Net een vakantiebaantje genomen in een verpleegtehuis, ik werk in het restaurant/bar. Beetje drank inschenken voor de bewoners, eten opscheppen, tosti's maken etc.
Elke dag komen familieleden/vrienden van de bewoners op bezoek en die maken ook gebruik van het restaurant.
Nou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijze kuthoer komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was, maar voor de vorm keek ik toch even in de keuken. Toen moest ik haar tot mijn spijt
![]()
vertellen dat er alleen nog maar wit brood was, en of ze dat misschien wilde hebben. Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben, en waarom het er niet is en waarom ik het niet weet
![]()
Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horen
![]()
Bring it, skank!
En alsof dat nog niet erg genoeg is, is ze ook nog eens een oplichter: koffie en thee zijn voor de bewoners gratis, maar voor hun bezoek niet (45 om 30 eurocent). Gaat mevrouwtje doen alsof ze koffie komt halen voor de bewoner waarbij ze op bezoek is, vervolgens zie ik haar er zelf van lurken
![]()
.
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen, loopt weg, is bijna bij de deur, en komt opeens terug om dr 5 cent te halen
![]()
Gierige, bruinbroodetende oplichters