Zou ik toch maar laten..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef Copycat het volgende:
Kun je 'later' als jullie al een poos een gelukkig stel zijn, de brief een keer laten lezen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Haruhi het volgende:
Waarom verwijder je allemaal reacties Mordreth? Even laten zien dat je er 'bent' als nieuwe mod zijnde?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:17 schreef Kindervriend het volgende:
Zeg nieuw mod-geval, loop eens niet zo gruwelijk overijverig te modereren joh.
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bonnetje van te voren schrijven, niet daar
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer..
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer..
Laten zien? Waarom zou ik me moeten laten zien?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Haruhi het volgende:
Waarom verwijder je allemaal reacties Mordreth? Even laten zien dat je er 'bent' als nieuwe mod zijnde?
Denk het ook wel, we moeten deze man nog nazorg geven als z'n droom straks uit elkaar spat.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]Deeltje 2 zal het nog wel worden dit topic
Oh......!!! Ik wil wel met je uit hoor!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
Je maakt heel wat fouten zoquote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Welcome to the friends zone... ofwel de "je bent als een broer voor me" of de "intellectual whore" regio... echt kijk uit gast...quote:Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
als je haar schema toch weet. waarom spreek je haar dan niet "toevallig" aan als ze klaar is en net haar kassa verlaat of het gebouw?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.
Ja of achtervolg haar tot aan dr huis en check elke dag ff of er geen rare mensen bij haar over de vloer komen, en bel dan vervolgens zelf ff aan met een bloemetje.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef Bond het volgende:
[..]
als je haar schema toch weet. waarom spreek je haar dan niet "toevallig" aan als ze klaar is en net haar kassa verlaat of het gebouw?
dan is het eerder tijd voor een tbs behandeling als je er zo aan toe bent...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja of achtervolg haar tot aan dr huis en check elke dag ff of er geen rare mensen bij haar over de vloer komen, en bel dan vervolgens zelf ff aan met een bloemetje.Werkt altijd uitstekend!
Dit is een goede tip, je ziet ook dat aan de reacties meteen dat vrouwen zoiets wel kunnen waarderen. Het Laat ook meteen zien dat je gevoel voor humor hebt en het is vrij subtiel.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Je geeft haar een briefje met:
A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Toch doe je het hèquote:Op maandag 31 juli 2006 10:31 schreef Viper88 het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen (en ja, ik laat expres desmiley weg). Wat er ook gebeurt TS, blijf gewoon lachen en vol zelfvertrouwen, ik bedoel, ga niet overduidelijk laten zien dat al je toekomstplannen nu kapot zijn. Dat zou ook niet het geval moeten zijn. Het feit dat je al aan huwelijk zat te denken is echt...naja, niet creepy, maar veeeeels te romantisch voor deze wereld. Dude, je kent haar naam geeneens! (Neem jij, Geert, deze vrouw van je dromen, waarvan je de naam geeneens weet, tot je wettige echtgenote?) Doe gewoon iets, anders blijf je jezelf haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |