same here en ik heb een paar jaar geleden ook geen hypotheek afgesloten bij Stad rotterdamquote:Op maandag 31 juli 2006 09:27 schreef Suijk het volgende:
Ik heb in ieder geval geen rekening bij Fortis.
Leuke is dat in apparaten van sony ook veel patenten van philips zitten, dus iedereen heeft producten van philips. Cd's is helemaal een mooi voorbeeldquote:Op maandag 31 juli 2006 06:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt thuis ook geen apparaten van Philps?
Ik ken iemand die niet vanaf schiphol wil vliegen omdat dat in Amsterdam isquote:Op maandag 31 juli 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken idd f'noorders die gewoon niet bij de ABN pinnen, en Amsterdam mijden als de pest..
Echt zo verschrikkelijk triest.. Ik pin overal, en als er iets leuks is in Rotterdam ga ik er ook gewoon heen.....
Tering.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet vanaf schiphol wil vliegen omdat dat in Amsterdam is![]()
Hij vliegt dus alleen vanaf Rotterdam airport als ie op vakantie gaat.
hehe, ik ben nog nooit in rotterdam geweest en dan wilde ik erg graag zo houden ookquote:Op maandag 31 juli 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken idd f'noorders die gewoon niet bij de ABN pinnen, en Amsterdam mijden als de pest..
Echt zo verschrikkelijk triest.. Ik pin overal, en als er iets leuks is in Rotterdam ga ik er ook gewoon heen.....
En dat terwijl Schiphol nog amper Amsterdam te noemen is ook..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet vanaf schiphol wil vliegen omdat dat in Amsterdam is![]()
Hij vliegt dus alleen vanaf Rotterdam airport als ie op vakantie gaat.
Tis niet mijn favo stad, maar als er iets cools in de Ahoy speelt ga ik toch echt wel hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
hehe, ik ben nog nooit in rotterdam geweest en dan wilde ik erg graag zo houden ook![]()
Los van Feyenoord is Rotterdam dan ook sowieso een kutstad. Totaal geen leuke sfeer.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, Ahoy wil ik nog wel komen. Verder rij ik er doorheen in de richting Amsterdam, maar meer ook vaak niet... Ik had er kunnen gaan wonen, maar dat ging me echt te ver.
Mwah, valt wel mee hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Los van Feyenoord is Rotterdam dan ook sowieso een kutstad. Totaal geen leuke sfeer.![]()
leuke anekdote:quote:Op maandag 31 juli 2006 11:13 schreef Cheiron het volgende:
Wat een vreemde mensen lopen er toch rond op deze aardkloot. Een beetje gezonde rivaliteit ok, maar je hele leven overhoop gooien uit nijd jegens een voetbalclub klinkt meer als autisme eigenlijk
Zeg ik toch, autismequote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
leuke anekdote:
Zaten paar jaar geleden bij een hypotheekboer die ons verschillende hypotheken liet zien, zegt ie opeens:
"stad rotterdam heeft ook altijd zeer aantrekkelijke aanbiedingen!"![]()
Alle spieren van ondergetekende krampten samen en ik keek mijn vriendin aan en begon heftig nee te schudden. Gevolg: trap onder tafel en er werd mij even toegebeten:
"doe niet zo kinderachtig, voor 100 euro minder in de maand doen we het!"![]()
"Dus echt even niet he, ik ga NIET de vijand sponsoren..."![]()
Gelukkig was het geen aantrekkelijke aanbieding anders denk ik dat we een klein akkefietje hadden gehad
'De vijand'quote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
leuke anekdote:
Zaten paar jaar geleden bij een hypotheekboer die ons verschillende hypotheken liet zien, zegt ie opeens:
"stad rotterdam heeft ook altijd zeer aantrekkelijke aanbiedingen!"![]()
Alle spieren van ondergetekende krampten samen en ik keek mijn vriendin aan en begon heftig nee te schudden. Gevolg: trap onder tafel en er werd mij even toegebeten:
"doe niet zo kinderachtig, voor 100 euro minder in de maand doen we het!"![]()
"Dus echt even niet he, ik ga NIET de vijand sponsoren..."![]()
Gelukkig was het geen aantrekkelijke aanbieding anders denk ik dat we een klein akkefietje hadden gehad
Ik heb 2 huizen naast mij een bejaarde die-hard feyenoorder wonen. Was druk aan het verbouwen een paar jaar geleden, stond ie opeens voor me deur in vol ornaat met een feyenoord trainingspak aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:
Had een keer een Rotterdamse scharrel, kwam ik daar bij de familie over de vloer: allemaal fanatieke 010'ers.Toen hield ik het maar voor gezien.
![]()
Dan mis je elk seizoen de leukste uitwedstrijd van het jaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
hehe, ik ben nog nooit in rotterdam geweest en dan wilde ik erg graag zo houden ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |