quote:Op zondag 30 juli 2006 05:20 schreef manhattan het volgende:
Zoek ik op internet de tune van een televisieserie (unit 13), krijg ik via google allemaal pagina's aangeleverd van vervelende nerds die melden dat ze hem thuis in de collectie hebben zitrten. Fuck off nerds, niemand zit op jullie lijstjes te wachten. Áls je al aan de wereld openbaar wilt makenl welke muziek je bezit, prop er dan een wma-bestandje bij. Stomme vier-ogen!
Zoek ik op internet de tune van een televisieserie (unit 13)
quote:nerd
hee das steve urkelquote:Op zondag 30 juli 2006 05:20 schreef manhattan het volgende:
[afbeelding]
Zoek ik op internet de tune van een televisieserie (unit 13), krijg ik via google allemaal pagina's aangeleverd van vervelende nerds die melden dat ze hem thuis in de collectie hebben zitrten. Fuck off nerds, niemand zit op jullie lijstjes te wachten. Áls je al aan de wereld openbaar wilt makenl welke muziek je bezit, prop er dan een wma-bestandje bij. Stomme vier-ogen!
Zoek ik op internet de tune van een televisieserie (unit 13)
quote:wma-bestandje
Echtquote:nerd
Omdat ik dat leuk vind, oetjoekel!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik weet niet hoe jij op google zoekt, maar als ik zoek is het bij de eerste link al prijs.
Totally n00b.
Geen nerd tegengekomen![]()
CHECK DE EERSTE LINK
ps: waarom zoek jij midden in de zaterdagnacht, om 05:20 naar een fucking Unit 13 tune![]()
Voor je eigen collectie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |