Ik woon nog thuis hoor...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?
Profielcheck:
Een student van 20 die niet met een frituur kan omgaan
Ja hoor, vast wel
prrrrrrquote:
Nepstudent. Niet kunnen frituren...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
![]()
Ik woon nog thuis hoor...
En mn moeder is er net weer
En een FiPo, this must be my lucky day
Mijn idee ookquote:
portiepakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Tering....is dat het hele pakje spek wat je in de pan hebt geflikkerdWas dat niet een ontzettend zoute hap
hmm, k kan t alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoorJe zet hem op 180 graden, wacht tot het lampje uitgaat en flikkert de patat erin
Ongeveer 4 minuten
ook als ik niet spin ben ik prettigquote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook als ik niet spin ben ik prettig
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
De kindjes (naja de twee jongste) zijn weer lekker bij me voor een week
* Puckzzz is helemaal gelukkig nu
Bij jou niet neequote:
Alleen van horen zeggenquote:
ik baal er serieus vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen van horen zeggen. Ik heb nog geen eigen oordeel kunnen vellen. Komt nog wel een keertje
. Alleen morgen niet zag ik, jammer, maar zeker begrijpelijk. En ach, het millennium is nog jong!
De dertiende ga je niet werken hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik baal er serieus van
ik ben inval barmeisje en mijn collega is ziekdus ik moet werken
Joh, no problem, kom wel weer een volgende meet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef fraubitch het volgende:
ik baal er serieus van
ik ben inval barmeisje en mijn collega is ziekdus ik moet werken
weet je wat er de 13e is? Szigetfestivalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De dertiende ga je niet werken hoorDan zoek ik een invaller!
daarom, want mijn werk is eigenlijk ook heel erg gaafquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, no problem, kom wel weer een volgende meet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet ja wat er de 13e is? Szigetfestival
wat ik wel niet voor jou over heb
voor mij wel een meter meer stof he, ik ben een stuk breder ( of beter bedeeltquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]![]()
je bent een schat! Ik ben al volop aan het verzamelen. Heb voor jou en deb al leuke lappen
Neen! Maar 40cm!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor mij wel een meter meer stof he, ik ben een stuk breder ( of beter bedeelt) dan Deborah
![]()
Het hoeft niet veel te zijn om de vitale delen te bedekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor mij wel een meter meer stof he, ik ben een stuk breder ( of beter bedeelt) dan Deborah
![]()
Ik was nog net op tijdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef An24 het volgende:
![]()
Aan het oppassenja moi...u hoort het goed
![]()
en nu snel alvast wat stemmen tellen![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn om de vitale delen te bedekken
Helemaal keurig hoor...heb je nog geen voorbeeld gezien?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
PEA!! Wat voor shoot gaat het IGN worden![]()
![]()
*ook benieuwd is!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
PEA!! Wat voor shoot gaat het IGN worden![]()
![]()
Als het gaat lukken zie je het vanzelf, maar het duurt nog ff.quote:
Hete zolders zijn bah...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als het gaat lukken zie je het vanzelf, maar het duurt nog ff.
* pea4fun moet die hete zolder nog op om een pruik te zoeken...
Ik zou eerst morgenochtend nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Zooo... werd ik gister nog horendol van het kabaal, vandaag blijken de jongedames een heel goeie invloed op elkaar te hebben. Het is rustig! Ik herken mijn eigen dochter bijna niet!Marjo, kan ik d'r leasen?
of zou het geholpen hebben dat ik ze vanmiddag in het Wolderwijd heb gekieperd?
Of ruilen? Ik mini-Marjo, jij de ShadowPenguinquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik zou eerst morgenochtend nog maar afwachten![]()
Van ruilen komt huilenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of ruilen? Ik mini-Marjo, jij de ShadowPenguin
Je krijgt gratis Boten Anna meegeleverd
Als je een dag lang Boten Anna hebt gehoord kan ik me dat voorstellen ja!quote:
[MEET] Delft..... 30-07-2006quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een dag lang Boten Anna hebt gehoord kan ik me dat voorstellen ja!
Geheel ander nieuws: morgen begint het weer belangrijk in te zakken... heeft iemand goeie ideeën om toch op foto-safari te kunnen gaan?
Ik stem nooit, en ik was niet van plan dat te veranderenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:58 schreef prupke het volgende:
heeft iedereen al gestemd?u hebt nog 3 minuten
Familie-bezoek. Bovendien moet ik nog een blondine in Alkmaar afleveren. Sorry.quote:
Jij vroeg toch fotosafari-tipsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Familie-bezoek. Bovendien moet ik nog een blondine in Alkmaar afleveren. Sorry.
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helemaal keurig hoor...heb je nog geen voorbeeld gezien?
kom eens op msn dan...dan laat ik je zien wat de bedoeling isquote:
aha.. je bent naar Balkonië gegaan met vakantiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef prupke het volgende:vankantie
En hoe begin je de vankantie ? Op het balkon in de zon met een heerlijk koel witbiertje
ja dat was vanmiddag al maar goed
Yup ..ik spek mijn eigen kikkerlandquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aha.. je bent naar Balkonië gegaan met vakantie
Ja oude bakken idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:44 schreef freud het volgende:
Hahahahaha, echte ouwe bakken dus!
BTW: tikkie!
Shark.Bait is niet zo snel met zijn misvormde vin en dus gaat het wat langer duren voor dat hij iemand kan aantikken om ons gezellige spelletje voort te zettenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:17 schreef freud het volgende:
* freud geeft de dichtbijzijnde MOD (lees: Shark) een lichte tik op zijn linker schouderblad, roepende: "Tikkie"
* Shark.Bait tikt prupkequote:Op zondag 30 juli 2006 00:17 schreef freud het volgende:
* freud geeft de dichtbijzijnde MOD (lees: Shark) een lichte tik op zijn linker schouderblad, roepende: "Tikkie"
* prupke draait om ..kijkt verbaast..zoekt een ander slachtoffer..ziet een andere fotter...een met milkahoedje ...ragt die tegen zijn lijf en sjeest weer weg...al roepende ...nananananana jij bentumquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait tikt prupkeen rent daarna gillend weg op mach 5
Mogguh Anquote:Op zondag 30 juli 2006 09:31 schreef An24 het volgende:
![]()
Zooooo ff wakker worden......goedesmorgens allemaal..treintje vertrekt over een half uur, in de benen dus
![]()
Mwoah, kut slapen is in mijn boekje meestal niet onplezierig, maar goed. Tot zo!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:06 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Damn wat heb ik kut geslapen zeg. En uiteindelijk in slaap gevallen als een blok om 8 uur en dwars door de wekker heen geslapen![]()
*als een speer douchen gaat*
jaquote:
Oeps, sorry...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:14 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie komt ook even binnen wandelen
g*#***f*#k
wie laat er hier spelden slingeren
Nog niet geprobeerd, maar met de beschrijvingen die ik in de vorige SC al heb gekregen, zal het wel moeten lukken denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 14:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
En, kun je al koken?
Poging tot TVP, gaat nu het topic eens doorbladeren...
Ik ga binnenkort verhuizen, was gisteren aan het opruimen, ik ik vond me toch een berg kookboeken! Nou heb ik me voorgenomen om na de verhuizing toch echt eens dingen te gaan maken. Maar het komt er nooit van...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar met de beschrijvingen die ik in de vorige SC al heb gekregen, zal het wel moeten lukken denk ik![]()
bladerze
Ik ken het, maar af en toe wil ik me met vlagen nog wel eens uitsloven en komt het ervan. Dan staan al die mooie boeken er!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef Toeps het volgende:
[...]
Ken je dat? Koop je vol goede moed een kookboek... "Nu ga ik het doen!" Wrong!
"Tikkie" zwerft nu ergens op net net, An was namelijk de deur al uitquote:Op zondag 30 juli 2006 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 schrikt wakker van beuk tegen zijn lichaam en hoort ergens nog "Tikkie" galmen. Schijfeld onder het genot van een beker koffie rustig naar An24 (die zoooooo slaperig traag is van het oppassen) en klopt haar op de schouders ... en zegt zachtjes "TIKKIE JIJ BENT HEM!!!"![]()
*nu ga ik weer het FOT gebouw uit... (iets met mensnen ophalen)Doei
![]()
* HM2 rent met een vangnetje door de gangen van Fok! om "Tikkie" te vangen.. Vindt "Tikkie" in het ONZ-forum en vangt "Tikke" met een ferme zwaai in het netje. Grijpt "Tikkie" bij het nekvel en slingerd hem naar An24. DIe niet ontwijken kan en nu met "Tikkie" opgescheept zitquote:Op zondag 30 juli 2006 16:57 schreef An24 het volgende:
[..]
"Tikkie" zwerft nu ergens op net net, An was namelijk de deur al uit![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:19 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ken het, maar af en toe wil ik me met vlagen nog wel eens uitsloven en komt het ervan. Dan staan al die mooie boeken er!
en heb ik het gerecht van internet
* An24 al slenterend voorover gebogen tikkie maar overneemt en hem aan yoni geeft.....kan ze haar warme huisje weer ff uitquote:Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 rent met een vangnetje door de gangen van Fok! om "Tikkie" te vangen.. Vindt "Tikkie" in het ONZ-forum en vangt "Tikke" met een ferme zwaai in het netje. Grijpt "Tikkie" bij het nekvel en slingerd hem naar An24. DIe niet ontwijken kan en nu met "Tikkie" opgescheept zitGauw wegrennen he.. Jij spelbreker..
![]()
het kwam hier een uur geleden met bakken uit de hemel, en nu regent het nog steeds...maar dat is logisch..ik heb immers vakantie nuquote:
Hier ook regen, heb net lekker onder het afdak tijdens het eten naar de regen zitten kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het kwam hier een uur geleden met bakken uit de hemel, en nu regent het nog steeds...maar dat is logisch..ik heb immers vakantie nu
Same here ...en regen en vakantiequote:Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het kwam hier een uur geleden met bakken uit de hemel, en nu regent het nog steeds...maar dat is logisch..ik heb immers vakantie nu
Hier nu ook weer droog. De boeren zijn weer blijquote:Op zondag 30 juli 2006 21:52 schreef WurM het volgende:
gelukkig heeft de regen hier lang volgehoudent is nu eindelijk weer droog
* PdeHoog schijnt het tikkie weer af te moeten leveren bij hm2quote:Op zondag 30 juli 2006 17:47 schreef Yoni het volgende:
* Yoni huppelt haar huisje uit en sprint op haar roze fietsje terug richting Delft, alwaar tikkie afgeleverd wordt bij PdeHoog
quote:
[slijmmode]quote:
En die blauwe blijft hem ook.quote:
* PKfotografie rent uitdagende rondjes om die trage blauwe heen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:45 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Tikkie uit PdeHoog's handen grist. "Geef hier!!!"Mopperend naar de garage loopt Even rond kijkt en ladder vind. Ladder mokkend achter zich aansleept en richting ene RonaldV schuiveld. Ladder tegen lichaam van RonaldV zet en klim van 2 kilometer de lucht in begint. Halverwege zuustofmasker op gezicht zet. Eindelijk bovenkomt en RonaldV een klopje op z'n schouder geeft.... Snel naar beneden glijdt van de ladder. Megafoon pakt en hard gilt..."TIKKIE JIJ BENT HEM!!!!"
![]()
Die blauwe is hem
nananananaaaa
![]()
Dat wil ik ook helemaal nietquote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie rent uitdagende rondjes om die trage blauwe heen.
nananana je kan me toch niet tikken
hmm een afleidings techniek daar trap ik niet inquote:
klim even op trappetje anders hoor hij je nog niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:21 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 nog effe met de megafoon door FOT rent... "Die Blauwe is em!!!!"![]()
* PKfotografie rent voorbij en roept iets in de trant van speeltuinquote:Op maandag 31 juli 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben m, ik blijf m, en ik blijf zitten.![]()
Takke herrie van die spelende koters op dit uur...
vrienden, kennissen, vaste gasten en toevallig binnenstruikelende bezoekers: het is hier geen ONZ.
Maar wel een SC!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
vrienden, kennissen, vaste gasten en toevallig binnenstruikelende bezoekers: het is hier geen ONZ.
vieze vuile spelbrekert dat je er bent :JIJ GROTE SMURF!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
gewoon je map een naam geven van wat je gedaan hebtquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef WurM het volgende:
ik hou het voor gezien vandaag
Morgen weer verder spelen met mn D50
Hoe doen jullie dat trouwens als je een geheugenkaartje vol hebt en je de zooi kopieert naar je hdd? Ik heb nu een aantal mapjes (0001, 0002, enz.) en daar zet ik de foto's in, maar das n beetje onoverzichtelijk
en dan eens in de paar maanden grote opruimingquote:Op maandag 31 juli 2006 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
gewoon je map een naam geven van wat je gedaan hebt
kerk
tuin
euh...landschap enz
*nachtlampje uit het stopcontact haalt,quote:Op maandag 31 juli 2006 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
gewoon je map een naam geven van wat je gedaan hebt
kerk
tuin
euh...landschap enz
In aparte mappen. Eerst per maand, dan nog eens per dag met een onderwerp in de omschrijving.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef WurM het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens als je een geheugenkaartje vol hebt en je de zooi kopieert naar je hdd? Ik heb nu een aantal mapjes (0001, 0002, enz.) en daar zet ik de foto's in, maar das n beetje onoverzichtelijk
Ik heb mapjes met de datum waarop de foto is gemaakt met een omschrijving van wat ik gefotografeerd heb (dus 2006_07_30 - Meet Delft). Voorgaande jaren zitten in een aparte map voor dat jaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef WurM het volgende:
Per machine, per jaar,per maand en dan per dag (Dus bijvoorbeeld C:\Digicamfoto's\Powershot\2006\200607\20060730 ). En een zelfgebouwd databeestje waarin ik keywords per dag bij hou zodat ik alles makkelijk kan terugvindenquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef WurM het volgende:
Same here, alleen dan zonder database. Heb nu wel lightroom ff binnengehaald, ben benieuwd!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Per machine, per jaar,per maand en dan per dag (Dus bijvoorbeeld C:\Digicamfoto's\Powershot\2006\200607\20060730 ). En een zelfgebouwd databeestje waarin ik keywords per dag bij hou zodat ik alles makkelijk kan terugvinden
Dat gaat er altijd wel in op maandagochtendquote:
quote:
Nee, de correcte tekst is: "Ik heb geen bewerking nodigquote:Op maandag 31 juli 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja bewerken doe ik nooit trouwensveel te lui voor
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:17 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight komt terug van de koffie automaat met een thermoskan koffie en die op tafel zet.
Hmmm kan ik wel eventjes mee vooruit denk ik. Thanksquote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef freud het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het maar een klein beetje mag helpen.
[..]
Hebbie Dell nou al gebeldquote:
Ja. En ze willen nog steeds het toetsenbord van een van onze laptops niet vervangen. Zeurpietenquote:
Gewoon even goed dreigen dat jullie een negatief advies geven aan potentiele klanten en dat jullie overwegen om alle apperatuur te vervangen door een echt merk.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja. En ze willen nog steeds het toetsenbord van een van onze laptops niet vervangen. Zeurpieten![]()
Maxtor was voor mezelf![]()
Pron kijken op het werkquote:
Ik zoek gewoon wel een iets nieuwere laptop op en vraag dáár een nieuw toetsenbord voor aan. Normaal doen ze 't wel altijd namelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon even goed dreigen dat jullie een negatief advies geven aan potentiele klanten en dat jullie overwegen om alle apperatuur te vervangen door een echt merk.![]()
4 daagjes zijn zo voorbijquote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef Debsterr het volgende:
Bah, straks werken. Maar goed, nog maar 4 dagen en dan ben ik32 dagen vrij
.
Hallo iedereen enzo
Gewoon bedenken dat je straks op een hele gave vakantie gaat, dat helpt vast welquote:
das een flink dilemma iddquote:Op maandag 31 juli 2006 11:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar dan zijn mijn twee vrije weken ook voorbij
Ja...de vakantie op zich is wel gaaf ja, ben gek op Afrikaquote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon bedenken dat je straks op een hele gave vakantie gaat, dat helpt vast wel.
Morgen avond om 21:45 op het NS station van Groningen zijn om met de auto de nacht door te rijden naar Wacken... EN dan 4 dagen festival-camping-feestquote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef -Marjo- het volgende:
Het is hier is wel rustiger de laatse tijd trouwens. Zijn er een aantal users op vakantie?
Dell zijn slettenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dell![]()
De tering zeg, ik heb eens een flatscreen willen omruilen die stuk was. Kreeg ik steeds weer een *andere gerefurbishde* met steeds weer een ander probleem. Eindeloos aan de lijn hangen en na het verifieren van 8300 credentials blijkt dat je een Gold support contract hebt en dus een ander nummer moet bellen![]()
de tering zegHELP me gewoon of zo
Jij gaat zeker speciaal voor Mambo Kurt ?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Morgen avond om 21:45 op het NS station van Groningen zijn om met de auto de nacht door te rijden naar Wacken... EN dan 4 dagen festival-camping-feest
ik denk het. En dat zonder jouw toestemming, potver!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef -Marjo- het volgende:
Het is hier is wel rustiger de laatse tijd trouwens. Zijn er een aantal users op vakantie?
Jah! Hoe durven ze!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk het. En dat zonder jouw toestemming, potver!!!
Wie moet ik be-noten?
Afrika lijkt me helemaal top ja. Technisch gezien is Egypte ook afrika, maar gevoelsmatig was het midden oosten. Gambia was het alternatief. Maar ja, wat niet is...quote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef An24 het volgende:
Ja...de vakantie op zich is wel gaaf ja, ben gek op Afrika![]()
Nou na 2 jaar niet gezien te hebben dit jaar maar toch een bezoekje brengen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij gaat zeker speciaal voor Mambo Kurt ?
Balansdag vandaagVet eten in de kantine, gisteren al veel te gezond gegeten
Carnivore is een goed restaurant in Nairobi waar je heel goed kunt etenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou na 2 jaar niet gezien te hebben dit jaar maar toch een bezoekje brengen.
Hier staat de lijst met bands en tijden die ik dit jaar wil zien...Carnivore en Emperor
![]()
Gambianen zouden wat gastvrijer zijn.....krijg veel info van de collega tegenover mij...zijn vrouw komt uit Senegal. Hij zou zelfs een woordenboek Woloffs kunnen regelenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:20 schreef freud het volgende:
[..]
Afrika lijkt me helemaal top ja. Technisch gezien is Egypte ook afrika, maar gevoelsmatig was het midden oosten. Gambia was het alternatief. Maar ja, wat niet is...
Hoiquote:Op maandag 31 juli 2006 13:19 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag, vandaag was het heel goed uit te houden op het werkNu lig ik niet de rest van de dag voor pampus
![]()
Airco? helemaal niet nodig joh...gewoon het raam ff openquote:Op maandag 31 juli 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga de airco maar eens uit zetten. toch maar ziekmakende onzin
Gelijk heb je Marjo...is ook vrouwenwerk.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:42 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, net 3 miljoen boodschappen gedaan. Zo voelt het wel tenminste.
Ik haat boodschappen doen
Praten ze daar Woloffs?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:35 schreef An24 het volgende:
Gambianen zouden wat gastvrijer zijn.....krijg veel info van de collega tegenover mij...zijn vrouw komt uit Senegal. Hij zou zelfs een woordenboek Woloffs kunnen regelen![]()
Ik ga een lekker warm kopje thee zettenquote:
Nou dat is misschien best een goed plan jaquote:Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ga een lekker warm kopje thee zettenDat is nu wel weer lekker...wil je ook?
* kopje thee aanreiktquote:Op maandag 31 juli 2006 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is misschien best een goed plan ja![]()
buik is een beetje in de war
Dank je welquote:Op maandag 31 juli 2006 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* kopje thee aanreikt
Heb maar venkelthee gemaakt voor je...dat is goed voor kindjes met buikpijn
Wat is er mis met venkelthee? Dat is lekker hoorquote:
Ik eet jouw negerzoen wel op...is niet goed voor je buikjequote:
oh doe maar hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 15:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik eet jouw negerzoen wel op...is niet goed voor je buikje
Kom, grote jongen zijn nu hoor. Beetje piepen om krampjes...heb ik iedere maand, hoor je mij ook niet overquote:
Dus niet Gambiaans?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef An24 het volgende:
[..]
ik zeg het niet goed hoor ik......het is Wollofs.....en Engels, maar das geen uitdaging
![]()
Was dat die uit de klauwen gelopen hobby op de Kissel?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:05 schreef Ynske het volgende:
Zondag bij het droomkasteel geweest...
jeugdsentiment
nu word het helaas gesloten
heb tegen beter weten in toch mijn cam gebruikt, en hoop nu zo dat de foto's gelukt zijn.
t was echt nog zoals in mijn herinnering
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kom, grote jongen zijn nu hoor. Beetje piepen om krampjes...heb ik iedere maand, hoor je mij ook niet over
Thee! Dat kan ik wel koken (om maar ff op TT terug te komen)quote:Op maandag 31 juli 2006 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* kopje thee aanreikt
Heb maar venkelthee gemaakt voor je...dat is goed voor kindjes met buikpijn
Ah, en dan is het niet vervelend meer? Nah, wees een vent en tough up!quote:
Ga jij es deze site bezoeken WurMquote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Thee! Dat kan ik wel koken (om maar ff op TT terug te komen)
Joh...dat hele koken is niet zo moeilijk. Je gaat naar de Albert Heijn, haalt een kant en klare maaltijd, flikkert dat in de magnetron en je hebt te etenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Thee! Dat kan ik wel koken (om maar ff op TT terug te komen)
quote:
Venkeltheequote:Op maandag 31 juli 2006 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, en dan is het niet vervelend meer? Nah, wees een vent en tough up!
Nee, dat is magnetronnen... Koken is om een lekkere lap vlees te halen, deze even dicht te schroeien in hele hete boter. Daarna verder afgaren met een scheutje madeira, lente uitje en rosemarijn. Aardappelpartjes bakken met provenciaalse kruiden. Als het lees bijna gaar is, champignonnetjes erbij doen en meebakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
Joh...dat hele koken is niet zo moeilijk. Je gaat naar de Albert Heijn, haalt een kant en klare maaltijd, flikkert dat in de magnetron en je hebt te eten![]()
Nu heb ik hongerquote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is magnetronnen... Koken is om een lekkere lap vlees te halen, deze even dicht te schroeien in hele hete boter. Daarna verder afgaren met een scheutje madeira, lente uitje en rosemarijn. Aardappelpartjes bakken met provenciaalse kruiden. Als het lees bijna gaar is, champignonnetjes erbij doen en meebakken.
Dan dat afmaken met een lekkere salade met gebakken spekjes, pijnboompitten en het restje lente uitjes erbij.
bon apetit!
Wanneer kwam ik ook alweer bij je eten?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is magnetronnen... Koken is om een lekkere lap vlees te halen, deze even dicht te schroeien in hele hete boter. Daarna verder afgaren met een scheutje madeira, lente uitje en rosemarijn. Aardappelpartjes bakken met provenciaalse kruiden. Als het lees bijna gaar is, champignonnetjes erbij doen en meebakken.
Dan dat afmaken met een lekkere salade met gebakken spekjes, pijnboompitten en het restje lente uitjes erbij.
bon apetit!
Als je dit zo aan WurM verteld, kan ik je garanderen dat het bij het eind van Z in 2 geheid grandioos mis gaat..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef freud het volgende:
[..]
bon apetit!
Die doen het hemquote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef freud het volgende:
[..]
bon apetit!
neequote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef freud het volgende:
[..]
bon apetit!
Dat ik niet kan koken, betekent niet dat ik dom ben hequote:Op maandag 31 juli 2006 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je dit zo aan WurM verteld, kan ik je garanderen dat het bij het eind van Z in 2 geheid grandioos mis gaat..![]()
*ziet WurM al gillend rondjes rennen in de keuken met een Doorbakken Hand, terwijl de lap vlees op de grond licht...![]()
* PdeHoog noteert dit even voor morgenavondquote:Op maandag 31 juli 2006 15:41 schreef freud het volgende:
[..]
bon apetit!
Spagheteria telt ook niet als kokenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:46 schreef WurM het volgende:
[..]
nee
Ok, ok, ik heb op de linkt geklikt. Als mn ouders weer eens niet thuis/op vakantie zijn, zal ik mijn best een keer gaan doen een niet-magnetron maaltijd te maken.
[..]
Krijgt het wel een lekkere kokos nasmaak vanquote:Op maandag 31 juli 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat Madeira dat in dat gerecht van Freud moet, dat is toch een eiland in de Atlantische Oceaan?
Dat past toch nooit never nooit niet?
Which reminds me: Ik heb nog een fles Pina Colada van mijn verjaardag liggenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Krijgt het wel een lekkere kokos nasmaak van![]()
Gooi je die toch door het etenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Which reminds me: Ik heb nog een fles Pina Colada van mijn verjaardag liggen
Of over het ijs, en dan wat amandelschaafsel erbijquote:
Als je olie gebruikt, dan komt de madeira niet lekker uit denk ik. Madeira komt wel lekker uit met boterquote:Op maandag 31 juli 2006 15:45 schreef An24 het volgende:
[..]
-edit- ter aanvulling (Sorry Freud).....WURM kan het beter netjes afmaken he....vlees in half boter half olie, schroeit het sneller, waardoor vochtbalans blijft. En na braden ff in folie leggen...wordt het vlees nog malser
![]()
* An24 smijt bewijs van koksopleiding de prullenbak maar inquote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef freud het volgende:
[..]
Als je olie gebruikt, dan komt de madeira niet lekker uit denk ik. Madeira komt wel lekker uit met boter.
Maar goed, ik had al toegezegd dat ik een keertje zou koken.
Joh, we proberen het gewoon een keertjequote:Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 smijt bewijs van koksopleiding de prullenbak maar in![]()
* An24 pakt de snippers maar weer bij elkaarquote:Op maandag 31 juli 2006 16:20 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, we proberen het gewoon een keertje.
* pea4fun plakband aangeeftquote:Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 pakt de snippers maar weer bij elkaar![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammerrrrrr, laat ik nu gezien hebben dat je ge-edit hebt![]()
Ik zal dan speciaal voor de vegetarier die ik geofferd heb op het glazen altaar een dansje der dankbaarheid doen. Misschien op de muur een tekening om de goden der vleeschwaaren te danken voor het ter beschikking stellen van het voedsel.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Freud heeft het wel -niet vergeten- over een lap vlees. Hij specificeert hier niet het soort vegetarier dat zijn/haar leven heeft gegeven ter streling van onze pappillen.
Slechte zaak.
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zal dan speciaal voor de vegetarier die ik geofferd heb op het glazen altaar een dansje der dankbaarheid doen. Misschien op de muur een tekening om de goden der vleeschwaaren te danken voor het ter beschikking stellen van het voedsel.
OK?
Ik ga maar eens gehaktballetjes draaien. Het weer koelt af, dus lekker hollands vandaagquote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Yoni het volgende:
Dat geklets over eten is echt niet goed voor een mens hoorGelukkig mag ik vanavond gezellig bij mijn ouders aanschuiven om daar van bami ofzoiets te gaan smullen
![]()
Oeh ook lekker. Dat maak ik eigenlijk nooit voor mezelf dat soort dingenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ga maar eens gehaktballetjes draaien. Het weer koelt af, dus lekker hollands vandaag
Echt welquote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Yoni het volgende:
Dat geklets over eten is echt niet goed voor een mens hoorGelukkig mag ik vanavond gezellig bij mijn ouders aanschuiven om daar van bami ofzoiets te gaan smullen
![]()
Een koetje, rundvleesch.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:34 schreef PdeHoog het volgende:Specificeer ff welke vegetarier je hebt geofferd
![]()
Aha. rosbief dus!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:47 schreef freud het volgende:
Een koetje, rundvleesch.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Xilantof het volgende:
Hey die PoseidonVS
Goed te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Poseidonquote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef PoseidonVS het volgende:
ja hallo, ik leef nog.
4 weken vakantie gehad. Heb het wel aardig getroffen met het weer, zomaar 3 hitte golven ipv de 2 weken regen van vorig jaar.
Ow en ik kan het iedereen aanraden eens naar safaripark BeekseBergen te gaan voor leuke foto's.
Ik zal binnenkort eens wat plaatsen.
nee johquote:Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ben jij nou ondertussen al eens doctoranders?
Hoi, ik ken je nog nietquote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef PoseidonVS het volgende:
ja hallo, ik leef nog.
4 weken vakantie gehad. Heb het wel aardig getroffen met het weer, zomaar 3 hitte golven ipv de 2 weken regen van vorig jaar.
Ow en ik kan het iedereen aanraden eens naar safaripark BeekseBergen te gaan voor leuke foto's.
Je moet jezelf verantwoorden bij -Marjo-quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef PoseidonVS het volgende:
ja hallo, ik leef nog.
ing Xilantofquote:Op maandag 31 juli 2006 23:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee joh
Ik deed maar HBO geen Uni.
Maar ik ben nu wel ing.
Heeft je moeder je niet geleerd dat je moet leren delen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef PeRi het volgende:
Ja hallo, Xila is al van mij hč.
Hij krijgt al een gedeelte van mn saté, dus ik mag best alleenrecht op zijn lichaam.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet geleerd dat je moet leren delen?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef PeRi het volgende:
Ja hallo, Xila is al van mij hč.
PeRi probeert jou tegen me op te zetten!quote:
Ja! hou je handen ff thuis! of ik vertel het door!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja, alleen als mijn man niet binnen handbereik is eigenlijk.
jij 3 dagen, ik 3 dagen, en 1 dag vrij. idee?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja, alleen als mijn man niet binnen handbereik is eigenlijk.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
PeRi probeert jou tegen me op te zetten!
Geloof d'r niet!!
! FB!
!
!
prrrr!
je verpest onze intellectuele conversatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
De nieuwe FOT FAQ (drastisch ingekort) staat on line!
Waarom een dag vrij? Jij 3 dagen, ik 4.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij 3 dagen, ik 3 dagen, en 1 dag vrij. idee?
Sue me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je verpest onze intellectuele conversatie
zoek je ruzie ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom een dag vrij? Jij 3 dagen, ik 4.
Heb ik ook nog wat in te brengen hiero?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom een dag vrij? Jij 3 dagen, ik 4.
Jij bent slechts vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wat in te brengen hiero?!
whzquote:
wat wil jij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wat in te brengen hiero?!
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]Wat lief dat je dat vraagt!
Nouja, 1 dagje vrij zou wel tof zijn!
Of anders 4 voor jou en 3 voor PeRi
als ik de laatste post heb, maak ik je een nieuwequote:
Die smiecht had het net omgedraaid hoor!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
ow wacht.......
maar 4 voor mij ????
![]()
truste xilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die smiecht had het net omgedraaid hoor!!#$@#%@$ !
Maar nu ga ik slapen!
Slaap zacht voor straks FB!!
wel ff je best doen he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik de laatste post heb, maak ik je een nieuwe
Gaan we nu een beetje ondankbaar lopen doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef WurM het volgende:
[..]
wel ff je best doen he?
Ik hou van mezelf geslaagde naamtopics![]()
![]()
Ow nee, dat was totaal niet mijn bedoeling!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Gaan we nu een beetje ondankbaar lopen doen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:25 schreef Ynske het volgende:
Godver!
jeetje verwacht niet dat je je medemens kunt vertrouwen.
gister mijn fiets in de afgesloten fietsbox van ons huis gezet
kom vanmorgen terug daar, om naar t werk te gaan, lamp scheef en kapot, dynamo op wiel, slag in t wiel en handvat van stuur af.
lekker is dat![]()
![]()
Dit ziet er net zo uitgeslapen uit als ikquote:
dus da's je 6e espresso?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
Dit ziet er net zo uitgeslapen uit als ikZit inmiddels aan mijn derde dubbele espresso en begin wakker te worden
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Lui
[..]
dus da's je 6e espresso?
ik ga zo maar eens aan mijn ontbijt beginnen
muffins met melk
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
Wil je please, please please een muffin overgooien? please ?
![]()
Voor zover je deze koppen koffie espresso kan noemen, zou het idd betekenen dat dit mijn 5 en 6e espresso warenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Lui
[..]
dus da's je 6e espresso?
ik ga zo maar eens aan mijn ontbijt beginnen
muffins met melk
Mag ik er dan ook eentjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik kan ze alleen maar per 4 kopen, maar ik eet er echt geen vier op; ik geef er altijd 1 of 2 weg.
*toegooit*
Super....thanks....misschien dat ik dat wel naar binnen krijgquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik kan ze alleen maar per 4 kopen, maar ik eet er echt geen vier op; ik geef er altijd 1 of 2 weg.
*toegooit*
neequote:
Ik duim ijverig meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:35 schreef freud het volgende:
Goedemorgen mensjes! Vandaag D-day voor mij... Wil iedereen even duimen? Hmmm?
Waarvoor? D-Day? Hoe wat? waar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:35 schreef freud het volgende:
Nou...als het zo moet dan hoeft het niet hoorquote:
Heel veel succes Freudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:35 schreef freud het volgende:
schakeld de hulp troepen in en laat mee duimen:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:35 schreef freud het volgende:
*meezwengelt voor Freudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:39 schreef Yoni het volgende:Goeiemorgen
![]()
*zwengelt duimpjes aan voor freud*
*geeft Gatling-gun aan PdeH... Elimineer dat duivels-gebroed...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Hellup....een van mijn collega's begint te zingenEn dan nog zo'n hollandse meezinger
Ik dat niemand het weet man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |