quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om morgen een Sascha te gaan zoeken.
Maar goed, mijn maatje 41 is er praktisch nooit in de uitverkoop dus ik doe meestal niet eens meer moeite.
Ik heb vandaag van 3 Ikea klamboes 1 hele grote gemaakt!
Stinkie werd gek van 1 gewone, die hangt zo schuin dat je er vaak in hangt met je voeten enzo. Dus gisteren gingen we zonder klamboe slapen. Om 5 uur vanmorgen werd hij gek van de muggen en ging zich helemaal in smeren met van die citronella zooi, waar ik dan weer bijna van over mijn nek ga, dus ik heb de ventilater op ons hoofdeinde gericht zodat ik geen last had van die meurzooi.
En nu hebben we dus echt een mega-mega klamboe.En het ziet er net echt uit ook nog eens.
Hij is nu helemaal rechthoekig boven het bed dus het is net een hemelbed.
Anitra, herkenbaar! Ik heb smalle enkels en een (vind ik) brede voet.. Zie onwijs veel van die hele leuke schoentjes en als ik ze dan zelf aanheb vind ik ze verschrikkelijk staan..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef Anitra het volgende:
js nu wil ik ook de stad in voor die schoenen
Maar meerdere die dus van die onwijs brede voeten hebben?
Vroeger dacht ik altijd dat ik de enige was die in die lompe schoenen moest lopen terwijl de rest van de klas van die leuke schoenen had
Ik zou het eigenlijk niet weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Welke maat is dat dan BE? maat 8? (ik heb geen idee?) die hadden ze hier namelijk nog wel staan.
Wie zijn die 'wij' dan? Jij en Jolie? Of jij en vriendje?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
Was het leuk vandaag Igraine?
Wat gek BE. Ik ken dat echt alleen van zwangere vrouwen zeg maar. Moet je niet es naar de dokter?
Wij gaan volgende week kijken bij drie huizen. Leuk vind ik zelf en mijn vriend weet nog van niks![]()
Maar je zou even voor mij kunnen kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om morgen een Sascha te gaan zoeken.
Maar goed, mijn maatje 41 is er praktisch nooit in de uitverkoop dus ik doe meestal niet eens meer moeite.
Ik weet het nog niet. We gaan waarschijnlijk even wat boodschapjes halen en misschien dat we daarna naar het park gaan. Daar rijdt een stoomtreintje en dat zal Kai denk ik wel leuk vinden. Maar het hangt een beetje van het weer af.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ga jij nog iets leuks doen, M@x?
Ik was mijn lange haar ook zat. Wilde bij de kapper de dode puntjes eraf laten knippen. Ze ziet mijn dikke buik en vraagt hoelang ik nog moet. Op mijn antwoord nog een week besloot ze (met overleg) dat de schaar en gewoon in moest. Dus nu heb ik mijn haren ook kortquote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Men wat ben ik mijn lange haar zat met dit warme weer!
Het is dat ik de spontane krullen zo leuk vind anders had ik er echt de schaar in gezet.
*elastiekje gaat zoeken...
Bristol, 22 euroquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kijk jij hebt smaak!Paars is mijn lievelingskleur!
![]()
Noli, ik heb ook breed van voren en smal van achteren en dan maar 41 of 42 (ligt aan het model). Ik moet dus altijd een bandje er overheen hebben (of dichte schoenen). Die van jou zouden helemaal geschikt zijn. En ik vind ze absoluut niet truttig maar leuk truttig!
Dat ligt er aan? Is Saskia in de buurt? Zo nee, dan is het raar, Zo ja, dan eigenlijk ook welquote:Op zondag 30 juli 2006 12:58 schreef E.T. het volgende:
[Ow.. Swets die voor de 5e keer "leonardo" van K3 opzet en meezingt.. is dat raar?
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
M@x, net bij Sascha in Den Haag geweest maar ik heb de schoentjes helemaal niet gezien. Sorry.
Helaas wel, zonder details te geven hier was het een hoofdreden.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:55 schreef Lishe het volgende:
Verdorie Lois...Is dat ook een reden voor vertrek dan? Die extra zorg? .
HIj kan het dan misschien wel doen, maar hij doet het vast niet. Hij zou wel gek zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 09:17 schreef Luchtbel het volgende:
Dan moet je gewoon alleen maar lekker rustig aan doen. Je hebt nu de tijd er voor toch.
Het is bijna donderdag he? Ik functioneer echt niet normaal nu hij op vakantie iswaar ik normaal al onzeker over ben is nu echt een ramp. Overal intriges, rodel en achterklap. Zonder reden. Nou ja met reden; hij is namelijk ver weg bij mij vandaan en kan alles doen wat ik niet zou willen zeg maar. Ieks
![]()
M@xmens, hij heeft een relatie met mijquote:
Nou, veel gekker kan hij dan toch niet wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
M@xmens, hij heeft een relatie met mij![]()
Nee maar het maakt hem wel een sensatiezoekende mafkees vrees ikquote:Op maandag 31 juli 2006 09:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Nou, veel gekker kan hij dan toch niet worden![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:30 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop, ik dacht dat je 'kolere weer' had getypt hiehie.
Is niet altijd zo hoor. Er word ook geregeld iemand meegenomen in de heli.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:44 schreef Lois het volgende:
Wow dat is dichtbij! Ze gaan ook nooit met die helicopter mee hoor, die komt alleen een artsenteam brengen.
Wat een idiootquote:Op maandag 31 juli 2006 10:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sjonge ik word nu al een goed uur aldoor gebeld door een prive nummer en er word na 1 keer opgehangen....
![]()
Helaas is het systeem hier beetje belachelijk wat dat soort dingen aangaat
klinkt wel alsof het pas serieus genomen werd toen meneer de begeleider zelf bedreigd werd, magoe, het is iig gebeurt en beter zo! Kan jij je ramen en deuren weer open zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef livelink het volgende:
Oei, Bar. Ik kan me je zenuwen goed voorstellen. Dan duurt een week nog erg lang...
Mijn schoonzus is opgenomen, gelukkig. Ze was naar mijn schoonmoeder toegegaan en stond voor haar deur stennis te schoppen. Mijn schoonmoeder heeft toen haar begeleider gebeld en die is gekomen, maar hij werd ook door haar bedreigd. Die begeleider heeft de politie gebeld en die hebben haar geboeid af moeten voeren. Ze scheen verschrikkelijk tekeer te zijn gegaan en haar begeleider verwacht dat ze minimaal een half jaar opgenomen moet worden. Dus nu hebben we weer rust, gelukkig.
Oh, maar dat is geen probleem want ze is helemaal niet zwanger. Ik kende het alleen als een typisch zwangere vrouwenkwaaltje vandaar dat ik het in Z&G postequote:Op maandag 31 juli 2006 11:30 schreef Saffier het volgende:
Ik hoop dat het voor je collega net zo goed werkt als bij mij M@x. Ik neem ze nu nog regelmatig in! Ze moet er alleen met 37 weken mee stoppen, omdat het krampverminderend is.
Ik ben ook maar weer met de floradix begonnen idd... ben bang dat ik toch een beetje te hard heb willen gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 11:30 schreef Saffier het volgende:
Belana, dat grieperige gevoel heb ik (schrik niet) een week of 4 gehad. Kwam (bij mij) 'gewoon' van de bevalling en het op gang komen van de bv. pas toen mijn HB weer op zijn oude niveau zat was dat gevoel ook weer weg. veel slapen doet wonderen.
Ja joh, hardstikke onhandig met een beepje van een paar weken oudquote:Op maandag 31 juli 2006 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
]
Nou ja goed, volgend jaar is pas volgend jaar en wie weet wat er in de tussentijd allemaal gebeurt... Maar even niet druk om maken.
Ja precies, dat vond ik nou ook! Nu stinkie nog zo gek zien te krijgen!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja joh, hardstikke onhandig met een beepje van een paar weken oudZo'n gedoe!
Lolquote:Op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is dit het argument om dan toch maar te gaan beginnen.
Ik heb het stiekem toch gelezen en ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef Lois het volgende:
bij nader inzien wil ik toch liever positieve dingen vertellen
Moet alleen nog even bedenken wat voor leuks ik allemaal heb meegemaakt vandaag![]()
Zo heb ik laatst een houten boerderij voor Kai gekocht voor maar 3,85 en hebben we zondag een partij broeken gekocht (die slijten hier gigantisch door al dat kontgeschuif)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk Jessie, een cadeautje zoekenIk vind dat je bij de Hema altijd leuke dingen hebt voor weinig geld. Zo heb ik laatst met die 70% actie onder andere zo'n plastic pot met (platte) houten huisjes gekocht waar verf en een kwast bijzitten, zodat je ze kunt schilderen.
We (mijn ouders) zijn al meer dan een jaar bezig om de hond weer beter te krijgen en zijn overal en nergens al met hem naar toe geweest, zelfs het ziekenhuis voor dieren in Utrecht hebben ze bezocht en ze kunnen nog wel verder onderzoeken laten doen maar vermoedelijk heeft hij ergens in zijn organen een tumor wat niet te zien is in het bloed of op een scan en ze willen hem gewoon het lijden besparen. Hij heeft echt heel veel pijn en dat is zo zielig om aan te moeten zien, laat staan hoe dat beestje zich voelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:06 schreef lady-wrb het volgende:
veel sterkte vandaag faja. is er echt geen andere mogelijkheid dan inslapen? (andere dierenarts bijvoorbeeld)
Lishe, ik ben zo blij dat we de stenen uit de achtertuin hebben meegenomen naar ons nieuwe huis, want zo hebben we toch nog een stukje van waar Sterre en Tristan hun eerste stapjes op gelopen hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:07 schreef Lishe het volgende:
En de overdracht, wat heerlijk!!!!Zoals het ernaar uitziet mogen wij de 24e. Moet nog een hoop schoongemaakt worden. (En afscheid nemen.... Mijn kind is daar geboren. Stom dat dan ineens zo raar voelt.
![]()
)
Stuur hem morgen even mijn kant op dan kan ik tenminste lekker blijven liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Goeiemorgen dames
Oudste is boterhammen aan het smeren voor jongste en mij, wat eenluxe
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:15 schreef Spuuglokje het volgende:
En BE, volgens mij wordt dat geen probleem om van die vakantie af te zien, je moeder dekt zich ook al in!![]()
Toch niet naar aanleiding van mijn post hoop ik?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef Lois het volgende:
bij nader inzien wil ik toch liever positieve dingen vertellen
Moet alleen nog even bedenken wat voor leuks ik allemaal heb meegemaakt vandaag![]()
Zit idd veel werk in, maar de beneden indeling vind ik leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nou zo geinig vind ik het niet, er zit nog zo ontzettend veel werk in en aan, afbreken en opnieuw opbouwen zou echt niet verkeerd zijn.
er staan er 2 in de straat te koop Anitra
Yup Saffier, alleen bij het typen van mijn reactie klapte door de onweer mijn pc ff uit !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Saffier het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah nog meer onweer!!!!!!!!!! En hard ook!En flinke flitsen, gaaf zeg!
Ben je al bijgelezen Rijstebuiltje?
Hij duurde ook vrij langdie buiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:15 schreef Saffier het volgende:
Nee, Anitra, maar ik weet waar je woont, dan is de bui wel breed zeg!
LB, ik zag je stukje net pas. Ik ben ook zo'n taart met dingen 'achter me laten'. Kan me zó goed voorstellen wat je nu voelt! Enne, het is bijjjjjjjjnaaaaaaa donderdag!
Zo oud is dat toch niet voor een cavia?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:17 schreef Wennie het volgende:
al 3,5 jaar.
je kunt het nogquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:46 schreef danosa het volgende:
Er zit hier niet echt iets in de buurt en zonder auto kom je jammer genoeg niet ver. Maar goed, de stuiterbal ligt lekker in bed en hopelijk is het weer vanmiddag beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mss een ballorig opzoeken of zo m@x?
Ik zou je best op kunnen halen een keertje hoor, kunnen de mannen zich uitleven in de Jungle ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Er zit hier niet echt iets in de buurt en zonder auto kom je jammer genoeg niet ver. Maar goed, de stuiterbal ligt lekker in bed en hopelijk is het weer vanmiddag beter![]()
Lijkt me leuk, doen we een keer!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik zou je best op kunnen halen een keertje hoor, kunnen de mannen zich uitleven in de Jungle ofzo
Het klinkt inderdaad als een moeilijk maar ook een heel mooi afscheid (ik weet niet ofdat 'mooi' goed overkomt....maar zoals je het omschrijft is dat het eerste woord wat in mij opkomt...). Heel veel sterkte met het verlies!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had niet anders gewilt dan er bij aanwezig zijn, ik ben blij op deze manier afscheid genomen te kunnen hebben.
Dan ben je te vroeg hoor Poemojn. Ik moet nog 2 maandenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:14 schreef poemojn het volgende:
Luchtbel
en hier regent het ook
en vanmiddag baby'tje kijken in Amsterdam
Dat is helemaal niet oud, cavia's kunnen met gemak een jaar of 8 leven.quote:
das wat anders dan een zak kleding brengenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef m@x het volgende:
Meestal staat het adres van het hoofdkantoor wel in het telefoonboek. Het zijn de adressen van de huizen zelf die geheim moeten blijven. De gemiddelde mishandelde vrouw moet tenslotte toch ook uit zien te vinden waar ze naartoe moet.
Kontje kaal!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Luchtbelhij is er bijna hij is er bijna maar nog niet helemaal
zo'n kies heb ik ook, maar omdat ik een kroon te duur vind hebben ze er nu pennetjes in gezet en met vulling mijn kies weer opgebouwd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:11 schreef jessie het volgende:
Vandaag zat ik lekker ouderwetse bubelisous te kauwen....breekt dr een stuk van mijn vulling af. En die kies is al 1 en al vulling. Nu vrees ik weer een kroon enzo. Hij zit ver achterin dus trekken kan ook. Maar ik vind het allebei eng ook al heb ik al tig kronen en is er ook al een keer een kies getrokken
Ik kan daar echt strontsaggerijnig van worden.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef renzell het volgende:
Bar![]()
Verder: adrenalinekick hier. Ik ben een stuiterballetje.Overmorgen premiere! Ik ga kapot van de stress. Pfff, wat een vak heb ik gekozen, denk ik iedere keer als er een voorstelling voor de deur staat. Echt 24 uur per dag, zelfs in mijn dromen sta ik tussen de koeien (ik maak een theatervoorstelling op een boerderij....). Ja ja, dit is dan wat ik echt wil! Hihaaaa, ik ben gek!!!
Hopelijk komt alles vrijdag gewoon goed, drink ik daarna 3 biertjes om vervolgens zo zat als een konijntje tegen vriendje aan te lullen over hoe fantastisch het allemaal is, theater enzo.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |