Daar woon ik schuin boven, echt nog geen 10mquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie locatie. Is toch vlakbij die ijsboer?
Lijkt me eerder een gevaarlijke locatie dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Daar woon ik schuin boven, echt nog geen 10m
Ja het is idd erg lekker. Vooral oma's appeltaartquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een gevaarlijke locatie dan.Ik zou vrij snel dichtgroeien.
Lekker 's zomersquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Daar woon ik schuin boven, echt nog geen 10m
Nee ben nergens lid geworden, al vond ik S.S.R-R wel relaxte lui. Maar dat hele studentenvereniging gedoe trekt me niet echt, heb geen clubje nodig om mensen tegen te komen, en die verplichtingen aan de vereniging trekt me ook niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Nog ergens lid van geworden? Wat vond je van de studentenverenigingen?
Nog ergens lid van geworden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toffe stad hoorheb me goed vermaakt met de EURekaweek.
Goed om te horen dat je de mensen van S.S.R relax vond, ben er zelf namelijk ook lid van. ik bedoelde inderdaad studentenvereniging, ben zelf ook lid van Cedo Nulli. Maarja het enige wat ik daar doe is boeken afhalen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:28 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Nee ben nergens lid geworden, al vond ik S.S.R-R wel relaxte lui. Maar dat hele studentenvereniging gedoe trekt me niet echt, heb geen clubje nodig om mensen tegen te komen, en die verplichtingen aan de vereniging trekt me ook niet echt.
Ben jij ergens lid ?
Edit: Ben trouwens wel lid geworden van Criminologie In Actie (CIA) maar das een studievereniging, ik neem aan dat je alleen studentenverenigingen bedoelt.
Ik sliep ook bij lui van SSR in de abraham kuyperlaan erg chille lui! 6 september een after-eurekaweek party, daar ga k ook zeker wel heen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je de mensen van S.S.R relax vond, ben er zelf namelijk ook lid van. ik bedoelde inderdaad studentenvereniging, ben zelf ook lid van Cedo Nulli. Maarja het enige wat ik daar doe is boeken afhalen.
verwacht maar een vet harde ontgroening, de verhalen die ik heb gehoordquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb me overigens bij Laurentius aangemeld (als 2e jaars, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken).
Mwa, ik hoor het juist andersomquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
verwacht maar een vet harde ontgroening, de verhalen die ik heb gehoord![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
verwacht maar een vet harde ontgroening, de verhalen die ik heb gehoord![]()
Dat is wat ik overweegend ook hoor (ook van kennissen bij ssr)quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Nu ben ik toch zeer benieuwd van wie en welke verhalen je gehoord hebt. Natuurlijk ervaart iedereen een ontgroening anders, ikzelf vond het erg meevallen.
Ik vond SSR-R ook wel leuk, ook omdat ik daar met wat maten was. (meesten zijn al 3-4jr lid) Ik zou best lid willen worden, maar dat is voor mij niet echt de moeite meer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je de mensen van S.S.R relax vond, ben er zelf namelijk ook lid van. ik bedoelde inderdaad studentenvereniging
Nou ik hoorde het dus van 1 persoon die het als heel erg had ervaren, dus misschien overdreef hij wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Nu ben ik toch zeer benieuwd van wie en welke verhalen je gehoord hebt. Natuurlijk ervaart iedereen een ontgroening anders, ikzelf vond het erg meevallen.
2 jr op Zuid gewoond en slechts één incidentje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat ik zin heb om deze discussie voor de 50.000e keer aan te gaan.
Notedop: 5 jr op zuid, nooit noemenswaardige problemen persoonlijk meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |