Zullen we een soort van deadline stellen? Bijvoorbeeld vrijdagavond/nacht 00.00 uur?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef purplerose het volgende:
Moemoe jij komt gewoon!
En Trents ook!!
owja, ik ben er ook
Puik plan!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we een soort van deadline stellen? Bijvoorbeeld vrijdagavond/nacht 00.00 uur?![]()
Lach maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef MissHobje het volgende:
Ik kom niet.. was al bekend trouwens
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
Damn, de laatste week krijg ik steeds keilast van mijn linkerbeen.
iets met mijn spieren of zo..
en ik ga over een weekje of zo ook nog naar londen..
dus ik weet niet zo of ik wel ga komen..
Deze krijgt een erevermelding in het boek over het fenomeen 'het grote afzeggen met kut excuusjes'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
Damn, de laatste week krijg ik steeds keilast van mijn linkerbeen.
iets met mijn spieren of zo..
en ik ga over een weekje of zo ook nog naar londen..
dus ik weet niet zo of ik wel ga komen..
regen is hipquote:Kans op zon 50%
Kans op neerslag 50%(4 mm)
Temp (min/max) 16/23°C
Wind(kr) ) NW (3)
Zekersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Strandmeet, goed plan :
[..]
regen is hip.
Ikke.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:33 schreef Bendeleider het volgende:
http://partyflock.nl/party/69794.html
Wie gaat er mee naar Noordwijk?![]()
Wat??/?/???quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb kramp in mijn linkerteen. Dit houdt al een tijdje aan en de kramp trekt door naar mijn rechterknie. Volgende week moet ik de City Pier City Loop Lopen, dus ik weet niet of ik zaterdag wel kan komen.![]()
Does niet zo sjaggo zijn, je smelt niet en je was toch al niet van plan te gaan zonnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:38 schreef moemoe het volgende:
Als de meet vorige week was doorgegaan, zou dit nu niet in het water vallen. Ik kom niet, heb geen zin.
Wat hij zegtquote:
Braaf Heetwijfquote:
Ik kan alles editten he?quote:
Je zou mij toch niet zomaar editten he!quote:
Behoor ik ook eindelijk es tot een kliekje vallen we van ellende uit elkaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Kindervriend het volgende:
Dit is echt een uit elkaar gevallen kut kliekje hè?
Maken we toch een nieuwe kliek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Behoor ik ook eindelijk es tot een kliekje vallen we van ellende uit elkaar
Dat heeft vast en yeker wat met elkaar te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Behoor ik ook eindelijk es tot een kliekje vallen we van ellende uit elkaar
Aah, en daar is spuit11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat heeft vast en yeker wat met elkaar te maken![]()
No sjitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |