Tjonge!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Britta Böhler
Je was in de war met The Wonder Years denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef Gellius het volgende:
Tenminste, dat meende ik te zien. Maar het was dus Peyton Place.
Als je er op staat wil ik wel even verder zoeken, hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je geen grotere foto Tokay?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze ziet er uit als iemand die al op heel vroege leeftijd bekend was.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, de jongste uit The Nanny.
D'r achternaam is iets van Zuma of Zumo ofzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:41 schreef Tokay het volgende:
[..]Grace Sheffield
Weet je toevallig ook hoe ze in het echt heet?
Wow! Madeline Zima, heet ze.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r achternaam is iets van Zuma of Zumo ofzo.
Maar nu ga ik eerst nog even een blokkie om in m'n favoriete stad
Tja.. generatiekloof hèquote:
Maar beroemder als één na beste balletdanser ooit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. generatiekloof hè.. Speelde nog in 'White nights'.
Zeker weten. Eén van de grootsten op deze aarde. Dus past goed in dit forum.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar beroemder als één na beste balletdanser ooit.
Dat is cool.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Eén van de grootsten op deze aarde. Dus past goed in dit forum.
Hij is ook nog eens de vader van Jessica Lange's dochter. Weten ook niet veel mensen.
JEssica zit nog steeds vast aan King Kong ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is cool.
Dus de volgende King Kong Gaan ze een aapµ ballet leren ?
Ik ben ook niet weg van Meryl Streep, maar je moet toch toegeven dat haar rol van Sophie toch wel de ultieme acteerprestatie is. In het woordenboek zou achter 'acteren' moeten staan: "Zie Meryl Streep in Sophie's Choice".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ik haat Meryl Streep dus ze is voor mij altijd beter.
Ik zag net dat hij daar ook een rolltje heeft gespeeld ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:58 schreef Z het volgende:
Zat hij ook niet in Sex And The City?
Ze kwam vanavond nog voorbij als kwisvraag in 'twee voor twaalf'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
JEssica zit nog steeds vast aan King Kong ?
...
Nope. Duitse.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Carol Burnett?
Nee sorry, ik kijk dan naar Meryl Streep die aan het acteren is. Overacting heet dat. Een kunstje. Geef mij Tatjana Simic maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weg van Meryl Streep, maar je moet toch toegeven dat haar rol van Sophie toch wel de ultieme acteerprestatie is.
Ach, het blijft een redelijk indrukwekkend rijtje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kijk dan naar Meryl Streep die aan het acteren is. Overacting heet dat. Een kunstje. Geef mij Tatjana Simic maar.
Tja... dan houdt het opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Allemaal kutrollen in over het algemeen kutfilms.
In Ironweed dacht ik dat ze Lucille Ball nadeed.
Ja en the deerhunter ook. maar dat was ondanks haar. Niemand herinnerd zich die films door haar. In het ene geval is het de magistrale Dustin Hoffman, in het andere geval was haar te verwaarlozen. mEn als ze in beeld was was het met Robert de Niro, dus werd ze weggespeeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... dan houdt het op
'Kramer vs Kramer' een kutfilm??? Eén van de beste films ooit gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |