quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Ik mis Buup niet. Ik heb zijn puzzel.
zijn puzzelquote:
tot ie weer terug komtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Hoe lang is 'ie weg?
Een week.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk leuk leuk
[afbeelding] en nu serieus.
ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik mis Stofje.
- edit: vekeerd topic -
België. Van daaruit kan 'ie natuurljik niet internetten..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Butapie! waarsiedan?
Daar is dribbel_ ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
België. Van daaruit kan 'ie natuurljik niet internetten..![]()
Kut buitenlandquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
België. Van daaruit kan 'ie natuurljik niet internetten..![]()
Je was toch een kloon van buphatie?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:01 schreef Stofje het volgende:
Het neigde net heel even de goede kant op te gaan met dit topic. Maar ik zie dat het alweer over Bupa gaat.
Ik bedoelde Snakey én Stofje, he?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:01 schreef Stofje het volgende:
Het neigde net heel even de goede kant op te gaan met dit topic. Maar ik zie dat het alweer over Bupa gaat.
Nee, van Croupouque. Zegt yvonne. Het wief heeft zelfs een verjaardagstopic in FC geopend, toen Croup jarig was, met de titel: "Stofje/Croup, gefeliciteerd!". Ik word daar zó moe van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je was toch een kloon van buphatie?
*mee eensch ischquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, van Croupouque. Zegt yvonne. Het wief heeft zelfs een verjaardagstopic in FC geopend, toen Croup jarig was, met de titel: "Stofje/Croup, gefeliciteerd!". Ik word daar zó moe van.
Ik zou Yvonne persoonlijk even aanspreken op dit soort lugubere uitingen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, van Croupouque. Zegt yvonne. Het wief heeft zelfs een verjaardagstopic in FC geopend, toen Croup jarig was, met de titel: "Stofje/Croup, gefeliciteerd!". Ik word daar zó moe van.
Je bent dan echt de kloon van Stofje!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Ik mis de grappige en de niet over het paard getilde Bupatih een beetje. Die ene, uit de tijd waarin ik ook nog grappig en niet over het paard getild was.
Sinds wanneer heb je een paard?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Ik mis de grappige en de niet over het paard getilde Bupatih een beetje. Die ene, uit de tijd waarin ik ook nog grappig en niet over het paard getild was.
Je vergeet de 'quote:
1998?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |