maar hoe ontstaat dit, het antwoord is maar 1 woordquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:12 schreef Haruhi het volgende:
Ionisatie?
ionisatie van luchtdeeltjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Niet specifiek genoeg, wat gebeurd er door deze wrijving?
Moet ik op een gegeven moment het antwoord ook gewoon zeggen of wat? dit is nog niet goed namelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Goed, nog een keer het hele rijtje: warme tegenover koude lucht, wrijving, ionisatie, potentiaalverschil, verschil te groot --> ontlading.
Boem.
en punten toekennen aan beste antwoordquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Moet ik op een gegeven moment het antwoord ook gewoon zeggen of wat? dit is nog niet goed namelijk
Nee, je mag wel een hint geven. Nogmaals, lees de openingspost en lees je eerst in voordat je in een reeks als deze gaat posten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Moet ik op een gegeven moment het antwoord ook gewoon zeggen of wat? dit is nog niet goed namelijk
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Haruhi het volgende:
Heb het nagekeken trouwens, en dat van hagel is 1 van de theorieën, er zijn er schijnbaar wel 10 ofzo, en wat iamredleader zei is er ook 1 van. Weet in het vervolg dus waar je het over hebt voordat je een vraag gaat stellen.
Is er iemand op tegen als ik iamredleader gewoon 2 punten geef?
quote:Did you meet your fortune teller
Get it off with no propellor
Do it up its always stellar
What a way to finally smell her
Pick it up its not to strong - for you
Take a piece and pass it on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |