Ik woon nog thuis hoor...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?
Profielcheck:
Een student van 20 die niet met een frituur kan omgaan
Ja hoor, vast wel
prrrrrrquote:
Nepstudent. Niet kunnen frituren...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
![]()
Ik woon nog thuis hoor...
En mn moeder is er net weer
En een FiPo, this must be my lucky day
Mijn idee ookquote:
portiepakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Tering....is dat het hele pakje spek wat je in de pan hebt geflikkerdWas dat niet een ontzettend zoute hap
hmm, k kan t alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoorJe zet hem op 180 graden, wacht tot het lampje uitgaat en flikkert de patat erin
Ongeveer 4 minuten
ook als ik niet spin ben ik prettigquote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook als ik niet spin ben ik prettig
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
De kindjes (naja de twee jongste) zijn weer lekker bij me voor een week
* Puckzzz is helemaal gelukkig nu
Bij jou niet neequote:
Alleen van horen zeggenquote:
ik baal er serieus vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen van horen zeggen. Ik heb nog geen eigen oordeel kunnen vellen. Komt nog wel een keertje
. Alleen morgen niet zag ik, jammer, maar zeker begrijpelijk. En ach, het millennium is nog jong!
De dertiende ga je niet werken hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik baal er serieus van
ik ben inval barmeisje en mijn collega is ziekdus ik moet werken
Joh, no problem, kom wel weer een volgende meet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef fraubitch het volgende:
ik baal er serieus van
ik ben inval barmeisje en mijn collega is ziekdus ik moet werken
weet je wat er de 13e is? Szigetfestivalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De dertiende ga je niet werken hoorDan zoek ik een invaller!
daarom, want mijn werk is eigenlijk ook heel erg gaafquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, no problem, kom wel weer een volgende meet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet ja wat er de 13e is? Szigetfestival
wat ik wel niet voor jou over heb
voor mij wel een meter meer stof he, ik ben een stuk breder ( of beter bedeeltquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]![]()
je bent een schat! Ik ben al volop aan het verzamelen. Heb voor jou en deb al leuke lappen
Neen! Maar 40cm!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor mij wel een meter meer stof he, ik ben een stuk breder ( of beter bedeelt) dan Deborah
![]()
Het hoeft niet veel te zijn om de vitale delen te bedekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor mij wel een meter meer stof he, ik ben een stuk breder ( of beter bedeelt) dan Deborah
![]()
Ik was nog net op tijdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef An24 het volgende:
![]()
Aan het oppassenja moi...u hoort het goed
![]()
en nu snel alvast wat stemmen tellen![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn om de vitale delen te bedekken
Helemaal keurig hoor...heb je nog geen voorbeeld gezien?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
PEA!! Wat voor shoot gaat het IGN worden![]()
![]()
*ook benieuwd is!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
PEA!! Wat voor shoot gaat het IGN worden![]()
![]()
Als het gaat lukken zie je het vanzelf, maar het duurt nog ff.quote:
Hete zolders zijn bah...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als het gaat lukken zie je het vanzelf, maar het duurt nog ff.
* pea4fun moet die hete zolder nog op om een pruik te zoeken...
Ik zou eerst morgenochtend nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Zooo... werd ik gister nog horendol van het kabaal, vandaag blijken de jongedames een heel goeie invloed op elkaar te hebben. Het is rustig! Ik herken mijn eigen dochter bijna niet!Marjo, kan ik d'r leasen?
of zou het geholpen hebben dat ik ze vanmiddag in het Wolderwijd heb gekieperd?
Of ruilen? Ik mini-Marjo, jij de ShadowPenguinquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik zou eerst morgenochtend nog maar afwachten![]()
Van ruilen komt huilenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of ruilen? Ik mini-Marjo, jij de ShadowPenguin
Je krijgt gratis Boten Anna meegeleverd
Als je een dag lang Boten Anna hebt gehoord kan ik me dat voorstellen ja!quote:
[MEET] Delft..... 30-07-2006quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een dag lang Boten Anna hebt gehoord kan ik me dat voorstellen ja!
Geheel ander nieuws: morgen begint het weer belangrijk in te zakken... heeft iemand goeie ideeën om toch op foto-safari te kunnen gaan?
Ik stem nooit, en ik was niet van plan dat te veranderenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:58 schreef prupke het volgende:
heeft iedereen al gestemd?u hebt nog 3 minuten
Familie-bezoek. Bovendien moet ik nog een blondine in Alkmaar afleveren. Sorry.quote:
Jij vroeg toch fotosafari-tipsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Familie-bezoek. Bovendien moet ik nog een blondine in Alkmaar afleveren. Sorry.
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helemaal keurig hoor...heb je nog geen voorbeeld gezien?
kom eens op msn dan...dan laat ik je zien wat de bedoeling isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |