Ik zocht de voornaam van een ex-voetballer uit Uruquay, diue Zidane aan z'n hond had gegeven. Als extra hint zei ik dat je ook aan de Formule - 1 kon denken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
Wie kwam er nou uit Uruquay, de voetballer of de coureur?
Idd Enzo Ferrari was de hint Enzo Francescoli de voetballer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef k_man het volgende:
Of Enzo?
Álles is te google'nquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd Enzo Ferrari was de hint Enzo Francescoli de voetballer.
K_man
Leuk die vragen die niet te googlen zijn.
Helaas welquote:
Twee punten, de vraag komt nog uit deel 80.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:11 schreef Haruhi het volgende:
Je moet er trouwens nog een punt achter zetten bij k_man
Shiafino zeker ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:11 schreef Haruhi het volgende:
Het internet is het trouwens niet met je eens wat betreft de beste Uruguayaanse speler ooit.
Klopt, maar naar verloop van tijd komen er hints, en dan is het wel te doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:11 schreef k_man het volgende:
Niet alles. De 'wie is dit?' vragen met alleen een foto lijken me erg lastig te google'en.
Euh, Sneek?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:13 schreef k_man het volgende:
Waar vinden de Friese Ballonfeesten plaats?
In stukjes of levend ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:18 schreef Haruhi het volgende:
De president van Ghana graag.
N' kufo van FC Twentequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:29 schreef Haruhi het volgende:
Kijk eens boven je! Hij deelt zijn achternaam met een bekende ( Ghaneze ) voetballer, alleen dan een beetje anders gespeld
Mag dat nietquote:
Geef hem dan 1 punt ipv 2quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag dat niet
Het is toch goed en hij is douchen moeten we weer een uur wachten.
Band en titel?quote:And you may find yourself living in a shotgun shack
And you may find yourself in another part of the world
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile
And you may find yourself in a beautiful house, with a beautiful wife
And you may ask yourself-well...how did I get here?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
Welke acteur riep in welke film ooit : 'STELLAAAAAAAAAAA'
Haruhi+1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:49 schreef Haruhi het volgende:
A Streetcar named Desire is het dan.
Daar is ooit al es iets over gevraagd volgen smij
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:27 schreef Haruhi het volgende:
Hem de nieuwe Jordan noemen gaat wel een beetje ver, want die komt er nooit weer. Maar hij is knettergoed, dat wel.
Rodman -> Carmen Elektra?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Welke basketballer zei over wie : dat ze leniger was dan een ballerina in bed ?
Rodman is goed de dame nietquote:
Volgens mij wel.quote:
Ik ben altijd in vorm. Alleen ik vergis me wel eensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef Haruhi het volgende:
+1 tong, je bent niet in vorm vandaag.
Nopequote:
Ja, maar hoe noemen zij Ethiopie?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Sinaď?
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:02 schreef wyccie het volgende:
Tafelberg?
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Dat probeer ik liever niet![]()
Maar goed, ik zal eens even nadenken.
Lekker weer Berkery; dat doe je altijd bij vragen van mij.quote:
Ik ben ook geen fan; maar er zijn wel meer hits geweest.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
No woman no cry is wat ik kan bedenken. De rest is me even ontschoten. Dat heb ik dan toch wel erg goed weggestopt
En Zion it is. Knap!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:24 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik herken wel iets, wordt een oh ja, maar ik ben echt te moe om er iets van te kunnen maken.
Oh, wacht Zion rijmt natuurlijk
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Berkery het volgende:
Ik heb er drie op zolder staan maar kom niet verder dan Kenny & Cartman![]()
Prima!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:33 schreef NightH4wk het volgende:
+ Kyle en Stan.
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:42 schreef Haruhi het volgende:
Waar is Daff trouwens, er moeten 2 topics geteld worden
mMmMm ik wil het iets specifieker, het is namelijk niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 30 juli 2006 00:49 schreef Berkery het volgende:
Kickboksen?
Nee, dat impliceert dat het gewoon boxen is, maar dan op zijn Thai's. Ik heb 2 antwoorden in mijn hoofd die ik goed rekenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:50 schreef wendytje het volgende:
thias boxen
Dat dus, of Muay Thai, zoals het daar heet.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Thaiboksen heet dat.
alleen omdat ik de spelling niet weet.......quote:Op zondag 30 juli 2006 00:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat dus, of Muay Thai, zoals het daar heet.
wyccie +1
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:56 schreef Haruhi het volgende:
Dan zou het AWAL zijn dus dat klopt ook niet.
Ik denk ook heel hard naquote:Op zondag 30 juli 2006 00:56 schreef NightH4wk het volgende:
Kenker, klopt, het moet een synoniem zijn voor authorized met een O. Ff denken.
Absent zonder officieel verlof.. Ja dat zal het wel zijn danquote:Op zondag 30 juli 2006 00:57 schreef wendytje het volgende:
vervang otherised door official
aka Terry Quinquote:Op zondag 30 juli 2006 01:12 schreef Sitethief het volgende:
Is dat rechts Locke van Lost?
Berkery +1quote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef Berkery het volgende:
Munich?
Ik meende net even Spielberg te zien![]()
1 goedquote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Haruhi het volgende:
23 jaar, 11 jaar?
Het leek me te lullig om het antwoord van tong fout te rekenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:31 schreef Haruhi het volgende:
Ik dacht nog stiekem het puntje weg te snoepen maar je bent niet streng genoeg
Was inderdaad nogal lullig geweest, grappig dat ik die 23 goed gokte, misschien in mijn onderbewustzijn ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het leek me te lullig om het antwoord van tong fout te rekenen.![]()
Limburger hij ging na het incident naar de scheidsrechter toe dat de keeper niet gewond was. hij schreef achteraf een raport dat de keeper zich had aangesteld en best door had kunnen spelen.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Limburger hij ging na het incident naar de scheidsrechter toe dat de keeper niet gewond was. hij schreef achteraf een raport dat de keeper zich had aangesteld en best door had kunnen spelen.
Jaquote:Op zondag 30 juli 2006 01:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
briljante hint maar ik weet het nog steeds niet?
Was het ook een clubarts of zo
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
Joris Luijendijk bedoel je, denk ik.
Oh dat wist ik niet, ik had dus begrepen dat Halina Reijn het zou presenteren, verkeerd opgevangen dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:19 schreef Soempie het volgende:
![]()
Die presenteert het dit jaar he?
Ga je morgen ook kijken?
Die is te gast.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik had dus begrepen dat Halina Reijn het zou presenteren, verkeerd opgevangen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |