Ik dacht slim te zijn en wat waxinelichtjes in de auto te leggen voor als ik naar het kerkhof zou gaan. Maar met 30+ graden is dat dus ook geen aanrader. 't Lontje was niet meer te vindenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lekker Lishe even bijkomen...
hier waren we vanavond even bij Thijs want het was kaars wisseltijd, maar de kaars heeft weer geen kans gekregen om volledig op te branden, want door de hitte was hij gewoon vanzelf al gesmolten
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:04 schreef easy-going het volgende:
Wow, wat een stortbui hier (R'dam Centrum) ineens zeg
En nu lekker afkoelen naar een graadje of 25 zou wel lekker zijn!
Over een tijdje kan je je niet meer voorstellen dat je hier zo blij mee wasquote:
Ow... dat is ook wel een heel aangrijpende tekstquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een woordje een speeltje een luier een flesje, een huilend kindje in de straat, een klein babytje, een foto...
een blik een schouderklopje.
Nee er is maar weinig voor nodig om te gaan huilen
Ja, de zon die blijft nog stralen (ja, de zon die blijft nog stralen)
en de regen valt nog neer
ik vertel je mijn verhalen (ik vertel je mijn verhalen)
maar jij hoort ze nu niet meer
weet dat ik je niet, ja nooit vergeet (weet dat ik je niet, ja nooit vergeet)
en dat ik heel zeker weet
ik zie jou wel weer terug
hemelhoog, achter de regenboog
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:41 schreef Belana het volgende:
m@x, nog gekeken naar die schoenen? Ik ga vandaag maar ff shoppen denk ik
Aaaaaaaaaaargh, ik laat er een teen afhalen hoor. Door die brede platpoten kom ik dus gewoon in geen enkele schoen. Shoppen bij een gewone schoenwinkel is zowat onmogelijk. Ik heb wel een paar afgeprijsde doc. martens (maar dan in het lichtbruin) gevonden (en gekochtquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Het was gisteren te warm op een poot te verzetten dus ik heb alleen in de tuin rondgehangen. Ik ga zo meteen in mijn pauze even de stad in om te kijken. Hopelijk passen ze want dan ben ik tenminste van dat probleem af
![]()
Die zijn ook heel erg leuk Anitra.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:40 schreef Anitra het volgende:
Leuke schoenen m@xNaar zoiets ben ik opzoek geweest en heb niet echt wat gevonden heb toen maar deze gekocht
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
OVeral is Thijs overal hoor en zie je Thijs, maar hij is er niet.
Ja, ze gingen achter een boom maar vergaten even dat daar een groot kantoor met heel veel mensen erin staatquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef Jelief het volgende:
HUh!? zo op de Oude weg?
Dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
RewimoZe hadden toch in ieder geval kunnen vragen of ze bij jullie binnen even mochten plassen. Wat jammer dat jullie geen mobiel met camerafunctie bij de hand hadden. Ik zou waarschijnlijk zelf bijna in mijn broek plassen van de lach
Wat lief dat jullie naar mij vragen. Hier moeten we nog 3 weken uit zitten voor mijn man, en Morgaine der vade,r eindelijk weer thuis is. Schrok vanmorgen wel toen ik het hoorde van die 2 nederlandse militairen maar zodra dat soort dingen in het nieuws komen zijn de nabestaanden al op de hoogte gebracht (dus kon mijn man niet wezen want ik wist van niks tot ik het online las). En in de middag belde hij ook nog even naar huis om te laten weten dat alles goed gaat met hem. Morgaine heeft verders koorts (39.5) maar geen aanwijsbare reden waar dat vandaan lijkt te komen. Wel lijkt het of ik handen en voeten te kort kom in mijn eentje. De was blijft wat langer liggen, de stofzuiger komt wat minder vaak per week uit de hoek vandaan en een enkele keer nodig ik me zelf uit bij mijn ouders voor het avondeten omdat ik totaal geen fut meer heb om dan nog te koken. Maar hebben wel een leuk vooruizicht, 30 augustus vertrekken we met zijn drietjes naar Parijs en vandaar uit gaan we naar London en daarna naar huis op 5 september.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef Anitra het volgende:
Faja-lobi hoe is het met jou?
Het is echt waar wat Jessie zegt, alleen hebben wij dan een vouwwagen, omdat ik met mijn reuma toch met het vocht van de grond zit, zodat ik niet op de grond slaap. en dan nog bestaat mijn ontbijt uit naproxen en maagbeschermers Ik was ook echt anti, maar nu kijk ik uit naar 10 dagen kamperenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik liet Ad-Jan de tent zien en hij zei al dat ie ons dat wel eens een keer zag doenEn het lijkt mij eigenlijk ook wel kneuterig gezellig
![]()
Wat ik ook zo lekker vind aan kamperen is dat ik Cas als excuus gebruik om niet 1 dag te koken. Tis laag, dus op graaihoogte, dus gevaarlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:20 schreef Belana het volgende:
jongens, kamperen is zo heerlijk
Ik kijk echt uit naar volgend jaar als we weer gaan
wij gaan dit jaar met zijn tweetjes een lang weekendje Parijs doen, in september ofzo, thats it. Maar das ook heerlijk
Whehehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
BE, wat ben je lekker bijgekleurt in de vakantie!!
idd blegh ik zit te zweten als een otterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het hier achterlijk warm en plakkerig!![]()
Ik wil terug naar mijn plekkie aan het strand.
Of gewoon de camping. De hele dag niks anders doen dan rondlopen in je bikini.
BE ik ben goudsmid van mijn vak en bijna altijd als juwelier een baan gehad, nu als dit doorgaat een combinatie van die twee, en daar heb ik wel erg zin in!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier, wat goed. Wat is het precies voor baan?
Krimpen a/d IJsselquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:26 schreef Saffier het volgende:
Hééé idd! Nu ben ik wel erg benieuwd met welke juwelier jij bevriend ben!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:51 schreef Saffier het volgende:
Beveiliging is leuk, maar wat denken ze dat een 2-jarige kan doen, een pistool in d'r luier verstoppen soms?
Tsja, er valt niet veel te vertellen behalve dan dat het heeeeeeeel erg warm was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:49 schreef jessie het volgende:
Vertel is ff lekker uitgebreid over je vakantie BE !!!!
Ik heb in een grijs verleden ook gedoken, en ooit gezien hoe ze twee (dode) grotduikers naar boven brachten. No way Jose, mij krijg je nooit een grot inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb stinkie gelijk van het idiote idee van 'grotduiken' afgebracht. Hij 'mag' veel, maar dat dus echt niet. Over mijn lijk, en het zijne!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:37 schreef Lois het volgende:
Mijn dochter, 2 jaar oud en nu al een beruchte bankberover![]()
Wij zaten pas wel te kijken naar familiekamers voor een korte vakantie samenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:43 schreef m@x het volgende:
Nee joh, gezellig romantisch met alle kids erbij. Daar komt Belana met haar harem
Ja hij mist net de verjaardag van zijn kleine prinsesje, hij komt 9 dagen later thuis (8 dagen na het feestje) maar hij geeft zelf aan het ook wel fijn te vinden niet gelijk in een huiskamer vol met visite te zitten terwijl hij nog alles moet verwerken wat hij daar heeft mee gemaakt. Ach en het huis komt inderdaad wel weer aan kant als alles weer op rolletjes looptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:
Faja-lobi fijn dat alles oke is! Zit te denken, hij mist Morgaine d'r verjaardag dan net tich?
Het is met dit weer ook niet te doen hoor Faja en kind en werken en huishouden. Je man heeft meer aan een uit geruste Faja dan een spik en span huisje hoor
Ik tel met je mee af
Kan me voorstellen idd dat een rustige thuiskomst lekkerder is. Even lekker met zijn 3tjes of 4tjes, dat is veel belangrijker dan een slinger en een stukje taart!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja hij mist net de verjaardag van zijn kleine prinsesje, hij komt 9 dagen later thuis (8 dagen na het feestje) maar hij geeft zelf aan het ook wel fijn te vinden niet gelijk in een huiskamer vol met visite te zitten terwijl hij nog alles moet verwerken wat hij daar heeft mee gemaakt. Ach en het huis komt inderdaad wel weer aan kant als alles weer op rolletjes loopt
*meldt zich ook*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef Anitra het volgende:
Maar meerdere die dus van die onwijs brede voeten hebben?
Wehehehe ik had het eigenlijk over de keer dat ze hier in NL gaan trouwen maar als jij dat vakantie vindtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:04 schreef Lishe het volgende:
En een bruiloft met een reis zorgt ook wel voor problemen Luchtbel. Ofja, voor een hoop nadenkdingen. Ik kan Zjelie wel op komen halen hoor, plak ik er een vakantie aan vast.In ieder geval; vliegen met kind is minder eng als ik dacht. Lekker lopen en je hebt zelf ook je handen vrij. Misschien helpt het een een beetje....
Daar hadden ze 2 paar blauwen van bij ons in Bredaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
*meldt zich ook*
en dan ook maatje 42, leuke schoenen vinden ??een hel!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:42 schreef Bass-Miss het volgende:
Ook iets voor jou, denk ik, Lishe.http://www.tink-om-us-bern.nl/winkel/index.php
Een paarse (amethist/moon silver) is het geworden, die stond in de winkel zóóó mooi te zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooie fiets Saffier! Vooral die blauwe. Zul je net zien dat jij de beige besteld hebt!Of heb je de blauwe besteld?
Ahhh toe mag ik mee *extreem lief kijkt*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:39 schreef Belana het volgende:
ik heb net een hotelletje geboekt in Parijs eind september met mijn verjaardagwoeiiii
de laatste keer dat ik er was, was met julliequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:02 schreef Lois het volgende:
[..]
Ahhh toe mag ik mee *extreem lief kijkt*![]()
Kijk jij hebt smaak!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef Saffier het volgende:
[..]
Een paarse (amethist/moon silver) is het geworden, die stond in de winkel zóóó mooi te zijnMaar daar kan ik geen plaatje van vinden, anders was het die blauwe geworden
![]()
Mijn favo kleuren zijn blauw en paars! Goede smaak jij ook dusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kijk jij hebt smaak!Paars is mijn lievelingskleur!
![]()
Noli, ik heb ook breed van voren en smal van achteren en dan maar 41 of 42 (ligt aan het model). Ik moet dus altijd een bandje er overheen hebben (of dichte schoenen). Die van jou zouden helemaal geschikt zijn. En ik vind ze absoluut niet truttig maar leuk truttig!
dat lijkt me een goed advies, als je het mij vraagt past dat ook wel bij m@xquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:41 schreef Lois het volgende:
Ik zou er ook een broek onder doen, een 7/8 met wijde pijpen ofzo. En dan platte zwarte instappertjes, of gympies (meer mijn stijl).
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:44 schreef Belana het volgende:
[..]
dat lijkt me een goed advies, als je het mij vraagt past dat ook wel bij m@x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |