quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, hier zijn ze al 6 jaar aan het testen, en nou moet er NOG meer *getest* worden in het buitenland? over 30 jaar zijn we NOG aan het testen
Hoe ziet zo'n "dubbeldekstrailer" er trouwens uit? Kan me daar niets bij voorstellen
ja en nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:20 schreef longinus het volgende:
Maar, we hebben toch een betuwelijn voor dit soort vervoer.
het zijn er meer:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:25 schreef Flex82 het volgende:
Je hebt ze blijkbaar in 2 en 3 delen.
Namelijk, deze: KLIK
En deze: KLIK
Ziet er wel apart uit. Doet me een beetje denken aan die "road trains" in Australië.
In Scandinavië kan ik het nog begrijpen aangezien het daar wat rustiger op de weg is naarmate je verder naar het noorden gaat. Maar omdat andere weggebruikers brokken maken maakt het niet zoveel uit dat chauffeurs ook effe hun vrachtwagen op de vangrail hangen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:25 schreef Klonk het volgende:
In Zweden, Finland en Noorwegen rijden ze trouwens al sinds een eeuwigheid met met lange vrachtwagens.
en het flauwkul argument dat vrachtwagenchauffeurs brokken maken en dat ze daardoor ook maar geen langere auto's moeten besturen slaat nergens op, luxewagenchauffeurs maken ook brokken, geschaarde caravans enz...
Dat is pas een Road Train..quote:
quote:
kweetook niet precies hoe t zit, maar je kan die dingen helemaal volstouwen vanwege de 2 verdiepingen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en daar moet meer in kunnen of zo? Dan moet je alles toch eerst over die achterassen heen tillen? Da's toch helemaal niet handig?
Met bussen gebeurt het allang trouwens.quote:
Ja lijn 12(s) en 11 in Utrecht naar de Uithof.. zit ik ook dagelijks in op weg naar de UU maar die rijden op speciale busbanen. Heb op de middelbare school een paar maanden naast dat gehakt in het asfalt mogen zitten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met bussen gebeurt het allang trouwens.
[afbeelding]
Ik zit dagelijks in de opvolger van dit ding
kortzichtig geneuzel, waar gewerkt worden fouten gemaaktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:36 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
In Scandinavië kan ik het nog begrijpen aangezien het daar wat rustiger op de weg is naarmate je verder naar het noorden gaat. Maar omdat andere weggebruikers brokken maken maakt het niet zoveel uit dat chauffeurs ook effe hun vrachtwagen op de vangrail hangen?
Die sleurhutten mogen ze van mij ook in elkaar stampen, op een hele grote berg gooien en in de fik zetten. Als je ziet hoe mensen daar mee rijden, en dan vooral in het buitenland waar ze met zo'n multiplex kot met 130+ je van de weg drukken.
die trailers hebben geen doorlopende assen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en daar moet meer in kunnen of zo? Dan moet je alles toch eerst over die achterassen heen tillen? Da's toch helemaal niet handig?
Sterke onderbouwing..quote:
Niet overal hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:53 schreef Stakkertje het volgende:
Ja lijn 12(s) en 11 in Utrecht naar de Uithof.. zit ik ook dagelijks in op weg naar de UU maar die rijden op speciale busbanen.
Ik had begrepen dat er sprake van was dat vrachtwagens danook op busbanen mochten gaan rijden en zo, als tegemoetkoming voor een verplicht roetfilter of iets dergelijks (jaja, klokje-klepeltjequote:Kijk, als ze speciale vrachtwagenbanen maken op de snelweg zodat de rest van het verkeer er niet tussendoor hoeft te rijden zie ik geen problemen. Alleen zie ik Peijs daar nog niet zo snel geld voor uittrekken en al helemaal niet de rest van Europa
jaquote:
En je kan minstens met een CHEP pallet tussen de wielkasten door? Dan begint het ergens op te lijken namelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
die trailers hebben geen doorlopende assen.
[afbeelding]
ja, je kunt je dus voorstellen wat een combinatie uit 2 van die trailers oplevert, dat scheelt 3 vrachtwagens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je kan minstens met een CHEP pallet tussen de wielkasten door? Dan begint het ergens op te lijken namelijk
Puntje..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet overal hooren zelfs dat hele bochtige stuk tussen Sterrenwijk en het gemeentehuis gaat prima met die dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |