Tjonge!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Britta Böhler
Je was in de war met The Wonder Years denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef Gellius het volgende:
Tenminste, dat meende ik te zien. Maar het was dus Peyton Place.
Als je er op staat wil ik wel even verder zoeken, hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je geen grotere foto Tokay?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze ziet er uit als iemand die al op heel vroege leeftijd bekend was.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, de jongste uit The Nanny.
D'r achternaam is iets van Zuma of Zumo ofzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:41 schreef Tokay het volgende:
[..]Grace Sheffield
Weet je toevallig ook hoe ze in het echt heet?
Wow! Madeline Zima, heet ze.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r achternaam is iets van Zuma of Zumo ofzo.
Maar nu ga ik eerst nog even een blokkie om in m'n favoriete stad
Tja.. generatiekloof hèquote:
Maar beroemder als één na beste balletdanser ooit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. generatiekloof hè.. Speelde nog in 'White nights'.
Zeker weten. Eén van de grootsten op deze aarde. Dus past goed in dit forum.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar beroemder als één na beste balletdanser ooit.
Dat is cool.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Eén van de grootsten op deze aarde. Dus past goed in dit forum.
Hij is ook nog eens de vader van Jessica Lange's dochter. Weten ook niet veel mensen.
JEssica zit nog steeds vast aan King Kong ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is cool.
Dus de volgende King Kong Gaan ze een aapµ ballet leren ?
Ik ben ook niet weg van Meryl Streep, maar je moet toch toegeven dat haar rol van Sophie toch wel de ultieme acteerprestatie is. In het woordenboek zou achter 'acteren' moeten staan: "Zie Meryl Streep in Sophie's Choice".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ik haat Meryl Streep dus ze is voor mij altijd beter.
Ik zag net dat hij daar ook een rolltje heeft gespeeld ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:58 schreef Z het volgende:
Zat hij ook niet in Sex And The City?
Ze kwam vanavond nog voorbij als kwisvraag in 'twee voor twaalf'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
JEssica zit nog steeds vast aan King Kong ?
...
Nope. Duitse.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Carol Burnett?
Nee sorry, ik kijk dan naar Meryl Streep die aan het acteren is. Overacting heet dat. Een kunstje. Geef mij Tatjana Simic maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weg van Meryl Streep, maar je moet toch toegeven dat haar rol van Sophie toch wel de ultieme acteerprestatie is.
Ach, het blijft een redelijk indrukwekkend rijtje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kijk dan naar Meryl Streep die aan het acteren is. Overacting heet dat. Een kunstje. Geef mij Tatjana Simic maar.
Tja... dan houdt het opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Allemaal kutrollen in over het algemeen kutfilms.
In Ironweed dacht ik dat ze Lucille Ball nadeed.
Ja en the deerhunter ook. maar dat was ondanks haar. Niemand herinnerd zich die films door haar. In het ene geval is het de magistrale Dustin Hoffman, in het andere geval was haar te verwaarlozen. mEn als ze in beeld was was het met Robert de Niro, dus werd ze weggespeeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... dan houdt het op
'Kramer vs Kramer' een kutfilm??? Eén van de beste films ooit gemaakt
Hoffman is altijd magistraal, dus daar ben ik het met je eens. Maar zeer zeker niet dat ze in Deerhunter werd weggespeeld. Alles behalve zelfs. Maar goed, jij mag haar niet... en dat resulteert meestal in een niet geheel objectieve mening.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en the deerhunter ook. maar dat was ondanks haar. Niemand herinnerd zich die films door haar. In het ene geval is het de magistrale Dustin Hoffman, in het andere geval was haar te verwaarlozen. mEn als ze in beeld was was het met Robert de Niro, dus werd ze weggespeeld.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoffman is altijd magistraal, dus daar ben ik het met je eens. Maar zeer zeker niet dat ze in Deerhunter werd weggespeeld. Alles behalve zelfs. Maar goed, jij mag haar niet... en dat resulteert meestal in een niet geheel objectieve mening.
U hebt dispensatie, gezien de vakantieperiode.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Ai, zoek ik net het antwoord op, lees ik dat Google niet is toegestaan...
Oef, is het Elisabeth Volkmann toevallig?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:25 schreef sooty het volgende:
[..]
U hebt dispensatie, gezien de vakantieperiode.
Elisabeth Volkman. Je had ook nog Frank Zander5 en Peer nog ioetsquote:
Yep.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oef, is het Elisabeth Volkmann toevallig?
Ben blij dat je dat even met ons deelt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb als 14 jarige puber heel wat afgerukt op Klimbim. Mijn god wat was ik blij dat ik een eigen tvtje had
ja ik moest het kwijt net als destijdsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat even met ons deelt.
Am Abend des 27. Juli 2006 wurde die herzkranke Schauspielerin von Polizisten tot in ihrer Dachwohnung in der Nähe des Münchener Stachus aufgefunden. Durch eine Obduktion wurde eine natürliche Todesursache festgestellt und Fremdeinwirkung ausgeschlossen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:59 schreef sooty het volgende:
Dwight D. Eisenhower.
Ook niet goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:06 schreef sooty het volgende:
Volgende gok: Michael Caine.
Slaap je eigenlijk wel? Je zit echt volgens mij 24 uur non stop op fok te posten. Overal waar ik kijk zie ik posts van tong. Ieder moment van de dag, iedere dag, iedere week, iedere maand....quote:
Het is, naar schatting, een netwerk van 100 personen die allen toegang hebben tot het Tong80-account. Ook wel het Tong-syndicaat genoemd.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaap je eigenlijk wel? Je zit echt volgens mij 24 uur non stop op fok te posten. Overal waar ik kijk zie ik posts van tong. Ieder moment van de dag, iedere dag, iedere week, iedere maand....
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is, naar schatting, een netwerk van 100 personen die allen toegang hebben tot het Tong80-account. Ook wel het Tong-syndicaat genoemd.
Weet je dat ik dat nog geloof ook. Of was het ook geen geintje?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is, naar schatting, een netwerk van 100 personen die allen toegang hebben tot het Tong80-account. Ook wel het Tong-syndicaat genoemd.
Dat dacht ik dus ook even, maar begon te twijfelen.quote:
Naah.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:41 schreef peaceman het volgende:
Woodie G?
Ik word wel héél nerveus van jouw avatarquote:Op zondag 30 juli 2006 00:41 schreef peaceman het volgende:
Scanman is onderhand rijp voor de OP volgens mij
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel héél nerveus van jouw avatar
Gohquote:Op zondag 30 juli 2006 00:45 schreef Berkery het volgende:
Deze gitarist kennen jullie met een electrische gitaar & langer haar.
Nee, maar je zit nu wel in het juiste landquote:Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
John Lennon?
Daar wen je vanzelf aan hoor, gaat over na een tijdje... I've been there.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel héél nerveus van jouw avatar
en dan heb jij ook nog persoonlijk met mij te maken...quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar wen je vanzelf aan hoor, gaat over na een tijdje... I've been there.
Idd en daar wen je nooit aanquote:Op zondag 30 juli 2006 00:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan heb jij ook nog persoonlijk met mij te maken...![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:51 schreef peaceman het volgende:
ah brian may
Echt??? Ik ben zwaar queen fan, maar heb nog nooit een foto van Brian gezien met kort haar.quote:
Ik heb ooit eens voor MuzTrivia gegoogled op 'Young Brian May' en deze foto gevonden, de site leek me betrouwbaar genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt??? Ik ben zwaar queen fan, maar heb nog nooit een foto van Brian gezien met kort haar.
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt??? Ik ben zwaar queen fan, maar heb nog nooit een foto van Brian gezien met kort haar.
Dementerendquote:
Nee geen paintactiviteiten van mijn kant... dit is een foto die ik van hem gevonden heb op internet.... ik denk dat een normale foto erg makkelijk is, maar vooruit:quote:Op zondag 30 juli 2006 10:14 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Hmmm, ben je aan het painten geslagen, Diaan?
Heb je geen normaal plaatje van meneer?
Huh, erg makkelijk?! Ik heb echt geen idee wie het is!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nee geen paintactiviteiten van mijn kant... dit is een foto die ik van hem gevonden heb op internet.... ik denk dat een normale foto erg makkelijk is, maar vooruit:
[afbeelding]
Ja dat dacht ik, maar verkeerd dus...quote:Op zondag 30 juli 2006 10:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huh, erg makkelijk?! Ik heb echt geen idee wie het is!![]()
Goedemiddag, peaceman.
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is van alle markten thuis: we kennen hem als acteur uit The Thomas Crown Affair en Double Whammy én als botte komiek.
Yepquote:Op zondag 30 juli 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Charlie Watts
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval denk ik dat het Marina de Graaf is.
Wij hebben volgens mij ong. 110 euro betaald....quote:
Bij het postkantoor betaal je ¤ 125......quote:Op zondag 30 juli 2006 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij ong. 110 euro betaald....
Is dat niet voor de duurste veldkaarten?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Bij het postkantoor betaal je ¤ 125......
Een grappige traditie in Nederland is dat als Charle Watts wordt voorgesteld, het publiek "Charlie, Charlie,..." begint te scanderen. Hij wordt daar helemaal verlegen vanquote:Op zondag 30 juli 2006 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij ong. 110 euro betaald....
Hmmm toch eens kijken op het kaartje.... we hebben 107,05 betaald per kaartje op het veld bij het GWK... incl. servicekosten.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Bij het postkantoor betaal je ¤ 125......
Maar het is dan ook de laatste tournee van de herenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm toch eens kijken op het kaartje.... we hebben 107,05 betaald per kaartje op het veld bij het GWK... incl. servicekosten.
Yepquote:Op zondag 30 juli 2006 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar het is dan ook de laatste tournee van de heren![]()
Maar nu echt hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
YepDat zeiden ze 10 jaar geleden ook
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef fotoloog het volgende:
Jan is goed,nu de verslaggever nog.....
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Is dat niet Leonie Jansen ofzo?
quote:Of ben ik nu heel erg in de war
Yepquote:Op zondag 30 juli 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Joan Haanappel?
Dat blijktquote:(ik ken haar wel,
De rest van de namen mag nog even beneden blijvenquote:maar er komen meerdere namen boven)
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ivan Heylen?
Wélquote:Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt wel een enigszins verouderde Ria Brieffies, maar dat zal wel niet
quote:
Niet goed. Het is wel een actrice.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:56 schreef Gellius het volgende:
Ik denk toch wel dat dit Juliette Binoche is.
Ja, dat klopt, maar hoe heet ze ook alweer?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
da's die ene uit Roseanne
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar hoe heet ze ook alweer?
Zo heette ze in de serie 'Roseanne', Darlene Connor.quote:
Ow ja, Jeltje was te gast. Ga dadelijk maar eens even kijken denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Zomergasten is begonnen.....
Ik geniet van jeltjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Zomergasten is begonnen.....
Alleen zo jammer dat ze bij de "verkeerde" partij zitquote:
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:04 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze bij de "verkeerde" partij zit![]()
Gedaan. En nu?quote:
Genieten van jeltjequote:
Sarah Gilbertquote:Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hint: ze heeft een oudere zus die Melissa heet, en die in Little House On The Prairie speelde...
Dat wat Tong zegt.... en het is voor jou de "verkeerde" partij....quote:Op zondag 30 juli 2006 21:04 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze bij de "verkeerde" partij zit![]()
Sara Gilbert it is!quote:
Weet ik. Maar ik weet ook waar ik het zegquote:Op zondag 30 juli 2006 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wat Tong zegt.... en het is voor jou de "verkeerde" partij....
Mogguh Zquote:Op maandag 31 juli 2006 08:46 schreef Z het volgende:
Cee-lo.
Even advocaat van de duivel spelen, maar wat is dan de 'goede' partij?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik weet ook waar ik het zeg
En dat mondspoelen heb ik gedaan, alleen blijf ik vasthouden aan die mening dat Jeltje iddis. maar ja....die partij
![]()
Jij weet welke partij ik bedoel, denk ik tenminste.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen, maar wat is dan de 'goede' partij?
Nee hoor, die is al beantwoordquote:Op maandag 31 juli 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door die klote vraag zonder aanwijzingen:
Raad Je Plaatje # 593 - Voor Zomergasten
quote:
Da's goedquote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Da's Godfried Bomans
Je weet het niet, bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:16 schreef Berkery het volgende:
Da's weer Godfried Bomans, 13e van rechts op de achterste rij
Dan moeten we wachten op Tong, maar hij is wel erg laat.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef Berkery het volgende:
Ik kan wel een paar namen oplepelen van oude voetballers, maar ik weet niet wie 't is nee![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Abe Lenstra?
Tv presentator, maar we zien hem weinig tegenwoordig.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie wel iets bekends, maar er komt nog geen naam boven
Leukquote:
NOpe geen foto's, je mocht geen fototoestel meenemen... waren anders denk ik ook niet echt goed gelukt... je kon het podium bijna niet zien, terwijl we toch vanaf het podium gezien voor de helft ongeveer stonden.quote:
Gellius ik heb geen mensen gezien met een mp3 speler. Ik kan je daar dan helaas geen antwoord op geven..... Ik heb het volgens mij weleens gezien tijdens een festival.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef Gellius het volgende:
Is het nu zo dat - ik zie mensen met hun mp3 speler op staan in de bibliotheek, bij de dokter, in de rij voor de supermarkt (niet eens even die dopjes uit als je afrekent, - schandelijk), mensen hun mp3 speler ook gewoon tijdens stadionconcerten aan hebben staan?
Wonderlijk, heel wonderlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij weleens gezien tijdens een festival.
Mensen zijn wonderlijk, heel wonderlijk!quote:
Maar wel een leuke avond gehad dus? Ik ben in '92 in Parc des Princes in Parijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NOpe geen foto's, je mocht geen fototoestel meenemen... waren anders denk ik ook niet echt goed gelukt... je kon het podium bijna niet zien, terwijl we toch vanaf het podium gezien voor de helft ongeveer stonden.
quote:Cavia's gedumpt in bos Almere In een bos bij Almere zijn meer dan vijftig gedumpte cavia's gevonden. Een voorbijganger vond de diertjes per toeval en schakelde hulp in.
Het was inderdaad een geweldige avond, het geld ook wel waard moet ik zeggen. Ik hoorde andere mensen die al vaker zijn geweest, zeggen dat Mick Jagger nog nooit zo goed was geweest..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef pos het volgende:
[..]
Maar wel een leuke avond gehad dus? Ik ben in '92 in Parc des Princes in Parijs
geweest omdat er geen kaartjes meer te krijgen waren in Nederland. Was ook geweldig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef Z het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als ik 100+ Euro betaald zou hebben.
Da's goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:09 schreef Gellius het volgende:
Da's Laura Palmer (Sheryl Lee).
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |