Daar ga ik wonenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef bas-beest het volgende:
Oja, nog ff wat eigen foto's spammen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
laten we nou vooral de mooie historie niet vergeten
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
12-08 FFWD Heineken Dance Parade
geweldig,
gister was er een kut feest alleen voor buitenlanders, 12-8 komt de nerderlandse jeugd weer los
Bedoel je het zomercarnaval?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
12-08 FFWD Heineken Dance Parade
geweldig,
gister was er een kut feest alleen voor buitenlanders, 12-8 komt de nerderlandse jeugd weer los
Eng he, gekleurde mensenquote:
Ik ben er een keertje geweest, maar vond het niet echt bijzonder eigenlijk. Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond weer bij Dino's wezen eten op de Karel Doormanstraat,iemand daar al geweest?
Is echt een aanrader.
Kipsalade met cashewnoten,daarna de mixed grill,tussendoor wat biertjes en als achterafje koffie met ammaretto.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik ben er een keertje geweest, maar vond het niet echt bijzonder eigenlijk. Wat heb je gegeten dan?
Is dat gewoon een soort eetcafé ofzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kipsalade met cashewnoten,daarna de mixed grill,tussendoor wat biertjes en als achterafje koffie met ammaretto.
Als ik mixed grill lees, denlk ik al snel aan eetcaféquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |