quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om morgen een Sascha te gaan zoeken.
Maar goed, mijn maatje 41 is er praktisch nooit in de uitverkoop dus ik doe meestal niet eens meer moeite.
Ik heb vandaag van 3 Ikea klamboes 1 hele grote gemaakt!
Stinkie werd gek van 1 gewone, die hangt zo schuin dat je er vaak in hangt met je voeten enzo. Dus gisteren gingen we zonder klamboe slapen. Om 5 uur vanmorgen werd hij gek van de muggen en ging zich helemaal in smeren met van die citronella zooi, waar ik dan weer bijna van over mijn nek ga, dus ik heb de ventilater op ons hoofdeinde gericht zodat ik geen last had van die meurzooi.
En nu hebben we dus echt een mega-mega klamboe.En het ziet er net echt uit ook nog eens.
Hij is nu helemaal rechthoekig boven het bed dus het is net een hemelbed.
Anitra, herkenbaar! Ik heb smalle enkels en een (vind ik) brede voet.. Zie onwijs veel van die hele leuke schoentjes en als ik ze dan zelf aanheb vind ik ze verschrikkelijk staan..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef Anitra het volgende:
js nu wil ik ook de stad in voor die schoenen
Maar meerdere die dus van die onwijs brede voeten hebben?
Vroeger dacht ik altijd dat ik de enige was die in die lompe schoenen moest lopen terwijl de rest van de klas van die leuke schoenen had
Ik zou het eigenlijk niet weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Welke maat is dat dan BE? maat 8? (ik heb geen idee?) die hadden ze hier namelijk nog wel staan.
Wie zijn die 'wij' dan? Jij en Jolie? Of jij en vriendje?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
Was het leuk vandaag Igraine?
Wat gek BE. Ik ken dat echt alleen van zwangere vrouwen zeg maar. Moet je niet es naar de dokter?
Wij gaan volgende week kijken bij drie huizen. Leuk vind ik zelf en mijn vriend weet nog van niks![]()
Maar je zou even voor mij kunnen kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om morgen een Sascha te gaan zoeken.
Maar goed, mijn maatje 41 is er praktisch nooit in de uitverkoop dus ik doe meestal niet eens meer moeite.
Ik weet het nog niet. We gaan waarschijnlijk even wat boodschapjes halen en misschien dat we daarna naar het park gaan. Daar rijdt een stoomtreintje en dat zal Kai denk ik wel leuk vinden. Maar het hangt een beetje van het weer af.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ga jij nog iets leuks doen, M@x?
Ik was mijn lange haar ook zat. Wilde bij de kapper de dode puntjes eraf laten knippen. Ze ziet mijn dikke buik en vraagt hoelang ik nog moet. Op mijn antwoord nog een week besloot ze (met overleg) dat de schaar en gewoon in moest. Dus nu heb ik mijn haren ook kortquote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Men wat ben ik mijn lange haar zat met dit warme weer!
Het is dat ik de spontane krullen zo leuk vind anders had ik er echt de schaar in gezet.
*elastiekje gaat zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |