Haha, dank je wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Ovidius het volgende:
Je geschrift is wel hip. Maar whaha, omg.
Hij was getrouwd en had twee kinderen, maar wilde door de 'goede avonds' en 'gaat ie goeds?'die we deelden alles achterlaten om samen het geluk na te streven.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:03 schreef Wolkje het volgende:
Omg![]()
Heb je later nog iets van hem gehoord?
Ik neem aan dat je er niet op gereageerd hebt
Wat ga je dan wel doen?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Haha, dank je wel.
Maar nou ja, zo te zien is het dus geen goed idee om het zo te doen. Eerlijk gezegd vind ik het zelf een romantisch idee en het komt uit een goed hart, maar de reacties zijn overtuigend. Ik steek mijn kop niet in het zand![]()
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?quote:
Finaly!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?
Breng nu het unieke laagste bod op mij uit, en voor dat bedrag mag je een avond met me uit. Let op, alleen het laagste UNIEKE bod geldt!!! Sms nu 'bod spatie+bedrag naar 06....quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef ukga het volgende:
ik citeer; sms mij dan ja naar 06.....
het leven is geen bel-spel...
Stukken beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?
lijkt me primaquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Finaly!goedzo, gewoon doen, wanneer?
Succes alvast!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.
haha, je gaat me niet vertellen dat je een heel tijdschema hebt gemaakt van haar?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Breng hem nou niet nog meer in de warquote:Op zondag 30 juli 2006 19:19 schreef partyyboyy het volgende:
ik zou die brief doen!!!
Beter plan dan die briefquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou succes dan!!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 30 juli 2006 19:20 schreef Kindervriend het volgende:
Je kent haar niet eens en je begint al te zeveren over het 'eeuwige geluk' en meer van dat soort termen. Echt waar, ik ging stuk toen ik 'm las. Van 't lachen hè.
Niemand is zo dom... Gewoon weer een fake topic... Weer een robbiericardo'tje Cc...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Pssst .. we hebben al een nieuwe mod ...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:28 schreef JoeyT het volgende:
Niemand is zo dom... Gewoon weer een fake topic... Weer een robbiericardo'tje Cc...
Zou ik toch maar laten..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef Copycat het volgende:
Kun je 'later' als jullie al een poos een gelukkig stel zijn, de brief een keer laten lezen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Haruhi het volgende:
Waarom verwijder je allemaal reacties Mordreth? Even laten zien dat je er 'bent' als nieuwe mod zijnde?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:17 schreef Kindervriend het volgende:
Zeg nieuw mod-geval, loop eens niet zo gruwelijk overijverig te modereren joh.
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bonnetje van te voren schrijven, niet daar
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer..
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer..
Laten zien? Waarom zou ik me moeten laten zien?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Haruhi het volgende:
Waarom verwijder je allemaal reacties Mordreth? Even laten zien dat je er 'bent' als nieuwe mod zijnde?
Denk het ook wel, we moeten deze man nog nazorg geven als z'n droom straks uit elkaar spat.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]Deeltje 2 zal het nog wel worden dit topic
Oh......!!! Ik wil wel met je uit hoor!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
Je maakt heel wat fouten zoquote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Welcome to the friends zone... ofwel de "je bent als een broer voor me" of de "intellectual whore" regio... echt kijk uit gast...quote:Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
als je haar schema toch weet. waarom spreek je haar dan niet "toevallig" aan als ze klaar is en net haar kassa verlaat of het gebouw?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ja of achtervolg haar tot aan dr huis en check elke dag ff of er geen rare mensen bij haar over de vloer komen, en bel dan vervolgens zelf ff aan met een bloemetje.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef Bond het volgende:
[..]
als je haar schema toch weet. waarom spreek je haar dan niet "toevallig" aan als ze klaar is en net haar kassa verlaat of het gebouw?
dan is het eerder tijd voor een tbs behandeling als je er zo aan toe bent...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja of achtervolg haar tot aan dr huis en check elke dag ff of er geen rare mensen bij haar over de vloer komen, en bel dan vervolgens zelf ff aan met een bloemetje.Werkt altijd uitstekend!
Dit is een goede tip, je ziet ook dat aan de reacties meteen dat vrouwen zoiets wel kunnen waarderen. Het Laat ook meteen zien dat je gevoel voor humor hebt en het is vrij subtiel.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Je geeft haar een briefje met:
A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Toch doe je het hèquote:Op maandag 31 juli 2006 10:31 schreef Viper88 het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen (en ja, ik laat expres desmiley weg). Wat er ook gebeurt TS, blijf gewoon lachen en vol zelfvertrouwen, ik bedoel, ga niet overduidelijk laten zien dat al je toekomstplannen nu kapot zijn. Dat zou ook niet het geval moeten zijn. Het feit dat je al aan huwelijk zat te denken is echt...naja, niet creepy, maar veeeeels te romantisch voor deze wereld. Dude, je kent haar naam geeneens! (Neem jij, Geert, deze vrouw van je dromen, waarvan je de naam geeneens weet, tot je wettige echtgenote?) Doe gewoon iets, anders blijf je jezelf haten.
quote:Nog een laatste tip:
we hebben hier te maken met een vrouw die veilloos iemands karakter kan lezen uit de boodschappen die diegene op de band zet . Let dus even op wat je koop als je je "actie" gaat ondernemen. Een flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Daar leest ze juist in: "Oh hij heeft kennelijk een date met een meisje dat hij leuk vind. Die boft maar met zo'n jongen die lekker voor haar kookt. En ik zat juist moed te verzamelen om hem een keer aan te spreken! Nouja jammer dan."quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog een laatste tip:
flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Dalijk komt TS als een vlieg op stroop op je opmerking af Flash, en dan gaat ie juist met die boodschappen daar staanquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Daar leest ze juist in: "Oh hij heeft kennelijk een date met een meisje dat hij leuk vind. Die boft maar met zo'n jongen die lekker voor haar kookt. En ik zat juist moed te verzamelen om hem een keer aan te spreken! Nouja jammer dan."
Niet overdrijven, we hebben het hier over een kassameid.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog een laatste tip:
we hebben hier te maken met een vrouw die veilloos iemands karakter kan lezen uit de boodschappen die diegene op de band zet. Let dus even op wat je koop als je je "actie" gaat ondernemen. Een flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Dit is een hele goeie!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Je geeft haar een briefje met:
A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Inderdaad.. Ik zou Gnampy gaaf vinden als hij het echt vanmiddag uitvoert. En straks een verslagje post.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar uh, was het niet zo dat TS rond 15u of HET ging doen? Das nog 2 uur, dus ik denk dat ie tegen deze tijd al wel staat te oefenen hoe ie zo nonchalant mogelijk dat nr op die bon krijgt![]()
Hier heb ik echt niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:59 schreef BigFire het volgende:
het zit vooral tussen je oren Geert. je kent haar amper en kijk nou wat ze met je doet! voor vrouwen is dat totaal niet aantrekkelijk. dat je haar als iets heel moois en een koningin ziet is prima, heel goed zelfs, maar zie jezelf dan als een prins die aan haar gelijkwaardig is. nu zie je jezelf als iemand die niet in haar schaduw mag staan zo lijkt het. realiseer dit: jij bent gelijkwaardig aan iedereen, niemand is onaantastbaar en als je iemand leuk vind moet je het gewoon proberen want je kan alleen maar winnen. en ga er niet in met de gedachte: 'oh plzzzz ik hoop dat ze ja zegt oh pfffff als dat maar goed gaat.' weet dat er zoveel meer vrouwen zijn op de wereld die aan jouw beeld voldoen dat je er gewoon geen tijd voor hebt om ze allemaal te ontmoeten. dus als je afgewezen wordt houd de wereld niet op.
het is lastig om iets te doen terwijl ze aan het werk is. ze heeft andere dingen aan haar hoofd en de ene na de andere persoon flits voorbij. als dan iemand haar opeens persoonlijk begint te benaderen zal ze terughoudend reageren. ik zou zeggen: ga uitgebreid boodschappen doen. niet 1 product anders is je tijd bij de kassa zo kort. ik denk dat het beste is dat ze je langzaam maar zeker gaat zien als een leuke en ietswat spannende klant die gewoon af en toe boodschappen komt doen (niet elke dag
) . maak telkens een leuk praatje, gemixt met humor. gebruik dingen in de omgeving om over te praten (haar werk, jouw boodschappen, die langzame klant die voor je was etc). vergeet ook niet te glimlachen en oogcontact te maken als je met haar communiceert. wees relaxed en vol zelfvertrouwen (zie eerste alinea). als je het goed doet zul je zien dat ze na enkele keren jouw met een big smile begroet als ze je weer bij de kassa zie staan. je bent veranderd van een normale klant in iets leuks, gezelligs, spannends op het werk
. dan word het steeds losser en losser en op een gegeven moment kun je haar wat persoonlijker gaan vragen. bijv dat ze jouw een gezellige meid lijkt en vraag je of ze misschien in het weekend naar *club, cafe, feestje*. zo verleg je dus het contact van het werk naar een onstanning en kun je haar beter leren kennen.
ik houd er ook niet van om zo omslachtig te werk te gaan maar een briefje met een liefdesverklaring of je mobiele nummer gaan gewoon niet werken. je moet gewoon op een goede manier op haar aandachtsradar zien te komen via haar werk.
succes
dat is van de andere kant wel gunstig, want dan heeft TS straks geen natte broek van de zenuwen, en kijkt dat meisje hem daarom ook niet gek aanquote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef _Flash_ het volgende:
Misschien staat er over een uurtje al een update
Zal je net zien, komt TS helemaal zenuwachtig bij de kassa aan, blijkt ze net vorige week haar laatste werkdag te hebben gehad omdat ze in augustus naar Groningen verhuist om daar Psychologie te gaan studeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |