Stardishquote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja en krentenbollen helpen ook altijd wel, die zijn echt heel goedkoop en best te doen voor 's ochtends en 's middags. Dan eet je 's avonds gewoon een patatje!
Een vriend van mij ook. Gingen ze zijn schoenen controleren enzo..quote:Op zondag 30 juli 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben vorig jaar bij ingang apart genomen voor een grondig onderzoek (nee, niks met rubberen handschoenen, maar het scheelde weinig). Mee achter de hekken enzo..
gierig.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef Roellio het volgende:
Nee, de stardish is niet meer.
Slechtste beslissing ooit.
Gelukkig voor hen hebben ze dat bij mij niet gedaanquote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook. Gingen ze zijn schoenen controleren enzo..
quote:
Zelfs die groene sliertjes in het saladevakje.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alles in de Stardish was vet, Roellio
Ben ooit nog eens op tafel gesprongen in de stardish tent met 2 stardish maaltijden in mijn handen... Grote brul gegeven... Ik kon de kroket twee dagen later nog uit mijn oren peuteren...quote:
Een stardish: men neme een uit de kluiten gegroeit hamburgerbakje (van dat soort piepschuimachtige spul), men kwakke daar een lading slappe frieten in en 2 frikandellen of 2 kroketten of een combinatie van beide, wat saus, wat salade en klaar... Een stardishquote:Op zondag 30 juli 2006 14:11 schreef VaderJacob het volgende:
Owkee ik vraag het wel voor alle mensen die voor het eerst gaan dit jaar.
Wat was de stardish![]()
Als je met zo'n schuim-bakje rondliep werd de wereld een beetje lichter!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alles in de Stardish was vet, Roellio
En die bakjes zijn ruimte-technisch enorm onhandig, dus er lagen in die gigantische vreettent altijd tienduizenden van die piepschuimen bakken met half opgegeten rotzooi erin!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een stardish: men neme een uit de kluiten gegroeit hamburgerbakje (van dat soort piepschuimachtige spul), men kwakke daar een lading slappe frieten in en 2 frikandellen of 2 kroketten of een combinatie van beide, wat saus, wat salade en klaar... Een stardish
Uitermate goed food-fight-material...
Het klinkt als het ranzigste wat ooit is uitgevonden.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een stardish: men neme een uit de kluiten gegroeit hamburgerbakje (van dat soort piepschuimachtige spul), men kwakke daar een lading slappe frieten in en 2 frikandellen of 2 kroketten of een combinatie van beide, wat saus, wat salade en klaar... Een stardish
Uitermate goed food-fight-material...
Neeee! Het was subliem!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Het klinkt als het ranzigste wat ooit is uitgevonden..
ik ontbeet vorig jaar elke dag met koffie en een tonijnbroodje daar, vet lekker. ze hebben geen broodjes kaas enzo da's wel weer jammer..quote:Op zondag 30 juli 2006 14:22 schreef Ascaroth het volgende:
Zo'n schuimen bak met vette troep erin is natuurlijk veel meer 'festival' dan een bord pasta met zalm van La Place. Maargoed, La Place biedt wel weer die verdomd lekkere tosties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |