yepquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben je toch ook een zeikerd he Heatwave.
Dit heeft niks met realisme te maken, jij houdt niet van ongefundeerd optimisme, maar je doet zelf wél aan ongefundeerd pessimismequote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep.
Ik hou gewoon niet van die ongefundeerde optimisme. Het team is leuk op papier, maar is dus gewoon kwetsbaar.
Realisme, altijd een goede eigenschap geweest, al zeg ik het zelf.
Nee hoor, ik zeg nergens dat het helemaal niets gaat worden met Ajax. Ik hou gewoon het hoofd koel tussen alle 'we worden makkelijk kampioen" roepersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dit heeft niks met realisme te maken, jij houdt niet van ongefundeerd optimisme, maar je doet zelf wél aan ongefundeerd pessimisme.
En dat baseer je alleen op utslagen? Voor zover ik weet is er alleen Ajax - Arsenal een helft uitgezonden, en verder zijn er geen beelden geweest. Ik neem aan dat je ook niet bij Dortmund - Ajax bent geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep.
Ik hou gewoon niet van die ongefundeerde optimisme. Het team is leuk op papier, maar is dus gewoon kwetsbaar.
Realisme, altijd een goede eigenschap geweest, al zeg ik het zelf.
Same here.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Trancelocator het volgende:
HeatWave is gewoon voorzichtig qua verwachtingen. Ik ook eigenlijk.
Zo is het. Conclusies moeten we alleen pas na enkele weken gaan trekken. En niet na elk puntverlies in oefenwedstrijden te noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Trancelocator het volgende:
HeatWave is gewoon voorzichtig qua verwachtingen. Ik ook eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
gvd Smolarek heeft heulemaal niet gescoord. Dooie mus![]()
De 1-1 was een fout van Emanuelson hoorde ik. Maar dit is misschien wel goed voor het fairplay klassementquote:Ajax redt gestrand Borussia maar verliest wel
29/7/2006 18:01
Ajax liep opnieuw tegen een oefennederlaag op. Na Spakenburg en Arsenal was het ditmaal Borussia Dortmund. De Duitsers bogen in de slotfase een achterstand om in een 2-1 overwinning.
Het oefenduel was een uur later begonnen dan het geplande aanvangstijdstip van 14.00 uur. Dat had te maken met buspech van Borussia, waardoor de Duitsers op de vluchtstrook waren beland. Ajax besloot vervolgens de eigen bus om te laten keren en de gestrande Duitse voetballers mee te nemen. 'Een nette geste', verklaarde BVB-voorzitter Hans-Joachim Watzke.
Op het veld waren het de Borussen die lange tijd het beste voetbal lieten zien, met Nelson Valdez en Steven Pienaar als opvallendste spelers. Maar het was Ajax dat als eerste scoorde. Nadat Nuri Sahin al eens een inzet van Gabri van de lijn had gehaald, was het Klaas-Jan Huntelaar die toesloeg toen doelman Pirson een vrije trap van Wesley Sneijder niet kon klemmen.
In het laatste kwartier kwam Borussia alsnog langszij. Eerst was het Marc-André Kruska die van afstand Maarten Stekelenburg klopte, en in de 81ste minuut was het Florian Kringe die het duel in Duits voordeel besliste. De middenvelder benutte een strafschop na een overtreding van Thomas Vermaelen op Chritsian Wörns.
Lelijk shirt hebben ze nu.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef Trancelocator het volgende:
Ajacieden in duel met Pienaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Arsenal telt idd niet echt mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom blijf ik overal lezen dat Ajax verloren heeft van Arsenal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |