Nee, want ik ben niet thuis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef TC03 het volgende:
Tof.Kan je ook een foto richting centrum maken? Van de skyline?
Sterkte.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef Knoekie het volgende:
Zo.. overmorgen veruil ik Rotterdam 14 dagen voor Las Palmas
Waar vandaan en waarom?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:11 schreef R81 het volgende:
In september ga ik terug verhuizen naar Rotterdam![]()
* kijkt somber naar buitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Hoe zit het met de BBQ?Just the three of us?
Heb je nog andere ideeen dan een BBQ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Hoe zit het met de BBQ?Just the three of us?
Over een week zal het prachtig mooi weer zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je nog andere ideeen dan een BBQ?
Zijn er nog anderen dan ons drie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over een week zal het prachtig mooi weer zijn.En anders gaan we gourmetten ofzo.
Erg praktisch met >4 manquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over een week zal het prachtig mooi weer zijn.En anders gaan we gourmetten ofzo.
Volgens mij komt er niemand.quote:
Misschien is het handiger om iets ná de zomerperiode te organiserenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij komt er niemand.En anders gooien we het vlees in de pan of in de grill.
Het gaat om de gezelligheid.
Nou ja, ook goed. Ik ga in die week toch sowieso wel bij Alicey langs een keer denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om iets ná de zomerperiode te organiseren. Veel mensen zijn op vakantie denk ik zo...
Het was maar een suggestie hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ook goed. Ik ga toch sowieso wel bij Alicey langs in die week een keer denk ik.
Kunnen we samen hardnekkig een BBQ opzetten in de regen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ook goed. Ik ga toch sowieso wel bij Alicey langs in die week een keer denk ik.
Ga waterfonduënquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kunnen we samen hardnekkig een BBQ opzetten in de regen.
Oh, nee, zo begreep ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie hoor. Geen "opdracht"
.
Mij maakt het ook niet uit, als ik maar weet waar ik aan toe ben. Niet dat er opeens nietsvermoedend een zooi ongeregeld bij me op de stoep staat "Hoi, wij zijn van FOK!" of dat je een BBQ hebt staan en er komt niemand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, nee, zo begreep ik dat ook niet.Maar het maakt mij niet zo heel veel uit.
Ik denk dat je er gevoeglijk van uit kunt gaan dat er aanstaand weekend niemand komt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, als ik maar weet waar ik aan toe ben. Niet dat er opeens nietsvermoedend een zooi ongeregeld bij me op de stoep staat "Hoi, wij zijn van FOK!" of dat je een BBQ hebt staan en er komt niemand.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je er gevoeglijk van uit kunt gaan dat er aanstaand weekend niemand komt.
Ja, maar jullie heb ik het verteld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet wel waar jouw huis woont en mijnweet dat ook.
In januari 2005 verhuisden mn ouders en mn broertje vanuit Rotterdam naar Zeeland. Ik woonde toen nog in Rotterdam maar ik kwam vaak in Zeeland omdat ik daar lessen volgde. Gelukkig maar, anders had ik mn vriendin misschien nooit gevondenquote:
Ik heb in je kelder gestaan, ik ben niet iedereenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen lijkt het tegenwoordig wel te weten.
Idd. Ik ken die kelder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb in je kelder gestaan, ik ben niet iedereen.
omg wat klinkt dit dubieus![]()
Alsof iedereen in mijn kelder zou kunnen staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb in je kelder gestaan, ik ben niet iedereen.
omg wat klinkt dit dubieus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |