Wat hij zegtquote:
Braaf Heetwijfquote:
Ik kan alles editten he?quote:
Je zou mij toch niet zomaar editten he!quote:
Behoor ik ook eindelijk es tot een kliekje vallen we van ellende uit elkaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Kindervriend het volgende:
Dit is echt een uit elkaar gevallen kut kliekje hè?
Maken we toch een nieuwe kliek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Behoor ik ook eindelijk es tot een kliekje vallen we van ellende uit elkaar
Dat heeft vast en yeker wat met elkaar te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Behoor ik ook eindelijk es tot een kliekje vallen we van ellende uit elkaar
Aah, en daar is spuit11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat heeft vast en yeker wat met elkaar te maken![]()
No sjitquote:
Dit is de enige die eerlijk isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:38 schreef moemoe het volgende:
Als de meet vorige week was doorgegaan, zou dit nu niet in het water vallen. Ik kom niet, heb geen zin.
Het regent schat , word je weer ziekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
Als ik weer beter ben a.s. zaterdag kom ik wel
Ok, als ik weer beter ben en het niet regent danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het regent schat , word je weer ziek
JIj kwam sowiesoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
Als ik weer beter ben a.s. zaterdag kom ik wel
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, als ik weer beter ben en het niet regent dan
Overmachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |