnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:10 schreef Robzilla het volgende:
Ik moet die koffiewekker eens proberen? Waar moet je je daarvoor aanmelden?
hmm zal eens kijken dan, zal wel duur zijn..quote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze verkopen die service op de campings geloof ik. Je krijgt dan een sticker voor op je tent, een t-shirt en bonnen.
Valt wel mee. Volgens mij is het 10 euro voor 3 ochtenden koffie incl. t-shirt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:38 schreef Robzilla het volgende:
[..]
hmm zal eens kijken dan, zal wel duur zijn..
kan ook gewoon ontbijten met een biertje ipv koffie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |