John Surtees ?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie werd zowel op twee als op vier wielen wereldkampioen in de hoogste klasse?
Er stond genverbrander op die site ipv geneverbrander (oude spelling)quote:Op zondag 30 juli 2006 14:05 schreef Haruhi het volgende:
Ja, hij ging opzoeken wat het beroep van de overleden man van een vrouw bij zo'n show was. Hij had dus blijkbaar google gebruikt en toen de naam van die man ingetikt. Op een website stond een typo, namelijk geneverbrander, ipv jeneverbrander. Hij heeft daar Genverbrander van gemaakt, en stond toen dus een beetje voor lul. Die van de Broeke dus.
Hij was toch jeneverbrander, dus g ipv j = geneverbrander.. genverbrander heeft hij er zelf van gemaakt omdat hij waarschijnlijk dacht dat dát wél iets was.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er stond genverbrander op die site ipv geneverbrander (oude spelling)
Potdorie Tong, heb ik net een nieuwe vraag gedaan. Ik geef je een punt maar dolle_hond doet een nieuwe vraag.quote:
Tong heeft ook nog een goede vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Potdorie Tong, heb ik net een nieuwe vraag gedaan. Ik geef je een punt maar dolle_hond doet een nieuwe vraag.
tong80 +1
Jenever werd vroeger geschreven als genever, op die site vond hij genverbrander en dát heeft hij letterlijk overgenomen.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hij was toch jeneverbrander, dus g ipv j = geneverbrander.. genverbrander heeft hij er zelf van gemaakt omdat hij waarschijnlijk dacht dat dát wél iets was.
Ah op die manier, weer wat 'geleerd'quote:Op zondag 30 juli 2006 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jenever werd vroeger geschreven als genever, op die site vond hij genverbrander en dát heeft hij letterlijk overgenomen.
Als jij me vertelt wat een landal park isquote:Op zondag 30 juli 2006 14:11 schreef dolle_hond het volgende:
noem 5 namen van landal-parken
geen center parks.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:23 schreef wendytje het volgende:
vossemeren
loohorst
meerdal
kempse vennen
hoog sauerland
we doen er twee tegelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |