Het lijkt zich net vóór Maastricht allemaal bij elkaar te pakkenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:53 schreef DemonRage het volgende:
Zeker weten.
@ Buienradar:
Er komt een heel zielig lijntje aangeschoven.
Beetje regen is geen overbodige luxe, het is en blijft nog steeds hardstikke droog.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:54 schreef Denewar het volgende:
Maar de aankomende tien dagen 90% kans op regen en een middagtemperatuur van 21 graden, vind ik weer iets te veel van het goede![]()
Nee hoor, het is hier ookal weken gortjedroog. Gaat vandaag echt niet veranderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:02 schreef Verbal het volgende:
Het zal hier in Hilversum wel weer als enige plek in Nederland droog blijven
V.
Ze hebben juist voor later vandaag regen en onweer voorspeld...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:08 schreef E.T. het volgende:
Even centraal gemaakt![]()
dat buienlijntje dat hier over is getrokken heeft geen druppel laten vallenAls het tussen 5 en 8 vanavond maar droog is.... dan moeten we BBQ-en
![]()
Radar in de gaten houden E.T.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:08 schreef E.T. het volgende:
Even centraal gemaakt![]()
dat buienlijntje dat hier over is getrokken heeft geen druppel laten vallenAls het tussen 5 en 8 vanavond maar droog is.... dan moeten we BBQ-en
![]()
dat hoor ik al een week.. Ik geloof niks meer tot ik 't meemaakquote:Op zondag 30 juli 2006 13:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ze hebben juist voor later vandaag regen en onweer voorspeld...
Het KNMI blijft erbij dat het kan gaan onweren... vooral waar het 28°C wordt.quote:zondag 30 juli en maandag 31 juli 2006
Vanmiddag kans op enkele (onweers)buien.
De komende uren schijnt nog nu en dan de zon, maar vanuit het westen raakt het meer bewolkt. De bewolking hangt samen met een storing die in de loop van de middag en avond ons land van west naar oost passeert. Omdat de temperatuur nog oploopt naar ruim 28 graden kan de passage gepaard gaan met enkele regen- of onweersbuien. Daarbij kan het ook hagelen en zijn windstoten mogelijk. De zuidwestelijke wind is overwegend matig, aan de kust af en toe vrij krachtig, 5 Bft. Maandag is het wisselend bewolkt en 's middags kan er een enkele bui voorkomen De middagtemperatuur ligt tussen 21 graden aan zee en 25 verder landinwaarts. De zuidwestelijke wind is matig, aan de kust vrij krachtig.
zondag 30 juli 2006 12.51 uur
Daarom zou ik gewoon gaan barbecuen en voor de zekerheid eventjes de radar in de smiezen houden.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat hoor ik al een week.. Ik geloof niks meer tot ik 't meemaak
vervelend voor alle mensen die nu vakantie hebben, maar het is bijna overal kurk en kurk droog, de boeren en tuinliefhebbers bidden om regen, ik zou zeggen, laat maar vallen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:54 schreef Denewar het volgende:
Maar de aankomende tien dagen 90% kans op regen en een middagtemperatuur van 21 graden, vind ik weer iets te veel van het goede![]()
Er hangen best wel wat buien in de lucht inmiddels ...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:11 schreef Samson het volgende:
Met een beetje zon wordt het vanmiddag toch vrij warm, 23 tot plaatselijk 29 graden in het oosten. Vanuit het zuidwesten komen buien. Naar het noordoosten trekkend, worden ze actiever en kan het ook onweren. De meeste regen, lokaal meer dan 10 mm, wordt verwacht in het westen en noorden. De wind draait zuidwest en neemt aan zee toe tot vrij krachtig.
Waar blijft al die regen dan???
En 3 onweersknallen!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:28 schreef Verbal het volgende:
HEEEEHEEEEEE... voor het eerst in dik een maand meer dan 2 druppels regen
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |