Neej jij in een Ajax topic beloofd veel goedsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lopen er een keer geen DK's en Doopy's te trollen, is het weer niet goed?
Wij hadden K2, en 2 seizoenen niets gewonnenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
We hebben KJH.
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben Stam.
We hebben KJH.
En m'n glazenbol liegt nooit
Bewijst maar eens dat een team echt niet kan draaien op een of twee man, zo'n speler kan wel zorgen dat een team kan gaan draaien. Vorig seizoen begon Ajax goed, atlhans het spel was goed alleen geen goals..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wij hadden K2, en 2 seizoenen niets gewonnen
Dit basseer je op?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet...
Heb vooral tegen Arsenal gezien waarom Stam nog steeds van wereldniveau isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...
Is ie ook, maar ik vraag me af hoeveel wedstrijden hij kan spelen dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb vooral tegen Arsenal gezien waarom Stam nog steeds van wereldniveau is
Mwah tegen Arsenal zag je al een paar acties waarmee je hem kon onderscheiden van de rest hoor, gewoon slim stappen bijv.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef daaaaan het volgende:
Beetje vroeg om al een mening over Stam te hebben. Doe over maandje of 2 maar.
Gentile, van Eijkeren, Dik Heesen, Iliohan, Grunholz...Dat waren pas wereldtoppersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...
wegwezen??? let op je woorden schooierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Gentile, van Eijkeren, Dik Heesen, Iliohan, Grunholz...Dat waren pas wereldtoppers![]()
En nu wegwezen hier.
ontopic:
hecht weinig waarde aan dit duelletje. Vorige week wonnen we van Arsenal, dus dat zit wel goed.
Bitjes-soep, torrentspionquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd Ajax - Arsenal (Bergkamp's Testimonial) kan downloaden?
Usenetquote:
het brain weet allesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd Ajax - Arsenal (Bergkamp's Testimonial) kan downloaden?
wat is er fout aan iemand helpen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Haruhi het volgende:
Ook dat je nu op de banlijst zou kunnen te komen staan?
Hoe moet je die downloaden?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat is er fout aan iemand helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |